Dankbaar! Een derde!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Pioenroos92, 6 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pioenroos92

    Pioenroos92 Fanatiek lid

    28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Wauw nog vol ongeloof loop ik steeds naar boven om te checken of het streepje er echt staat. Gelukkig wel! Wauw wat ben ik dankbaar dat we weer een kindje mogen krijgen! Zo onwijs bijzonder weer:rolleyes: Zo benieuwd hoe onze meiden erop gaan reageren! Wanneer hebben jullie het verteld tegen je kinderen? Ik wil denk wachten tot na de 1e echo. Die is bij ons pas met 10 weken. Jullie nog tips om het op een leuke manier te vertellen tegen de kids? Ze zijn nog vrij jong. Alvast bedankt!
     
    Stella2018, MinnieMouse94, Lola83 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Gefeliciteerd!
    Ik heb gewacht tot na de termijnecho (dat was voor ons de 3e echo na een missed abortion in januari), omdat ik hem wil besparen als t evt weer misging en omdat ik niet wilde dat hij t geheim moest houden op school bijv.
     
    Pioenroos92 vindt dit leuk.
  3. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Gefeliciteerd!
    Wij hebben het mijn dochter verteld na een echo met 10 weken (omdat ik van de trap gevallen was en me zorgen maakte), we hadden de gyn gevraagd hoe groot de kans was dat het alsnog mis zou gaan, zij vertelde ons dat het 0,01% was dat t nog mis kon gaan, toen hebben wij het door middel van een shirt verteld.
    We zouden eigelijk met kerst haar dat shirt pas geven, maar we wilde eigelijk dat speciale moment voor onszelf hebben, op het shirt stond im ging to be a big sister in july 2019, mijn vriend heeft helpen vertalen, ik filmde het, en ze was ongelovelijk blij!
    Ze zei een dag erna ik krijg een zusje, en inderdaad ze heeft een zusje gekregen:D
    Ze is nogsteeds heel blij met dr kleine zusje, zo leuk om te zien:)
    Wel is mijn oudste al 8 jaar:oops:
     
    Pioenroos92 vindt dit leuk.
  4. Yelly

    Yelly Bekend lid

    26 jun 2019
    647
    575
    93
    Gefeliciteerd!
    Ik zou het simpel houden en bv de echo foto laten zien al dan niet met een pakje voor de baby.
     
    Pioenroos92 vindt dit leuk.
  5. Dagda

    Dagda Fanatiek lid

    8 jul 2019
    1.687
    1.855
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!

    Wij hebben het na een goede echo (met 9 weken) al vertelt. 'Gewoon' op de bank thuis. Hebben het stiekem gefilmd. Totale verbazing en 101 vragen. Niet bijzonder maar wel een fijn moment zo samen. Onze kinderen waren (los van de verloskundige en mvm) de eerste die het wisten. Later pas familie en vrienden.
     
    Pioenroos92 vindt dit leuk.
  6. dreumesje

    dreumesje VIP lid

    7 jan 2014
    7.308
    1.782
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!

    Wij hebben het gelijk verteld. Ik heb een foto van hun gemaakt met een krijtbordje in hun hand waar #1 & #2 op stond. Voor hun stond een loopauto met een rompertje eraan en een krijtbordje ervoor met #3 erop. Zo hebben we het aan iedereen verteld.
     
    Pioenroos92 vindt dit leuk.
  7. Pioenroos92

    Pioenroos92 Fanatiek lid

    28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Leuk!!! Dank voor de felicitaties en ideeën. Ik ga er eens rustig over na denken:)
     
  8. Mooiezomer

    Mooiezomer Fanatiek lid

    22 apr 2017
    2.048
    874
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Wij hebben het rond de 12-15 weken aan de kinderen verteld.
     
    Pioenroos92 vindt dit leuk.
  9. Lola83

    Lola83 Actief lid

    6 jun 2011
    424
    208
    43
    Vrouw
    Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben ook zwanger van de derde! Onze kinderen zijn 7 en 5 :) Wij gaan het denk ik ook vertellen als de termijnecho een kloppend hartje laat zien. 4 december hebben we de afspraak bij de verloskundige...
     
    Pioenroos92 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina