Dan kijk je rechts van de stoplicht en dan.. tja.

Discussie in 'De lounge' gestart door knap, 1 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knap

    knap Niet meer actief

    Reden we daar straks terug van een verjaardag.( mijn moeder is 61 geworden) komen we bij het stoplicht aan de rechte kant allemaal politie en dergelijke schermen en dan kijk je goed en dan zie je ( iets op de grond liggen) Flat veertien hoog. Waarschijnlijk van de 10 de etage.:(

    En dan de mensen die het hebben zien gebeuren ect ect.

    Toch wel heftig om te zien. En ook al begrijp ik tegenwoordig waarom iemand daar toe komt blijft het toch heftig om zo te zien liggen.:(
     
  2. Umm85

    Umm85 VIP lid

    17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    heftig, vroegen je kinderen nog iets? Dat is altijd zo moeilijk.
     
  3. HuiBooBee

    HuiBooBee Fanatiek lid

    1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Oh he bah, heftig!
     
  4. knap

    knap Niet meer actief


    Ja de oudste!

    die ging er gelukkig nuchter mee om. De jongste is gelukkig veel te jong om maar te begrijpen wat er gebeurt was.
     
  5. FB1984

    FB1984 VIP lid

    17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Niet leuk!!
     
  6. Paige

    Paige Niet meer actief

    Oh bah!
    Dat heb ik ook een keer ervaren op vakantie. Van het ene plaatsje naar het andere, lag er een lijk aan de kant van de weg met een tweetal agenten er naast die notities namen. Niet bedekt of zo, veel bloed dus waarschijnlijk aangereden. Bah, krijg er nog de kriebels van..

    Hopelijk kan je het snel van je afzetten.
     
  7. Joycey

    Joycey Niet meer actief

    Hmm, voortaan dus maar naar links kijken? Sterkte ermee!
     
  8. twinkle star

    twinkle star Niet meer actief

    Heftig, ik heb het zelf meegemaakt nu 8 jaar terug. Ik ging naar de huisarts met zoontje niks aan de hand. We waren meteen aan de beurt, 10 minuten later rij ik weg zie ik een man op straat liggen. Dus ik liep er heen om te helpen en schrok me dood. Zijn vrouw kwam gillend naar buiten en heb 112 gebeld, ben na aankomst vertrokken. Mijn zoontje heeft het er nog wel eens over, hij was toen 3 en ook ik denk er nog regelmatig aan. Ja..... Waarom doen mensen dat? Ik denk dat ze echt geen uitweg meer zagen. Laatst hebben we een zelfdoding van iemand dichtbij gehad en dan ga je wel weer over deze dingen nadenken.
     
  9. mamazeyad

    mamazeyad Niet meer actief

    vreselijk om te zien:(. zou zo iets moeilijk kunnen vergeten.
     
  10. Lovely83

    Lovely83 VIP lid

    29 mei 2008
    20.389
    3.259
    113
    Bah vreselijk, hopelijk heb je niet teveel kunnen zien.
     
  11. shahrazed

    shahrazed Fanatiek lid

    12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja zoiets had ik ook een week geleden. Hoop politie, ambulance, alles afgezet. De dag erna kwam ik erachter dat er een fietser door een auto was doodgereden. Die reed gewoon op het fietspad. Automobilist had de macht over het stuur verloren. En op datzelfde fietspad fiets ik regelmatig. :(
     
  12. knap

    knap Niet meer actief

    Nee gelukkig zag je alleen iets liggen maar denk als ik een half uur eerder daar gereden had dan tja dan wel. Nu lagen er doeken en zo overheen gelukkig en was de politie bezig om schermen neer te zetten. Ze moeten natuurlijk wel uit sluiten of het idd om een zelfd... gaat.

    Vorig jaar ook iemand mee gemaakt die het gedaan had en tja heb het er een beetje moeilijk mee. Dat was in de tijd dat ik zelf opgenomen was. Die genen vertelde het nog in de groep als ik een f..t ziet dan doe ik het en ze deed het een dag later.
     
  13. shahrazed

    shahrazed Fanatiek lid

    12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mbt zelfmoord. Ik weet nog dat jaren geleden mijn man ook zoiets heeft meegemaakt op werk. Een collega had zichzelf s nachts opgehangen op kantoor. En werd dus s ochtends gevonden door zijn collega's. Buiten het feit dat je wel erg eraan toe moet zijn om dat te doen; waarom dan zo? Die collega's raken dat beeld toch ook nooit meer kwijt.
     
  14. BabyAngel

    BabyAngel VIP lid

    21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Helaas heeft een (vroegere) buurman van m'n vader die naast hem in de flat woonde ook zelfmoord willen plegen omdat hij liefdes verdriet had.
    Mijn vader kwam net optijd zijn flat binnen toen spoot er al bloed vanuit z'n polsen.
    Ik heb hem verder niet gezien alleen de theedoeken die van woning naar woning gingen en het geschreeuw van hem.
    Er kwam politie en ambulance,dit heeft toen grote impact op mij gehad omdat ik zelf vaker bij hem kwam om een spelletje te doen.
    Ik was toen ongeveer 10jaar.
     
  15. lioness74

    lioness74 Niet meer actief

    Hè bah toch meid. Heftig!
     
  16. Ruby1987

    Ruby1987 Fanatiek lid

    24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    student: bedrijfs administratie
    Almere
    Ik heb 2 dingen meegemaakt:

    Ongeveer 3 jaar geleden gebeurt: Woonde in kamertraining. 1 van de jongens had epilepsie. Hij had een aanval gekregen en stootte met zijn kin tegen de wasbak aan en vloog vervolgens voor de deur waar lucht ondervandaan hoort te komen maar door zijn lichaam werd geblokkeerd. 4 uur later was hij dood gevonden in de toilet. Ik zag hem ook liggen.

    Vorig jaar 2 september. Ik zat in de metro. De metro stopte opeens. Bleek er een jongen voor gesprongen te zijn. We moesten allemaal uitstappen. Omdat er volt op de banen lag lag hij in brand. Die geur kan ik nog ruiken. Ik zag hem liggen. Mijn zoontje was met mij maar begreep het niet. Mijn vriend en zwager en nog meer mensen om mij heen kende hem of waren familie van hem. Elke keer wanneer er een metro of trein toetert krijg ik een benauwd gevoel.
     
  17. Micchan

    Micchan VIP lid

    24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Bahbahbah, wat naar meid.. Gelukkig was er niet veel te zien, hopelijk krijg je het beeld snel uit je hoofd.. Sterkte en knuffel!
     
  18. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.497
    3.161
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Op zo'n moment doet dat niets meer met je... (tenzij het echt bewust ook een reactie tegen de collega's of de werkgever was) Maar inderdaad verschrikkelijk.
     

Deel Deze Pagina