Dat weer ...

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Yeuu, 5 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yeuu

    Yeuu Fanatiek lid

    25 jul 2017
    1.390
    794
    113
    Vrouw
    ... even klagen hoor!

    Wat een verschrikkelijk weer om lekker dagjes weg te gaan in Nederland.

    Ik ben oprecht verdrietig dat onze vakantie geannuleerd is. Heb me er bij neer gelegd dat we een leuke tijd in Nederland ervan gaan maken. Op de planning stond: lekker ontbijten op het strand, grote speeltuin, s middags weer strand en s avonds lekker eten tot de zon onder gaat. (Dat wil ik de kinderen zo graag eens laten zien). Dagje pretpark, dagje kinderboerderij met speeltuin. Lekker op pad met de fietsen en de hond. Dagje stadjes bezoeken..

    En al die dingen zijn toch net even minder met storm, regen, en bewolking. Ik baal ervan. Ik ben echt een zomer,hittemens en nu dit.

    Hopen dat het gauw opknapt, anders toch op zoek naar alternatieven binnen. En vooral veel nieuwe spelletjes aanschaffen en lekkere hapjes voor wat dagen Netflixen.
     
  2. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.511
    10.344
    113
    Volgende week wordt het wel goed toch? Of alleen in onze regio?

    Idee om musea te bezoeken? Geen idee in welke regio je woont, maar kinderboeken museum, maritiem museum zijn heel leuk om met de kinderen naartoe te gaan.

    ik snap je wel hoor, vakantie is veel leuker met zon!
     
  3. Wellesnietes

    Wellesnietes Niet meer actief

    Allereerst snap ik dat je baalt. Heb je alleen deze week vakantie? Want eigenlijk is het alleen deze dagen / week wat stormachtig en daarna wordt het alweer beter/warm!

    Beetje in de mix dus maar? Zodra het mooi wordt (bijv in een weekend als het buiten je vakantie valt!) je strandidee uitvoeren! En die paar herfstachtige dagen extra luieren! Hopelijk trekt het snel bij!
     
  4. Yeuu

    Yeuu Fanatiek lid

    25 jul 2017
    1.390
    794
    113
    Vrouw
    Nee hoor, qua vrije dagen heb ik niks te klagen. Ben thuisblijfmoeder..
    Maar qua planning van weekendje weg had ik beter weer gehoopt. We hebben een strandhuis gehuurd..

    Al met al maken we er wel wat van.. natuurlijk! :)
     
  5. Wellesnietes

    Wellesnietes Niet meer actief

    Ah ja dat is wel lastig als je dan net aan het strand zit en het geen mooi weer is! Hopelijk valt het uiteindelijk mee!!
     
  6. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    17.846
    16.878
    113
    Vrouw
    Wanneer zouden jullie gaan?
    Indd balen van het weer, maar met vakantie in Nederland is dat lastig te plannen met het weer.
    Hopelijk knapt het snel op voor jullie
     
  7. DeniseMK

    DeniseMK Actief lid

    14 sep 2018
    110
    54
    28
    Vrouw
    Aah ik heb het echt met je doen! Met dit weer is het niet leuk om net allemaal leuke dingen gepland te hebben. Eerst je vakantie en dan dit, snap je helemaal. Gelukkig wordt het van de week iets beter, hoop dat je dan nog kan genieten met de kids.
     
  8. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.137
    7.724
    113
    Gelderland
    Ah wat balen hè. Er is genoeg vermaak voor regenachtige dagen maar als je letterlijk op het strand zit met je huisje wil je gewoon droog weer. Alsnog een fijne vakantie!
     
  9. mamameer

    mamameer VIP lid

    21 jan 2014
    7.560
    3.949
    113
    Lastig ja dit weer.
    Wij hebben museum jaarkaart, kunnen we toch leuke dagjes uit, ook met minder weer. Veel musea zijn ook zeker wel geschikt voor kinderen, en vaak is het binnen. Je moet nu wel reserveren voor een tijdslot, dat maakt alles minder spontaan. Ook de bioscoop is hier een hit.

    Het is gewoon een baal-jaar!
    Vakantie met goed weer in Nederland is gewoon niet te voorspellen. En wat het nog rotter maakt is dat het die hele tijd dat we in die intelligente lockdown zaten bijna constant mooi weer was, en nu de vakanties beginnen, is het somber, winderig en wisselvallig....grrrrr
     
  10. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.434
    8.282
    113
    Aan de andere kant hadden ze met dat prachtige weer anders de hele dag op school gezeten en nu waren ze toch wat vrijer. ;) En met slecht weer was die lockdown nog erger geweest dan met dat mooie weer, nu konden de kinderen in ieder geval nog buiten spelen, anders had je helemaal wekenlang op elkaars lip gezeten... Het kan altijd slechter. ;)

    En hopelijk krijgen we straks wel gewoon weer wat beter weer! De voorspellingen voor volgende week zijn in ieder geval een stuk gunstiger. Hier zitten ze die week nog op school, dus wij hebben er niet zoveel aan. :roflmao: Maar hopelijk houdt het daarna nog een paar weken aan, dan kunnen er extra veel mensen van genieten.
     
    Wellesnietes vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina