cyste??

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Elina, 13 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elina

    Elina Actief lid

    2 mrt 2006
    184
    0
    0
    huismama
    Friesland
    Ik heb een cyste (als je het zo schrijft) van 3 cm. ik ben nu voor de 9de keer zwanger en weet sinds deze pas dat het normaal is.

    Nou weet ik niet precies hoe het gaat als ie vanzelf verdwijnt.

    Ik heb namelijk af en toe een vlokje/stukje. Die roze is en hard en ongeveer 2 mm groot in mijn onderbroek. Geen bloedverlies of slijm helemaal geen teken van een miskraam en ik weet ook dat dat het niet is.

    Nou weet ik niet meer of ik dat ook had tijdens de andere zwangerschappen en wilde weten wat dit is en of dit de cyste kan wezen die afbrokkeld zeg maar.

    Hopelijk kan je mij helpen.
     
  2. Mirjam

    Mirjam Verloskundige

    2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Elina,

    ik weet niet waar je cyste zit, maar dat ie afbrokkelt en dat je stukjes verliest lijkt me vrij onwaarschijnlijk. Ik denk eerder dat het toch wat (opgedroogd) slijm is dat je kwijt raakt. Een cyste kan verder geen kwaad, soms krijg je nog een echo in de zwangerschap om te zien of ie groter of kleiner wordt. Heben ze gezien op de echo waar de cyste zit en wat voor soort het is?

    Mirjam
     
  3. Elina

    Elina Actief lid

    2 mrt 2006
    184
    0
    0
    huismama
    Friesland
    Ik heb vorige week maandag een echo gehad en hij zat aan de rechterkant. Het kon verder geen kwaad zeiden ze. Af en toe als ik me omdraai op bed voel ik een steek.

    Woensdag krijg ik een vlokkentest en ze hebben op papier gezet dat er gelijk even naar de cyste wordt gekeken.
     
  4. Mirjam

    Mirjam Verloskundige

    2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Elina,

    succes met de test dan woensdag!

    Mirjam
     

Deel Deze Pagina