Dag 40

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jody, 2 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    Hoi Neia,

Ik ga het proberen om het een week vol te houden 8)
    haha of het lukt is wat anders natuurlijk :p

Ik ga morgen wel ff een afspraak maken met de ha, want ik blijf die steken in mijn lies maar houden. Misschien zit mijn ei klem in mijn eileider of zoiets. We zullen zien.

Wordt vervolgd.......

2. Dip

Dip Bekend lid

28 mrt 2006
    859
    0
    0
    kwaliteitsmedewerker
    Ook ik probeer het over een week weer; vanwege het ontbreken van wel zwangerschapskwaaltje dan ook, denk ik echt niet dat 't raak is!

wachten maar weer!

3. droom

droom Actief lid

25 jul 2006
    353
    0
    0
    He dip en jody,

Ook ik zit in hetzelfde schuitje, niet ongi en negatieve testen. Ik ga vrijdag weer een test doen. Ben benieuwd, lees met jullie mee.

Gr Droom

4. wendyp

wendyp Niet meer actief

Dag dames.. inmiddels al iemand positief getest??

Update: Inmiddels zit ik al op dag 71 :cry:
    Misselijk, vooral na het avondeten. Al zeker een maand of anderhalf buikpijn en rugpijn. Harde buik. Test negatief.

Vriendje lief gaat maandag de huisarts bellen, dan is ze terug van 4 weken (!!!!) vakantie. Ns kijken of zij mij verder kan helpen. Durf eigenlijk niet zelf te bellen... Ben echt bang voor het ergste.. Sorry mevrouw u kunt geen kids krijgen of zoiets....

Suc6 iedereen

Kuzzz

5. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    heel veel succes morgen!!!

6. Dip

Dip Bekend lid

28 mrt 2006
    859
    0
    0
    kwaliteitsmedewerker
    Nou Wendy, ik hoop dat je snel terecht kunt. Na 4 weken afwezigheid ben je vast niet de enige die een afspraak wil maken :(

71 dagen...da's toch om gek van te worden?!

Ik zit op dag 43...

@ Droom.... we houden de moed erin meis! Jij test vrijdag en Jody en ik zaterdag.

7. droom

droom Actief lid

25 jul 2006
    353
    0
    0
    Succes bij de huisarts wendy, 71 dagen is ook super lang zeg. En van die negatieve testen wordt je helemaal gek. Laat je hier wel even wat horen als je geweest bent? Ben namelijk wel benieuwd wat ze voor je kan doen.

Ik zit nu op dag 42. Ik ga het echt proberen vol te houden tot vrijdag! En als ik eerder ongi wordt, dan is dat maar zo, nieuwe cyclus nieuwe kansen. Hoop natuurlijk stiekum dat ik gewoon te weinig van dat hormoon aanmaak.
    Ik was trouwens van plan, als ik het weekend negatief test en nog niet ongi ben, om dinsdag naar de huisarts te gaan. Zou dat te vroeg zijn? Ben dan 13 dagen overtijd, of heb dan een cyclus van 50 dagen.

Allemaal succes het meiden, we houden het vol!!

Gr Droom

8. wendyp

wendyp Niet meer actief

Net de huisarts gebeld... na een uur proberen erdoor heen te komen, wat een ramp!!

Nou.. woensdag 15.50 een afspraak...Dan zit ik op dag 74

Ben eigenlijk best wel een beetje bang.. Heb ergens hier op het forum wel eens gelezen van meiden die zijn weggestuurd, omdat ze nog geen jaar bezig zijn. Vriendje-lief gaat mee en heeft al gezegd dat hij dit niet gaat pikken. Hoop eigenlijk voor een doorverwijzing naar de gyno. Kanie kijken of ik zwanger ben, ben ik dit niet, kan hij meteen kijken wat er evt. mis kan zijn.

Altijd normale cyclussen gehad van 28 dagen, misselijk nu. pijn in mijn buik - onderrug en ik voel iets hardst in mijn buik. Ik dacht dat k gek was, maar nuchtere vriendje-lief voelt het ook!

ok... ben mezelf gek aan het maken
    Bedankt voor het luchten van mijn hart ;)
    KuZzz

9. droom

droom Actief lid

25 jul 2006
    353
    0
    0
    Succes woensdag Wendy, ben benieuwd hoe het afloopt!

Gr Droom

10. Dip

Dip Bekend lid

28 mrt 2006
    859
    0
    0
    kwaliteitsmedewerker
    @ Wendy.. 't zou wel lekker als je naar de gyn kunt, inderdaad... hoelang zijn jullie bezig?

11. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    @ wendy,

Nou succes meid.... Ik hoop dat ze je wat duidelijkheid kan geven. Het zou wel fijn zijn na zo'n lange tijd.
    Mijn eerste ronde heeft ook ong. 90 dagen geduurd! Je wordt op het laatst zo onzeker, maar toen bleek wel dat ik zwanger was op het eind, dus meid hou hoop!!!!!

@Dip en Droom, we moeten nog steeds w88!!! Ik vind het wel prettig om te lezen dat ik niet de enige ben die zo lang in onzekerheid zit.
    Wordt weer een spannend weekend.....

Groetjes kit

12. droom

droom Actief lid

25 jul 2006
    353
    0
    0
    Ik voel me een beetje zwak maar dat moet dan maar even. Ik voel me zo ontzettend beroerd!! De afgelopen dagen al flink wat buikpijn gehad en zo ontzetend moe geweest, nu was de maat vol. Ik moest gewoon weten of ik het de schult aan een zwangerschap kon geven, heb dus net getest.

Helaas weer negatief...
    Ik test zaterdag met jullie mee.

Gr Droom

13. wendyp

wendyp Niet meer actief

Nu ongeveer een maand of 3, 3.5

Maarre ben sinds dien niet ongesteld geworden.. frustrerend!

14. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Succes bij de HA meid, ik hoop dat je dan wat meer zekerheid krijgt.

15. Dip

Dip Bekend lid

28 mrt 2006
    859
    0
    0
    kwaliteitsmedewerker
    @ Droom, balen meis! Zullen we dan gezellig met z'n allen positief testen a.s. weekend? :)

@ Wendy... ik denk in elk geval dat de dokter je misschien iets kan geven om je cyclus op orde te krijgen.. dan weet je in elk geval dat alles snor zit he?!

16. pattie007

pattie007 Actief lid

31 mei 2006
    201
    0
    0
    Gelderland
    @wendy en @Dip

Bij mij duurde het ook 89 dagen na het stoppen voordat ik ongi werdt.
    Nu is het afwachten of het wel weer regelmatig komt.
    suc6 bij de ha

17. Kel

Kel Lid

4 aug 2006
    50
    0
    0
    Hey dames,

Hier ook zo eentje met een rommelige cyclus :cry:
    Zit ondertussen ook al dag 38... maar verwacht wel ongi te worden, althans dat gevoel heb ik toch. Nogal wat buikpijn en ook af en toe steekjes in mijn lies.
    Maar mijn "record" is 44 dagen dus zou wel kunnen dat dit weer zo'n lange is :rolleyes:

Ik snap dat jullie ook zo gefrustreerd zijn .. TIS OM GEK VAN TE WORDEN!

Liefs,
    Kelly

1ste ronde 36 dagen
    2de ronde 44 dagen
    3de ronde 34 dagen
    4de ronde 42 dagen
    5de ronde ???????

18. droom

droom Actief lid

25 jul 2006
    353
    0
    0
    Ja laten we allemaal zaterdag positief testen!!
    Lijkt me een goed plan!

Vervelend hoor kel, als ik zo naar je lijst kijk ziet dat er heel rot uit. Er zit totaal geen logica in..

Ik lees op wel meerdere plekken over een medicijn dat je cyclus regelmatiger kan maken, wie weet hier meer van?

Gr Droom

19. Kel

Kel Lid

4 aug 2006
    50
    0
    0
    Ja zo een medicijn zou wel handig zijn ... Of naar de arts gaan, maar daarvoor is het misschien nog wat te vroeg. Naar het schijnt zou de arts u pas helpen als je 1 jaar bezig bent

Groetjes,
    Kelly

20. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    Ik belde vanmorgen de ha op om meer duidelijkheid te vragen...
    Is ie met vakantie!!!!! Hoe haalt ie het in z'n hoofd! :p op vakantie gaan als ik 'm nodig heb..... hahah nee hoor, grapje. Ik moet nu alleen wel een week langer w88 voor ik een afspraak kan maken. :cry:
    Het is te hopen dat het dan niet meer nodig is. ;)

Succes allemaal met w88........

Deel Deze Pagina