Ja ongelofelijk hoe eng wit die worden Sja ik koop denk ik vanavond maar alvast weer wat testen, En dan probeer ik t tot vrijdag uit te houden
hmmm true true.. of ik koop nu een pakje en eventueel vrijdag weer hmm, moeilijk moeilijk. Nee we halen ze niet! ik ben gewoon niet zwanger en ik wordt vast snel ongi! *prent in hoofd*
Hi hi wat een leuke discussie hier! Ik zit ook op het wachtbankje en jullie woorden zijn weer zo herkenbaar Ik zou ook het liefst de kalender een week vooruit zetten zodat ik in elk geval duidelijkheid heb maar daarna wint mijn verstand het weer en zeg ik tegen mezelf ach meid je bent toch niet zwanger Erg is dit! Yotsuba en Saskia ik duim heel hard voor jullie! ** duimen jullie ook voor mij ? **
Ahww wupje join the club maar hoor! gaan we gezellig voor elkaar duimen! hoelang ben je al overtijd ?
Hoi Wupje! Ik duim voor jullie allebei, ok? Ik sta jullie bij, maar zit zelf niet op het wachtbankje. Ik ben hartsikke ongi en voor mij is een natuurlijke zwangerschap bijna uitgesloten. Ik zit helaas op een hele lange wachtbank totdat ze ons gaan behandelen. We zijn nu nog bezig met de vooronderzoeken. Hopelijk ben je zwanger, mijn duimen draaien in ieder geval
Ah saskia ik had niet in de gaten dat je alweer ongi was maar las wel dat jullie idd in de medische molen zitten Ik hoop dat het gauw resultaat oplevert! Ik ben nog niet overtijd, nog een week tot nod Yotsuba heb jij zo'n onregelmatige cyclus dat je al zolang over tijd bent? Ik ga trouwens de pc afsluiten dus zal niet gelijk reageren. Misschien kom ik vanavond nog even online!
Niet onregelmatig, het is niet heel duidelijk na te gaan omdat ik 2 miskramen heb gehad (1 heel vroege en 1 met ruim 6 wkn) maar ik heb denk ik gemiddeld genomen een cyclus van ongeveer 33 dagen. En daar zit ik nu ook al weer overheen, mijn banner staat ingesteld op 29 dagen geloof ik zodat ik voor mezelf kan opletten wanneer ik maandverband mee moet nemen
Nou meiden, ik denk dat ik maar aan de dokter ga vragen of ik bloed mag prikken. Nog steeds helemaal niets en ik ga volgende week op vakantie
Spannend meid! Zijn de testen negatief dan? Heb je ook geen kwaaltjes? In elk geval lekker op vakantie dat is ook heerlijk!
Nou de testen zijn binnen de afleestijd nega maar na verloop van tijd verschijnt er dan weer wel een 2e lijn. Verder al 2 weken ofzo het gevoel ongesteld te moeten worden en moe, mn tepels voelen weer een beetje raar maar niet zo raar als de vorige keer dat ik zwanger was. Heb ff opgezocht wat de cyclus duur was van afgelopen maanden; Mei 28 Dgn Juni 34 Dgn Juli 37 dgn posi test en vroege miskraam Aug. 38 dgn posi test maar met 6wkn miskraam Okt. 33 dgn Nov. ??????? inmiddels op 38 dagen maar nog geen ongi te zien