vanmiddag ben ik met mijn mams een dagje wezen shoppen gewoon voor mij zelf. niet voor fynn of vriend echt voor mij alleen. dit doe ik een keer in de 2 maanden ong. nu vroeg ik mezelf afdoen jullie dit ook wel eens ? en wat jullie uitgeven op z'n middag?
alleen voor mezelf? Dat doe ik nooit, ik koop altijd wel iets voor mijn dochter, man of baby opkomst. Toch wel snel zo'n 200 euro, maar dat is voor mij wel een soort van magische grens waar ik niet overheen wil, dan slaap ik niet meer vrees ik
Ik ga vrijwel nooit voor mezelf naar de stad! Ga liever met man en milan. Maar ja, dan kom je niet echt toe aan kleding voor jezelf!!
Ik doe het veel te weinig, en geef dan ook te weinig uit aan mezelf.. Maar wel genoeg aan manlief en onze meid..
Als ik het al doe (misschien 2x per jaar) is het ongeveer 150 euro en dan voel ik me altijd schuldig achteraf! Stom he? Ik koop liever de bankrekening leeg voor ons kleine prinsje!
dat is het hier dus ook iedere keer hier daarom heb ik echt ee mamadag ingelast. iedereen liep in de nieuwste kleding en ik niet haha. voor fynn en vriend koop ik als ik iets leuks zie maar voor mij zelf niet. ik heb vanmiddag een 350 euro uitgeven. en ik kan er te de zomer weer goed tegenaan.
dat heb ik ook wel hoor. maar als je ziet wat die kleine aan spullen en kleren heeft!! die heeft zo veel speelgoed dat er een deel op zolderstaat te verstoffen. kleding. hij heeft een grote dubbele kast die zit echt mega vol! en commode puilt uit en zijn kleren liggen ook nog bij ons in de kast
gelijk heb je meid, je verdiend dat ook gewoon! Is gewoon lekker en als het kan why not soms is het gewoon nodig, en laten we eerlijk zijn met een beetje kleding is 350 euro nog niet extreem veel ofzo! Het is duur zat tegenwoordig!
that is the spirit, ik eerst niet (met maatje 50/52 kon ik niet echt leuke dingen vinden) maar nu met maatje 42 ben ik weer ouderwets koopverslaafd
Ik koop als ik wat leuks zie en mijn budget het op dat moment toelaat. Nooit heel veel in 1x, meer over de maand verspreid...
Ik ga niet vaak voor mezelf winkelen maar áls ik ga let ik ook niet op wat ik uitgeef. Koop wel alleen dingen die ik echt mooi vind en die ik kan combineren met spullen die ik al heb, niet zomaar een bloesje omdat het zo lekker goedkoop is of zo. Wat geef ik uit, de ene keer 100 euro, de andere keer 500 euro of meer. Als er een winterjas of laarzen bijzitten ben je zo al een fors bedrag kwijt.
niet eten LOL!! kidding Ik heb proteinedieet gedaan en nu moet ik natuurlijk nog steeds wel op de lijn letten maar kan ook gewoon een keer friet eten ofzo, het blijft in balans nu, ik moet nog 8 kilo maar ik vind stilstaan en op gewicht blijven nu even prioriteit hebben, misschien na de vakantie nog een spurtje voor die laatste paar kilo's ik wil maatje 40/42 dan kan je veel leuker winkelen (vind ik)
Heeft totaal geen zin om voor mezelf te gaan shoppen. Want ik vind toch nooit wat ik wil/zoek dan! Met als gevolg dat ik dan OF met spullen voor de kinderen thuis kom. OF met dingen die nodig zijn maar niks voor mezelf. Heb het pas nog geprobeert en ben niet verder gekomen als n stel oorbellen a 3,95 en n paar sokken.... Laatst ben ik gegaan voor sokken en een stel setjes korte broekjes en tshirtjes voor Wendy voor op de camping. En toen heb ik n tshirt voor mezelf gekocht! Daar ging ik dus niet voor en dan zie ik WEL leuke dingen...vreemd genoeg. Die ik morgen als ze open zijn of anders zaterdag weer kan gaan ruilen omdat hun XL geen XL is...potverdikkie! Oh en daarnaast dus n legging, tshirt en hesje voor Wendy... Tja en wat ik dan uitgeef...ligt er beetje aan wat er dus nodig is en ons krappe budget toelaat....60,- ofzo? Als ik tenminste met een missie op pad ga en wat vind. Want als ik zomaar wat rond neus dan geef ik niet zoveel uit.
goh ik dacht dat ik de enige was dit dit probleem had... ik geef voor mezelf bijna geen geld uit aan kleding, voor mijn dochter daarentegen... Deze maand heb ik wel iets van 100 euro aan mezelf uitgegeven, maar zat een jasje en broek bij...
Ik heb er geen probleem mee hoor met shoppen voormezelf. Ik koop meer verspreidt, maar laatst was ik een middag geweest voor mezelf, maar wel met manlief en de kleine man erbij. Ik had toen gekocht 2 broeken, tuniekje, shirtje en een paar laarzen en 1 paar schoenen en was totaal rond de 300 euro kwijt. Ik koop veel kleding bij H&M, Vero Moda, Sting en soms Esprit. Niet echt merk dus anders kom je snel stukken duurder uit.
Helaas niks... Geen centjes voor Het lijkt me heeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk om gewoon het centrum in te duiken om kleding te kopen voor mezelf! En dan nog nergens bij stil te staan ook. Ach, vanavond in dromenland misschien