Hallo allemaal, Vanaf mn ei heb ik het gevoel dat er vanalles gebeurt in mn lijf. Ongeveer 7 a 8 dagen daarna had ik steeds last van heftige krampen in mijn onderbuik, en had ik wel te verstaan 2 druppeltjes bloed en een klein beetje roze afscheiding. Daarna had ik regelmatig een zwaar gevoel in mn onderbuik en af en toe krampjes links en rechts. En krijg daarna voor mijn gevoel ook grotere borsten. 's nachts werd ik af en toe wakker met een steek in mn onderbuik Nu is de buikpijn aardig over, maar heb ik wel een drukkend gevoel. Ook had ik de week na mn ei ontzettende jeuk aan mn *** Dat was erg vervelend en had ook 2 dagen last met plassen. Ben toen naar de huisarts geweest, en die zei dat het wel met een zwangerschap te maken kan hebben. Het was iig geen infectie. Een aantal dagen later was dat weer over en nu heb ik hele gevoelige borsten. Tepels valt wel mee, maar aan de zijkant van mn borsten en er boven trekt het heel erg. En bij de rechter kant zie ik duidelijk blauwe aders lopen naar mn tepel. Ook zijn ze het meest van de dag stijf! Ook heb ik vanaf mn eisprong veel meer last van witte vloed. Echt melk achtig . Soms wat dikker of slijmerig. Zal het gelukt zijn? Volgens mn cyclus zou ik over 5 dagen kunnen testen.. Herkend iemand deze symptonen die zwanger is? of is dit allemaal schijn. Groetjes Minimouse
ik ben benieuwd! nog even afwachten.. Oja er staat ook niet in dat ik steeds heel moe ben. Maar dat kan ook komen door een drukke week met mn verjaardag er tussen door enzo. Ik kan zo nog even 2 uurtjes op de bank ofzo liggen slapen. deed ik de afgelopen dagen ook.
als ik het zo hoor ben je zwanger maargoed dat is pas zeker als je een posie test in je handen heb! ben je al lang bezig om zwanger te worden?
JAAAAAH HET IS GELUKT!!! whaaaaaa!! jeetje! Vanochtend moest ik even langs de huisarts omdat ik nogal verkouden ben en zere oren en hoofdpijn enzo, nou hij wou me aan de antibiotica hebben, maar ik zei nou ik kan over 3 dagen testen. dus zei hij dan laten we het even zo en bldiebla. en toen ik thuis kwam dacht ik ik doe het gewoon. het kan me niks schelen. dus ik pakte de test uit mn nachtkastje en hb getest. en het is een +! ik wist niet wat er gebeurde! ik ben zo blij! ohhhhhh wat een heerlijk gevoel is dit! Maar heb dus wel 3 dagen te vroeg getest. maar blijkbaar heb ik al genoeg hcg. ohh wat ben ik blij! Daarna ging ik naar het werk van mn vriend. die werkt in een supermarkt, en die zag helemaal sterretjes! haha ohww dit is de mooiste dag tot nu toe in mn leven!
zou ik zeker doen misty!! hihi ik ben echt zo happy! heb vandaag stiekum al de 'beruchte' sokjes gekocht en een zwangerschapsdagboek! dank je wel voor de felicitaties!!
Gefeliciteerd!!! heerlijk genieten en lijkt me heerlijk om al wat te shoppen!!! ik las je verhaal en herken me er behoorlijk in..hopelijk mag het voor mij net zo lopen.. maar jij al heerlijk genieten!!!!!!!!
Dankje maaikyb hoop dat het ook zo gaat bij jou dan!!!! ben benieuwd! laat je het wel even horen dan?? liefs minimouse
Gefeliciteerd!!! Wat geweldig zo vroeg al positief testen!!! Ik heb een dag tevroeg getest en ik maakte volgens mn vriend een heel raar geluid toen ik zag dat hij positief was........hij dacht dat ik huilde maar ik was heel erg verbaast! Ik had nog nooit een positive test gezien van mezelf..
dat is echt zo leuk he, een eigen positieve test. was voor mij ook de eerste keer. was ook zo verbaasd. wij waren nog maar 4 maanden aan het 'klussen'. ik zei tegen mn vriend, misschien is het wel een 2ling omdat ik zo vroeg al positief teste. hij kreeg het er benauwd van! maar het zit wel bij me in de familie. mijn oma is 1 van een 2ling. dus ben benieuwd
Bij mij kwamen ze er achter dat ik met 7wkn pas 6wkn zwanger was en met mijn eerste echo, die had ik toen ik 5wkn moest zijn vonden ze het vrucht zakje erg klein. Ik heb een dag voor mn NOD echt positief getest..........kijk maar in mn album.........en toen was ik zu nog geen 3wkn zwanger Zeg maar tegen je vriend dat hij zich niet druk moet maken hoor! Bij mij was het er ook maar 1.. 2 waren wel net zo welkom geweest!
ik zou het nog even laten weten..na 2 keer nega getest te hebben had ik vanmorgen (een lichte) positieve test!! dus ook voor mij waren de kwaaltjes goed nieuws!! ik test over 2dagn opnieuw en verwacht dat het dan donkerder is, dan kan ik het echt gaan geloven!!
gefeliciteerd maayke! hoop dat het over 2 dagen ook positief is! kom je dan ook bij de december mama's of word het voor jou al januari??