Wie had er ook posi ovu test voor nod?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door naatje218, 23 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naatje218

naatje218 Actief lid

21 jul 2007
    259
    0
    0
    Wie had er ook een positive ovulatietest voor NOD.

Ik zit nu 2 dagen voor nod en had net een positive ovu test. Gisteren was hij nog negatief (wel 2 strepen maar niet posi)

En zo ja? Ben je zwanger of tocg ongi geworden?

gr naatje

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Zou heel goed kunnen dat je een positieve ovulatietest hebt als je zwanger bent. Duim voor je.

Maar waarom heb je een ovulatietest gedaan dan als ik vragen mag?

gr vruchtje

3. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    ik heb dat nu bij deze zwangerschap ook gedaan en later toen ik eindelijk een zwangerschapstest had gedaan en die was ook positief. en bij de gn ook.Ik zal voor je duimen

4. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Hier ook...heb afgelopen vrijdag een ovulatietest gedaan, deze was positief..zaterdagmiddag een zwangerschapstest gedaan..en deze was ook positief :D
    Hopelijk bij jou ook..spannend...

5. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    ik had de avond voor mijn NOD een positieve ovulatietest (zie mijn album.. die van 2 oktober)

een dag erna dus een 2e streep op mijn zw test..

Je ovutest moet wel echt vet positiefzijn.
    (een licht 2e streepje zegt niks)

Succes!

Liefs, Paula

6. klavertje44

klavertje44 Bekend lid

31 jul 2007
    648
    0
    0
    Zouden jullie misschien bij mij kunnen kijken? Helaas doet mijn toestel erg raar en kan ik geen duidelijke foto maken. De onderste foto is van net. In het echt is de test streep wel erg duidelijk aanwezig.....

7. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Zo was hij bij mij ook Klavertje een aantal dagen voor mijn NOD...nog een paar dagen wachten en dan weet je het zeker!

8. Selma2007

Selma2007 Actief lid

29 nov 2007
    157
    0
    0
    Ik heb toennet een ovutest gedaan. De controlestreep kwam er. Na 10min. zag ik een tweede streepje. Hij was lichter dan de controlestreep. Dat betekent dat ik dus niet positief heb getest voor mijn nod.
    Jammer. :(
    Als ik morgen nog niet ongi ben zal ik een zwangerschapstest proberen.
    Trouwens, als je veel drinkt (zoals vanavond geheit gaat gebeuren) voordat je gaat slapen, is je ochtendurine net zo geconcentreerd? Dus geschikt voor het uitvoeren van een zw.test?

Fijne jaarwisseling,
    Selma2007

Deel Deze Pagina