Hallo allemaal, Ik heb me net geregistreerd en wil me even voorstellen: Ik ben Katja, 29 jaar. Mijn zwangerschapswens bestaat al een paar jaar, helaas wilde mijn man nog niet. Nu eindelijk wel, al is hij erg bang voor datgene wat, hopelijk, komen gaat. We zijn nu een paar maanden bezig, letterlijk en figuurlijk. Elke keer als de computer aangaat kijk ik wel op een pagina die op de een of andere manier met baby's, zwangerschappen e.d te maken heeft! Vooral de laaste week lijkt het erger te worden, ook voel ik me raar in mijn hoofd e ben ik soms misselijk. Volgens mijn man was dit de vorige keer vlak voor mijn NOD ook zo... maar toch voelt het anders.... we wachten af. In ieder geval blijf ik deze site regelmatig bezoeken!
Welkom enne... hier kun je lekker veel surfen, kletsen en van gedachten wisselen, hoor! Een ding: het is een verslavende site Succes met zwanger worden!
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak. Liefs wolly