Hier bijna ongi, maar had eigenlijk ook niet anders verwacht. Werd er deze week door de uroloog maar weer op gewezen dat de kans op een natuurlijke bevruchting zo goed als nihil is, dus ja... Het klinkt toch wel goed meid, misschien over een paar dagen maar weer testen!
wat een drama he, dat wachten.. Net zo'n beetje m ei gehad (voord e zekerheid vanavond nog ff klussen) en dan 2 weken wachten..... pffft duurt zo lang. Ik denk steeds dat ik iets voel in mn borsten (toen ik zwanger was van mn eerste klapte mn bobs zo ongeveer uit elkaar, dus dat was wel een duidelijke hint), maar misschien is dat ook wel een beetje ijdele hoop...
Hey Sas ik had t gelezen ja maar op dat moment even niet in de gelegenheid te reageren (zat in de trein) Onwijs vervelend nieuws Maar hou hoop hoor meis, de wonderen zijn de wereld nog niet uit! Dit weekend ben ik niet thuis, neem maar wel voor de zekerheid een testje mee. Wanneer zal ik weer gaan testen als ik niet ongi wordt? Idd Echt irri MaryWoods! Ik hoop t voor je dat het zo is!
Okeeej! Beter dat ik overmorgen nog een keer test. Ik kwam thuis en toen keek ik nog ff op de test van vanmorgen en daar staat in eens een streepje extra op Ik zit nu heel hard na te denken of ik volle 10 minuten heb gekeken vanochtend en of ik al wel helder zag vanochtend (t was erg vroeg) Nu net nog een test gedaan maar die is dan weer negatief maarja dat kan natuurlijk..
Okee heel vreemd.. Ik dacht vanochtend dat mijn ongi was begonnen, had heeeel licht bloed verlies (alleen na opvegen een heeel klein beetje) Maar nu helemaal niets meer Snap t niet meer hoor.
Gisteren weer een potje ingeleverd en volgende week donderdag de uitslag. Ik leef van ziekenhuisbezoek naar ziekenhuisbezoek... weer eens wat anders dan van ongi naar ongi Gaat best goed, al wordt het gemis met de dag groter en dat is soms moeilijk.
Lijkt mij ook ja, ik hoop echt enorm voor je dat het ziekenhuis binnenkort goed nieuws voor jullie hebben
Ja wel redelijk normaal, wel deze hele week onwijsss moe en hoofdpijn maarja nog een paar dagen en dan heb ik lekker vakantie! Ga jij nog wat leuks doen vandaag?
Whahaha ja ik ben nu ook "aan het werk" Ja ik weet het niet zo goed, misschien vrijdag ofzo? vind het lastig hoor elke keer weer 10 minuten naar zon pokke staafje staren die maar akelig wit blijft Dus ik probeer lang te wachten nu maar ja kijken hoelang ik het vol hou Wat zeg jij? wanneer zal ik t weer doen?