Nou Ik heb mezelf voorgenomen dat ik pas over 2 weken ga testen. De pendel geeft aan tussen de 21ste en de 28ste. Dus nog maar ff afwachten. Misschien was mijn ei zo laat, dat ik nu nog niet overtijd ben dan eigenlijk??? @ Dip: Wat jammer zeg! Nu ook maar weer 2 weken w88??? Wie weet was jouw ei ook gewoon wat later als normaal en zitten we in het zelfde schuitje. Zolang de er niet zijn, is er nog hoop..... En wat het pendelen betreft: Gewoon vragen naar een datum waarop je positief kan testen. Het is natuurlijk niet iets om je op vast te pinnen, maar onbewust maakt het je toch rustiger. (mij tenminste). @droom: bij jou ook nog niks? Nou ik wacht nog ff geduldig af en dan zien we later wel weer. Groetjes kit
Balen Dip!!!! Nog een week wachten.... of langer, wat ga je doen?? Knap van je hoor jody dat je 2 weken gaat wachten, ik zou dat niet kunnen! Maar begrijp goed dat je ook een beetje op de pendel uitslagen af gaat, geeft wat houvast. Bij mij is er nog steeds niet, ga volgende week op dag 54 maar testen. Zolang duurde mijn vorige cyclus uiteindelijk ook. We zullen zien.. Ik heb ook laten pendelen en de uitslag was 2 maal in september. Dat zou dan betekenen dat ik heel augustus zit te wachten want mijn cyclus is zo lang dat ik nooit in sep + kan testen. Weet niet zo goed wat ik er van moet denken. Mijn buikpijn is weer wat afgenomen, kan nu gewoon weer een langere periode staan. Dat ging echt niet. Alleen in de auto is het een ramp, voel elke hobbel in de weg in mijn buik. Daar heb ik nooit last van gehad. Zit dan echt te puffen in de auto, kan ik vast oefenen. Hahahah!! Sinds 2 dagen last van mijn borsten, ook nooit gehad. Er zit wat in de lucht dames!! Maar welke kant gaat het op??? Ik weet het niet....maar ik hou jullie op de hoogte. Gr Droom
Ik zit vandaag op dag 44.. heb al eens een cyclus gehad van 44 dus denk ik dat ik vanaf vandaag toch wel mag beginnen hopen Heb ook al bijna twee weken ongi pijn en zo een trekkende spieren in mijn buik + veel witverlies (wit rekbaar) RAAR! Nooit eerder gehad Vorige week maandag al eens een test gedaan maar negatief.. Misschien te vroeg?? Droom ik hoop ook voor u dat het voor u goed nieuws is.. Zou ook wachten tot dag 54 vermits je ook al zo een lange cyclus gehad hebt. Liefs, Kelly
@kel Heb er absoluut geen verstand van, geen idee hoe mijn cyclus in elkaar zit. Maar ik heb hier op het forum wel eens gelezen, dat als je afscheiding wit en rekbaar is, dat je dan je eisprong heb. Misschien ff zoekfunctie gebruiken om het op te zoeken, op afscheiding ofzo. KuZzz
Nog steeds geen !!! Kel: ik heb ook al 2 weken wit rekbaar slijm, is één dag weggeweest maar nu is het er weer. Soms ineens heel veel, dan voel ik wat en dan denk ik, o nee..... Maar op het toilet zie ik dan gelukkig dat het niet rood is! Echt een opluchting dan!!!! Dat zal jij ook wel hebben. Spannend hoor dat het bij jou nu misschien echt zo is, wanneer ga je testen? We wachten nog even af Gr Droom
Misschien heel raar hoor.. enne ik ben blij dat dit forum lekker anoniem is. Maarre ik denk ook vaak dat ik afscheiding heb, als ik die avond ervoor geklust hebt Misschien een stomme vraag? maar hoe zie je het verschil?
Helemaal niet raar hoor wendy, dat denk ik ook heel vaak. Het lijkt in ieder geval mee. Maar we hebben het de laatste dagen wat minder gedaan, en de afscheiding blijft. Gr Droom
Hé allemaal, Dat herken ik... 't lijkt maar veel en wit en slijmerig te blijven... hoeveel eisprongen kun je hebben ? Vandaag precies 7 weken... wie zet er in op nog een extra weekje?
Ik denk dat ik het ook nog een weekje ga uitzingen.. zit dan op de 12!! (geloof ik) ff snel uitrekenen nee 11 weken
Bij ons is het ook al een tijdje geleden dat we het gedaan hebben ... dus daarvan kan die afscheiding niet zijn. Eisprong? Dat denk ik niet want heb in het midden van mijn cyclus al eens rekbaar slijm gehad en dit is precies een beetje anders ... Tis om gek van te worden, na een tijd weet je echt niet meer wat te denken. Droom stel je voor dat we allebei geluk hebben Ik ga denk ik nog tot vrijdag ofzo wachten om te testen (als mij dat lukt om zo lang te wachten) Droom: Wanneer ga jij testen? Mijn ongikrampen lijken sinds gisteren wat minder te zijn.. hopelijk geen slecht teken. Groetjes
Dip, Ben je er al mee langs de ha geweest??? Misschien kan die je meer vertellen waarom de wegblijven??? Zo maak je jezelf helemaal zot
Hallo allemaal! Hier nog geen !!! Vind het wel zwaar om te werken met dat gekke gevoel in mijn buik. Bij mij is het ook minder geworden hoor, maar ga morgen de 2de week in met pijn die constand aanwezig is. Ben het nu wel een beetje zat, als het maar voor een goed doel is. Ik heb gisteren nog een test gedaan en die was natuurlijk negatief. Ik test het weekend weer denk ik. Zit nog wel te twijfelen of ik morgen weer naar de ha zou gaan. Ben vorige week dinsdag ook voor die pijn geweest. Ze zijn toen, doe over een week maar een nieuwe test. Vriendlief wil het liefst dat ik ga, ja stel nou dat ik niet zwanger ben en er zit iets anders in mijn buik te prutten !!!! Wat zouden jullie doen?? Ik vind het zelf een beetje de reactie van aanstellen opwekken. Zo van, o daar komt er weer één die denkt zwanger te zijn. Schaam me eigenlijk een beetje... Maar aan de andere kant zit ik met die pijn... ja wat nu??? Wat een tijd het dip, 50!! Ik zit nu op de 49. Vind dat ook niet meer normaal hoor! Gr Droom
Hey Droom, Ik zou zeker naar de HA gaan.. ze moeten je toch wel een beetje kunnen helpen... hebben ze dan nog geen bloedtest ofzo gedaan? Ik zou dus zeker gaan en zeggen dat je het niet meer volhoudt met die pijn (misschien schepje bovenop doen) Laat zeker iets weten hé Vanmorgen zaten mijn testen in de bus.. het zal moeilijk zijn om er geen te doen ... wat denken jullie, zou ik morgenvroeg testen?? (dag 46) Groetjes, Kel
Ik wacht nog een dagje met naar de ha gaan. Had net nemelijk een kleine verkleuring op het papiertje toen ik van de wc af kwam. Niet zoals anders voor mijn menstruatie maar misschien zet het door. Echt balen, zou namelijk als ik nu zwanger zou zijn, 11 weken op mijn bruiloft zijn, de perfecte dag om het te vertellen. Als het vandaag door zet, dan ben ik weer 50 dagen!!!! verder . Dan betekend dat ik mijn NOD op 4 okt heb, en ik ga de 7de trouwen!! Wil echt niet ongesteld zijn op mijn bruiloft! Dat gaan dan hele spanenende dagen worden!! Ik laat vandaag nog even wat horen. Gr Droom
Nou het zet niet echt door maar vond wel weer wat slijmerig bloed, zal vanavond wel feest zijn. Helaas!! Maarja aan de andere kant start er nu weer iets nieuws waar we helemaal voor kunnen gaan. Zijn ook net begonnen en hadden deze maand helemaal niet gericht geklust, waren al blij dat alles weer kon. Deze maand, of eigenlijk 50 dagen gaan we het gewoon weer proberen! En mijn trouwdag beginnen we gewoon met het doen van een zwangerschapstest. Dan hoop ik namelijk 4 dagen overtijd te zijn. Dat zou wat zijn....... Wie weet...... Tot die tijd voorlopig nog maar even verder dromen..... Gr Droom
Nou succes droom! Weet iemand trouwens of ze bij de gyno ook kunnen zien of je een eisprong hebt gehad?
Ik denk het wel...die van mij zag na de geboorte van mijn zoon, toen ik op nacontrole kwam, ook dat ik op dat moment superrrr vruchtbaar was... Dat zien ze aan het slijm denk ik...