Dag lieve Neva. (+ foto)

Discussie in 'Vlindertjes van 17 - 24 weken' gestart door babyloutattoo, 4 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sojo

    sojo Bekend lid

    14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een mooie foto. Wat vertel je je verhaal vol liefde voor jullie dochter. Ik wil jullie nogmaals heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd. Ik hoop dat je vriend zich er een beetje door heen slaat. Het zal voor hem ook niet makkelijk zijn. Hoe gaat het nu met jou?

    liefs
     
  2. babyloutattoo

    babyloutattoo Niet meer actief

    Bedankt allemaal. :)

    Vorige week Donderdag kwam de uitvaartondernemer de urn brengen. Wist eerst niet zo goed wat ik er mee aan moest, maar vind het nu heel fijn dat m'n kleine meisje weer thuis is.

    Heb nog een vervolgonderzoek in het ziekenhuis gehad, maar zoals verwacht is er niets uit alle onderzoeken gekomen die ze voor en na de bevalling hebben gedaan, en met mij was er ook helemaal niets aan de hand. Ze gooien het daarom maar op een te zwakke baarmoedermond, en daar word in een eventuele volgende zwangerschap wat aan gedaan.

    Ik weet niet hoe het nu gaat. Met ups en downs denk ik. Ik heb gelukkig ontzettend veel steun aan mijn vriend en onze familie, met name mijn moeder want die heeft enkele jaren geleden mijn zusje moeten begraven na een zwangerschap van 36 weken. Heb de hele tijd stil gestaan, ook grotendeels omdat we de urn nog niet hadden. Het is nu enkel nog wachten op de ashanger, en daarna hoop ik in ieder geval weer langzaam naar de toekomst te durven kijken.
     
  3. BeetjeMama

    BeetjeMama Fanatiek lid

    25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Toch een bijzonder en fijn gevoel he, om je kleintje toch 'thuis' te hebben nu. Ook al hadden we het veel liever op een andere manier gehad...
     
  4. logo

    logo Niet meer actief

    Wat fijn dat ze nu thuis is! Wel lijkt het me erg moeilijk omdat je er steeds mee geconfronteerd wordt. Of valt dat mee?
    Wij hebben Daan* uitgestrooid bij het crematorium.
    Ik hoop dat de resultaten van de onderzoeken verder goed zijn.
    Heel veel sterkte komende tijd!
     
  5. maja246

    maja246 Fanatiek lid

    7 okt 2009
    1.467
    30
    48
    Ontzettend veel sterkte gewenst meid, ook voor je vriend. Wat verschrikkelijk om je kindje te verliezen, wat zal je haar missen.
    Ontroerende foto zeg, heel mooi!
     
  6. babyloutattoo

    babyloutattoo Niet meer actief

    Zeker weten. :) Heb sinds enkele dagen ook m'n ashanger binnen en dat geeft wel enigszins rust. Had haar graag op een andere manier bij me gedragen maar dat dit mogelijk is, is wel heel erg fijn.
     
  7. babyloutattoo

    babyloutattoo Niet meer actief

    Het valt mee! Ik had het erger verwacht, maar ze heeft een mooi plekje gekregen in de kamer en ik vind het enkel heel fijn dat ze op deze manier toch thuis kan zijn. Wat mij erg tegen hield bij het idee van uitstrooien is dat ik dan echt ergens heen moet om naar haar toe te gaan, nu is ze er gewoon. :) Dankjewel!
     
  8. babyloutattoo

    babyloutattoo Niet meer actief

    Heel erg bedankt! :)
     
  9. Hilde008

    Hilde008 Lid

    2 apr 2013
    9
    0
    0
    Ook wij hebben van de week de as van onze dochter opgehaald.

    Zo is ze toch bij ons.. ik wil ook graag een ashanger met haar as er in.

    Mag ik vragen waar je deze besteld hebt?

    Heel veel sterkte verder!

    Liefs Hilde
     
  10. babyloutattoo

    babyloutattoo Niet meer actief

    Fijn is dat he. Heb heel erg getwijfeld tussen begraven en cremeren en ik ben zo 'blij' dat ik hier voor heb gekozen.

    Ik heb hem van uitvaartwinkelonline.net. Er stond op de website dat de levertijd 3 weken zou zijn, maar ik had hem binnen 8 dagen binnen. Erg fijn.

    Jullie ook heel erg veel sterkte!
     
  11. BeetjeMama

    BeetjeMama Fanatiek lid

    25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Ja kan me voorstellen dat het fijn is om dat hangertje om te hebben. Ikzelf heb haar voetje in t klein in massief zilver aan een kettinkje. Doe hem noooit meer af!
     
  12. babyloutattoo

    babyloutattoo Niet meer actief

    Klinkt ook heel erg mooi! Daar ben ik ook zó dankbaar voor, die voet en handafdrukjes..
     
  13. leetje1981

    leetje1981 Actief lid

    21 feb 2013
    386
    0
    0
    Mijn kinderen :-)
    Abu Dhabi
    Jeetje meid wat een verhaal maar wat een PRACHTIGE foto. Je kijkt zo trots. Heel veel sterkte.
     

Deel Deze Pagina