Daling temperatuur

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Patricia1983, 24 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patricia1983

Patricia1983 Actief lid

23 feb 2006
    497
    0
    16
    Arnhem
    Goedemorgen,

Deze cyclus ben ik begonnen met temperaturen. Mijn cyclus schommelt tussen 29-32 dagen. Tot de eisprong ligt mijn temp tussen 36.0 en 36.5. Na de eisprong (positieve ovulatietest dag 18) steeg mijn temp tot 36.9 en 37.1.

Vanochtend was mijn temp 36.8. Voor mij een lichte teleurstelling, omdat ik hoopte dat mijn temp hoog zou blijven. We hebben goed geklust en sinds enkele dagen ook wat minimale symptonen:
    - steekjes lies / krampjes baarmoeder
    - moe
    - meer puistjes als normaal
    - winderigheid
    - meer 'bultjes' op tepels

Nu is eigenlijk mijn vraag of de temp weer omhoog zou kunnen gaan of dat deze ronde eindigt in een menstruatie?

Ik zit nu op dag 31.

Ik heb vaker gehoord over een tweede temp stijging?

Ik hoop dat u mijn vraag kunt beantwoorden?

Alvast bedankt!

Liefs

2. Patricia1983

Patricia1983 Actief lid

23 feb 2006
    497
    0
    16
    Arnhem
    Er ging iets mis volgens mij. Bij de smiley moet staan dag 18.

3. Japke

Japke Bekend lid

1 feb 2006
    535
    0
    0
    verloskundige
    Hoi Patricia,

Wat een spannende tijd! De tweede lichte temperatuurstijging zegt mij niet zoveel. Ik heb er niet veel over gehoord, en ik zou het dus gewoon proberen af te wachten. Ik snap ook dat je gehoopt had dat de temperatuur hoger blijft maar 36,8 en en 36,9-37,0-37,1 zijn zeer minimale verschillen. Het kan net zijn dat het vannacht kouder was dan gisternacht.
    De symptomen, een test moet het uitwijzen, soms krijg je in de ene cyclus meer klachten dan bij de andere. Je let ook veel meer op veranderingen van je lichaam, en je wil graag zwanger worden. Ook dit heeft allemaal zijn uitwerking.

Hopelijk ben je zwanger! Of anders zeer snel zwanger.

Succes,
    groetjes,
    Japke

4. Patricia1983

Patricia1983 Actief lid

23 feb 2006
    497
    0
    16
    Arnhem
    Japke,

Heel erg bedankt voor de snelle uitleg.

Ik wacht gewoon af! Zolang de :evil: :evil: er nog niet zijn, is er nog alle hoop!

Liefs

Deel Deze Pagina