Daar gaan we weer

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Yotsuba, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Dank je meid. Het is ook heel moeilijk.
    Klappen incasseren, schouders eronder en weer doorgaan. Meer kunnen we niet doen. En maar hopen dat 2010 een vruchtbaar jaar gaat worden voor ons :)

2. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hier een best wel blije Sas :)

De gyn was heel blij met mijn templijst, zag er keurig uit. Bruinverlies is niks om me zorgen over te maken. Ik heb een uitstrijkje gehad, en hij heeft inwendig gevoeld en dat voelde goed aan. Ook heb ik een inwendige echo gehad en dat zag er perfect uit :D Een eiblaasje van 17 mm en mijn baarmoederslijm is zich op aan het bouwen zoals het hoort en is 9 mm. Keurig zei hij JOEPIE! :D
    De onderzoeken vielen me sowieso 100% mee. Nu moet ik op dag 3 bloed laten prikken, maar maandag eerst een samenlevingstest. Het zou kunnen dat mijn eisprong dan al geweest is en dan moeten we het nog een keertje doen.
    Ik ben dol op mijn gyn, zo'n fijne man! Het zaad is slecht maar als er bij de samenlevingstest levende zaadcellen aangetroffen worden, is de kans op een natuurlijke zwangerschap klein maar wel reeël. Nog genoeg hoop meiden! Anders is IUI de volgende stap. Jippie, ben zoooo blij! Dat je zo blij kunt zijn terwijl het eigenlijk niet goed is, stom toch :)
    We hebben besloten dat als de samenlevingstest positief is dat we het nog minimaal een half jaar zelf proberen. De gyn gooide het zelf in de groep dus ik denk dat het toch wel wil zeggen dat het dan nog best goed mogelijk is.
    Oooooo meiden, ik ben zo blij als een kind!!!! :D
    Duim alsjeblieft heel hard voor me maandag. Ik hoop zo op een positieve samenlevingstest!!!

3. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Saskia wat super meid!!! Ik hoop echt dat een spontane zwangerschap jullie gegund is! Ik duim heel hard mee :)!

4. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    YAHOE!!! Ik heb een zaadcel gezien onder de microscoop. Alleen in een flits, want hij was razendsnel :D
    Het was er maar 1, maar vanaf 1 is de samenlevingstest positief. Ze halen ook maar een stukje slijm weg en ze zei al: waar er 1 zwemt, zwemmen er meer. Mijn slijm is van topkwaliteit en helpt de zwemmers om vooruit te komen.
    Nu nog bloedprikken en als dat ok is, dan gaan we het een half jaar zelf proberen door heel gericht te klussen.
    Ben zoooo blij :)
    Deze zaadcel heeft het zeker 9 uur overleeft en zwom nog volop, hihi!
    Mijn eisprong was trouwens ook net geweest. Kan kloppen, want had gisteren helse ovulatiepijn.

HIHI! Het zijn niet veel zaadjes maar ze overleven.

De aanhouder wint :D

5. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Wow go Saskia! Laat de visjes maar zwemmen :D!!
    Lijkt me trouwens erg grappig om te zien zo'n zwemmend zaadcelletje :D Veel succes met klussen!

6. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Super om te lezen Saskia!! ik duim voor je :D :D

7. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hier weer plaatsgenomen op het wachtbankje :) We wachten in spanning af.

8. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik zit ook op het wachtbankje, maar het voelt alsof ik ongi ga worden. Ik weet het eigenlijk wel zeker...

9. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Goed nieuws Saskia en je hebt er maar 1 nodig!!

En ik zit ook op het wachtbankje....eerste ronde na derde miskraam dit jaar....maar heb goede hoop!

Deel Deze Pagina