Dat is pech `beer´ is weg.

Discussie in 'De lounge' gestart door Partyrocker, 13 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Partyrocker

    Partyrocker Niet meer actief

    dean beer.jpg

    Ik ben mijn zoon zijn beer kwijt :(.
    Mijn eigen stomme schuld. Hij neemt hem altijd mee naar de psz en hij is waarschijnlijk op een parkeerplaats uit de auto gevallen. Totaal niet doorgehad en hij deze keer ook niet.

    Ik voel me echt bagger erover. Hij heeft hem van mijn oma gehad en notabene voor zijn geboorte. Sinds een jaar is hij er helemaal weg van en hij zoekt hem nu ook al twee avonden. Te zielig, want beer is gewoon weg. :(

    Heeft iemand een idee waar ik dit beertje kan krijgen? Geen idee waar mijn oma hem vandaan heeft en ze weet het zelf ook niet meer.

    Op zijn borst zit een embleempje met Happy er op.

    Via google kan ik er alleen één met strik vinden, maar dat is hem niet volgens mij.
    Ik weet dat jullie dames goed zijn in speuren, vandaar mijn vraag hier :D.
     
  2. PinkButterfly

    PinkButterfly Actief lid

    9 sep 2012
    441
    0
    16
    Ik zou nog even bellen naar de psz en omliggende bedrijven. Vaak worden knuffels gewoon afgegeven. Hoop dat je hem (of een andere beer) nog kunt vinden!
     
  3. Mamabram

    Mamabram Niet meer actief

    Is dit hem?
     
  4. dotje1986

    dotje1986 Fanatiek lid

    25 apr 2007
    1.744
    171
    63
    Dat is zo zielig. Mijn oudste is haar beer ook een keer kwijt geraakt in het winkelcentrum. Gelukkig is hij toen gevonden bij de Zeeman.

    Ik weet ook niet welke beer het is.
     
  5. Butterfly30

    Butterfly30 Actief lid

    29 nov 2011
    247
    0
    0
    Emmen
    Oef daar ben ik zo bang voor, dat hier de regel geldt dat beer op het huis moet passen dus niet mee mag... Maar ik zou de psz maandag bellen misschien is hij daar afgegeven of de andere plekken afgaan waar je bent geweest met een beetje geluk ligt hij daar te wachten op je zoon
     
  6. Partyrocker

    Partyrocker Niet meer actief

    Hij heeft hem mee naar buiten genomen, de auto in???? (dat is al twijfelachtig) en niet mee de auto uit.
    Kan me toen we van de parkeerplaats herinneren dat hij een beetje protesteerde. Waarschijnlijk omdat die beer daar dus lag. Wist ik veel, maar niet meer te vinden.
     
  7. Partyrocker

    Partyrocker Niet meer actief

    Mamabram, maar ik kan dat strikje niet herinneren.
     
  8. Butterfly30

    Butterfly30 Actief lid

    29 nov 2011
    247
    0
    0
    Emmen
    Dan zou ik maandag als eerste de psz bellen!
     
  9. Jazzlyn

    Jazzlyn Niet meer actief

    Mmm heb je een betere foto? Hij lijkt op die van mijn zoontje
     
  10. Mamabram

    Mamabram Niet meer actief

    Ok, ik kan verder niks anders vinden. Sorry!
    Ik hoop echt dat je hem vindt!
     
  11. Partyrocker

    Partyrocker Niet meer actief

    Als ik verder zo kijk dan lijkt hij er wel als 2 druppels water op.
    Alleen dat strikje niet, maar misschien heb ik die er af gehaald? Angst voor verstikking ofzo? Ik was toen nogal raar hahaha.
     
  12. Joycey

    Joycey Niet meer actief

    Ik vind het zielig voor jouw zoontje.

    Note to self: knuffel met polsbandje om kind vast maken - en het hem ook zelf leren doen.
     
  13. SushiLover123

    SushiLover123 VIP lid

    22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Hoe groot is de kans, dat er twee van die beren zijn met precies zo Happy erop gestikt. Ik denk dat dat hem gewoon is.
     
  14. Partyrocker

    Partyrocker Niet meer actief

    #14 Partyrocker, 13 dec 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 dec 2013
    Heb een opsporingsbericht op facebook geplaatst;

    Mijn zoontje is donderdagochtend zijn beer verloren te Rotterdam xxxx.
    Ik heb zelf al overal gekeken, maar hij is nergens te vinden. Ik hoop stiekem dat iemand hem gevonden heeft.
    Ik voel me vooral rot omdat hij hem weer van mijn oma heeft gekregen voor zijn geboorte en het is echt zijn 'lieveling'.

    Hier een kleine beschrijving;

    Luistert naar de naam; Beer
    Kleur haar; Lichtbruin
    Kleur ogen; Kraal
    Type haar; Een beetje ongewassen met hier en daar wat kwijl, modder en andere niet-identificeerbare substanties.
    Lengte; Past in een rugzak
    Overige eigenschappen/kenmerken; een embleem op de borst waar 'happy' op staat. Heeft een lichte glimlach om de mond, maar ziet er waarschijnlijk dit moment verder zeer treurig uit.

    Mocht u deze beer gevonden hebben dan zouden wij en vooral kleine Dean het zeer op prijs stellen als deze weer thuiskomt. Hij word gezocht en gemist, maar zonder succes.
    Kent u toevallig iemand die in deze omgevingen rondwandelt? Deel vooral dit bericht. Ook om te kijken of iemand weet waar ik aan een 'tweelingbeertje' kan komen.

    Groetjes,
    XXXXX
     
  15. Partyrocker

    Partyrocker Niet meer actief

    Dat dacht ik ook, misschien heeft mijn oma hem ook zonder strikje gekocht. Dat kan namelijk ook toch?
     
  16. Mamabram

    Mamabram Niet meer actief

  17. Mamabram

    Mamabram Niet meer actief

    Trouwens, hij is maar 6,75...
     
  18. Loesje86

    Loesje86 Niet meer actief

    Balen zeg!

    Ik zou deZe gewoon kopen en het strikjs eraf halen. Hij heeft het waarschijnlijk niet eens door ennus allang blij dat beer terug is!
    Koop er voor de zekerheid dan gelijk 2 ;)
     
  19. MamaTal85

    MamaTal85 Fanatiek lid

    13 sep 2011
    2.080
    192
    63
    NULL
    NULL
    Ahhhhh! Dan maar gewoon 2 nieuwe kopen! Toen zoontje duidelijk zijn Lief! konijn (van overgrootmoeder gekregen in de eerste zwangerschap) heb ik er gauw 1 bijgekocht! Die ene is niet precies hetzelfde maar wel dezelfde kleuren en gelukkig accepteerde hij het! Nu heeft hij hem ook voor op het kdv, en als er 1 vies is kan ik mooi die andere gebruiken!
     
  20. wensdroom

    wensdroom Fanatiek lid

    18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    mijn nichtje van 3 heeft ook een beer die altijd overal mee naartoe gaat. en mijn zus dacht ook een 2de beer te kopen. de beer is identiek maar toch vind mijn nichtje hem niet oké, de nieuwe beer heeft nl het lipje aan de andere kant zitten als haar beer. en de nieuwe beer is nu gedoopt tot zusje beer. en is echt niet goed genoeg las ze beer kwijt zou zijn ( wat al weleens is gebeurt, ergens blijven liggen toen ze op visite gingen) maar zusje beer was niet goed genoeg hoor ze wilde niet slapen en mijn zus is terug gereden en heeft de beer toen opgehaald bij de mensen waar ze op visite waren.
     

Deel Deze Pagina