Eindelijk is mijn meisje er na een zwangerschap van 40 weken 6 dagen! Het was een lange bevalling van 34,5 uur, waarbij het nog bijna op een keizersnee uitliep. Mijn weeen waren niet effectief genoeg waardoor de ontsluiting niet opschoot. Om 14.45 uur nog maar 6 cm met behulp van weeenopwekkers en een ruggeprik. Moest toen op mijn linkerzij gaan liggen en toen had ik in een uurtje persdrang. Getoucheerd en ja hoor: 10 cm! Ik heb nog iets meer dan een uur geperst en toen was ze er! Een flinke dame van 4460 gram en 54,5 cm. Heel weinig schade, slechts 6 kleine hechtinkjes! Nu nog flink beurs, maar voor de rest gaat het heel erg goed! We genieten volop en Tymen is zoooo trots!
Fan herte lokwinske mei jimme leafe lytse famke! Jou de grutte broer ek mar een dikke tút. Groetenis fan Kiki
Zware bevalling gehad zo te lezen, gelukkig heb je er iets heel moois voor terug gehad! Rust goed uit meissie. Gefeliciteerd met jullie mooie meisje! Liefs, misspuma
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje! Geniet er maar lekker van! Liefs, Hanneke!