Dames die keizersnede gehad hebben in isala zwolle?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Kimmetjuh90, 25 mei 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Hoi dames,

    Zijn er hier meiden die een geplande keizersnede gehad hebben (2020 tot nu)?
    Ik heb een geplande keizersnede gehad daar in 2019, en de voorbereiding er naar toe ging zo anders als nu.

    Toen: alle afspraken fysiek.
    Datum wist ik toen met dit termijn al wel, en mocht uit 3 data kiezen.
    Nu: alle afspraken (verpleegkundig spreekuur, anesthesist telefonisch).
    Datum staat in hun systeem al wel maar ik zelf ben niet gebelt nog, dus weet nog niks want ik mag niet uitgaan nog van de datum in hun systeem.

    Met welk termijn zijn jullie gebelt voor de datum? En mochten jullie kiezen ofniet?
    En met welk termijn is de keizersnede daadwerkelijk uitgevoerd?

    De reden dat ik nu een topic erover open, is omdat ik pas als ik al 37 weken ben mn volgende controle heb, en ik nu het termijn wederom erg laat vind. (Als het idd dat termijn word).
    Zeker gezien mijn voorgeschiedenis eb er telkens geroepen word dat ik geen weeën mag krijgen, eb geen ontsluiting, ze toch geen rekening houden qua termijn, en ik daar dus geen duidelijk antwoord op krijg, ik moest maar over 2 weken kijken of er nog met de datum geschoven kon worden, maar dat zal dan wellicht niet meer gaan omdat t dan nog kort dag is..

    Is het bij jullie ook zo gegaan? Ik vind t maar rommelig klinken nu..en ik weet nu nog steeds niet waar ik aan toe ben..
    Ook voor de oppas is dit heel vervelend want die kan straks geen vrij meer krijgen op tijd..
     
  2. bijnamoeder

    bijnamoeder Bekend lid

    26 mei 2013
    679
    472
    63
    Wat vervelend, ik zou gewoon even een (telefonische) afspraak maken om je zorgen te bespreken.
    Het oppas probleem zou ik daar buiten laten, dat kun je met een ongeplande bevalling ook niet regelen
     
  3. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Nee dat snap ik, zal idd even telefonisch een afspraak maken, anders blijf ik denk ik malen..
     

Deel Deze Pagina