Ik heb een paar dagen terug 3 dagen lang een zeurend gevoel gehad in mijn rechter lies. Nooit eerder gevoeld. Na die dagen niks meer ervan gevoeld. Had ook meer slijm bij het afvegen. (sorry voor de details) Kan dit een eisprong geweest zijn? (heb het nog nooit gevoeld namelijk) ps. had voor de zekerheid wel even extra geklust.
doe ik Maar het zou goed kunnen hoor! zolang je niet ongi bent, kan die eisprong natuurlijk ook veel later komen. Ben benieuwd dan zou je over een dag of 10 tot 14 ongesteld moeten worden!
Nee precies hihi. Maar misschien wel beter, dan weet je tenminste dat alles werkt en dan je dan voor de echte ronde 1 kan gaan.
Ik hoop voor je dat het een eisprong was Monika! Word nu wel tijd dat je eindelijk gaat weten hoe en wat. Dat wachten op die duivels is ook niks, duurt al zo lang Groetjes
Ja het schiet niet op, maar hoop dat er nu vooruitgang in zit en dan zie ik het vanzelf wel verschijnen. Nu mogen ze gewoon komen van mij hoor. Wachten is niks vind ik.
Ik hoop echt voor je dat dat dan eindelijk je eisprong is geweest!! En dan nu nog 14 lange dagen wachten.