Succes meiden met wachten. Echt balen dat jullie nog steeds geen zekerheid hebben. Maar ik blijf met jullie meelezen hoor. En mijn duimen blijven draaien voor positieve testen! Wendy veel succes woensdag! Liefs Neia
Nou meiden, Ik ben naar de huisarts geweest vanmorgen. Die kon me weinig vertellen. Omdat ik onregelmatig ongesteld ben is het lastig te berekenen wanneer ik overtijd ben. Kan dus zomaar zijn dat mijn cyclus heeft bedacht dat hij ditmaal 50 dagen duurt. Bah! Maar goed, ik ging naar de huisarts voor buikpijn die ik al vanaf dinsdag heb. Ze heeft wat geklopt, geluisterd en gevoeld en mijn urine op een infectie getest. Daar was allemaal niets mis mee. Het is dus of en uitblijvende mestrustie waar ik last van heb of een hele prille zwangerschap. Kan over een paar dagen weer testen en anders wachten op de menstuatie. Ben dus niet veel wijzer... Maarja door die onregelmatigheid kan je er niets over zeggen, een bloedtest zou dus ook nog te vroeg zijn. Nog een leuk weetje, volgens haar is een test na 10 dagen overtijd pas betrouwbaar. Ik wacht dus netjes tot het weekend, zaterdag, en dan testen we met zijn alle positief. Hahahaha. Dan gaat de vlag uit hoor!! Ben dit beroerde gevoel flink zat!! Gr Droom.
Hé Droom, Daar ben je dus weinig wijzer van geworden he?! Jammer hoor, maar aan de andere kant geeft 't ook hoop!! Zaterdag wordt mega-testdag!! ) Sterkte met wachten allemaal!
He droom vervelend dat je nu nog niks wijzer bent geworden zeg. Zaterdag wodrt hopelijk een top testdag!! @dip: Ook nog nergens last van??? Groetjussss
Eigenlijk niks... ik had zondag enorme last van m'n rug en dat heeft 1 keer eerder op m'n eisprong geduid, maar ik heb zowiezo vaker last van m'n rug... je ziet nu overal "signalen" in he?! Er is weinig van te zeggen..., jij wel, Jody?
Hoi Dip, Nou last is een groot woord. Maar ik voel me 's morgens heel licht misselijk. Ik heb onwijs veel trek in dingen maar ik weet niet waarin. Last van mijn onderrug en bloedend tandvlees. En al twee weken steken links onder in mijn buik net boven mijn lies. hahahaha Zo klinkt het wel als een hele waslijst zeg!! Maar het kan ook allemaal een andere oorzaak hebben. Nog 3 dagen uitzitten....... hopelijk weten we dan meer. Groetjusssss
Tja, we houden de spanning erin he?! 't Is zo'n dubbel gevoel... aan de ene kant denk ik na 2 negatieve testen..dat wordt niks! maar ja... wie weet wanneer m'n eisprong pas is geweest en dan kan het dus nog.. Aaargh!
Nou, ik ga maar niet teveel op de pendels af. (al hoop ik stiekum dat ze wel gelijk krijgen) Ik wil er niet te veel mee bezig zijn, maar het maalt toch de hele dag door mijn hoofd. Heb jij dat nou ook?
Geen momentje rust in m'n hoofd.... hahahahah Ach ja, als je hier veel rondneust op 't forum, is in elk geval wel duidelijk dat zwangerschap een ENORM geschenk is, he... vanzelfsprekend is het absoluut niet... We houden de moed erin!!
Bij jullie ook nog geen ?? Hier ook nog niet, jippie!!! Ik voel me gelukkig al weer wat beter dan gisteren. Zeurende buikpijn blijft aanwezig, we wachten gewoon af. Ik merk wel dat als ik hier veel lees ik nog veel meer zwangerschapskwaaltjes heb. Je gaat overal wel wat in zien om wat meer hoop te krijgen... Even voor de duidelijkheid, die buikpijn is echt hoor!! Heb het weekend op de camping gezeten en daar heb ik geen internet gehad! Kwam er daar ook pas achter dat ik zoveel moet plassen, ja op de camping moet je een stukje lopen. Maarja dat kan ik natuurlijk altijd al wel gehad hebben... Nou meiden, we zijn weer een dag verder!! Nog een paar te gaan, hopen dat het bij ons allemaal goed blijft gaan!! Gr Droom
*zucht* ook al geen ongesteldheid en positieve testen hierzo... Straks naar de HA... om tien voor 4. Heb vannacht bijna niet geslapen, zo zenuwachtig ben ik... Heb iedere keer het gevoel dat mijn hart overslaat iedere keer als ik aan de HA denk... Ze is een heel lief vrouwtje hoor.. daar ligt het niet aan.. Ben gewoon bang dat ze me afscheept met een of ander verhaal... Nog 3 daagjes en dan is het zaterdag, testdag voor de meeste van jullie succes!
Ow en over dat pendelen.... Hoop dat Sonja toch gelijk heeft gehad.... Maar dat op een of andere manier, dat ik de testen fout doe of dat ik weinig/geen HCG in mijn urine heb ofzo.... Kan me niet voorstellen dat ik 1 van die weinig % ben, waar het alleen mee aan te tonen is in het bloed ofzo :S
Weer terug van de HA.. Ze was niet eens van plan om me af te schepen... Ze was echt super aardig!! Eerst verteld blablabla, pijn in mn onderbuik en rug, soms misselijk, vooral met stress, lang niet ongesteld. Toen heeft ze inwendig onderzocht. Volgens haar was mijn baarmoeder opgezet en het deed echt veel pijn, ze drukte namelijk ook op mijn buik, om te voelen hoe groot het was. Morgen mag ik mijn urine bij het lab afleveren en een afspraak maken bij de gyno voor een echo. Ze heeft me ook een doorverwijzing meegegeven met daarop allerlei afkortingen.. dus misschien dat iemand weet wat het betekend? Def/mictie gb, VT scybala, adnexen gb, postpil amennorroe en pijn onderbuik geeeeeeeeen idee wat het betekend??
Het betekend trouwens niet dat ik zwanger ben... dat mag denk ik wel voor zich spreken.. krijg ook een echo omdat ze dan kunnen zien wat er anders is. Ze zei dat het ook kon zijn, dat mijn baarmoeder zich wel aan het voorbereiden was op een menstruatie, maar dat het niet doorbrak en dat ik daarom pijn heb. Ga alleen nu wel dood van de pijn in mijn buik en tis een uur geleden.
Hoi Wendy, Goed dat ze je door heeft gestuurd, en fijn dat ze je zo goed kon helpen. Dat andere, is natuurlijk super jammer en heel erg vervelend. Hoop dat je de pijn in je buik snel kwijt bent. He, je afkortingen: Def en mictie betekenen ontlasting en urine, gb = geenbijzonderheden. VT scybala = vt weet ik niet maar scybala betekent ook ontlasting. adnexen gb = daar bedoelt ze je eierstokken en eileiders mee. postpil amennorroe = wegblijven mestruatie na stoppen pil. pijn onderbuik =die weet je zelf nu heel goed!! Hoop dat je er wat aan hebt. Gr Droom (weet als pleeg de medische termen wel te vinden)
He wendy, Hoelang was je gestopt met de pil?? mijn huisarts vond dat ik me pas na 6 maanden zorgen moest maken, maar ik kan echt niet zolang wachten.. Wacht nog een paarweken en dan ga ik ook gewoon.