De 13 Musketiers deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 4 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Moguh meiden!

Rasp: ooohhh hoop zo dat je kleintje goed ligt! Spannend hoor, hoop snel goed nieuws van je te lezen!

LM: hoor je wel vaker toch dat je darmen opspelen vlak voor de bevalling????? We blijven gewoon online hoor, slepen je de week wel weer door!

Meis: ja ik ben alweer 2 weken aan de pil. (ga er maar vanuit dat dat lang zat is?? Ik ben nog niet ongi geworden omdat ik BV geef, dus ben gewoon gestart, hoop maar dat dat ok is)
    En ik heb Jk gisteren toch eens in de pacco gedaan, hoe weinig zin ik daarin had. Maar ze keek me lachend toe, en heeft prima geslapen.
    Bij jullie gaat het ook super nu he!!

Hier ben ik weeeeeer onzeker van de BV, ik weet het soms niet meer hoor. Net wanneer je denkt 'he, het loopt lekke nu' verandert er weer iets.
    Zit nu steeds vaker op 5 voedingen, maar heb het idee dat ik weer minder melk heb daardoor. Ze is niet tevreden en dat geef ik haar een flesje met bv uit de vriezer, en dat klokt ze zo weg! Gisteren toch eens gekolft en had ik 140cc in 1 borst. Niet te weinig op zich, zeker voor de avond niet....
    Heb afgelopen dagen vaker 2 borsen aangeboden, en nu weer meer pijn vanwege het vele aanleggen.....
    Ohhhhh ik baal er soms wel van hoor. ML zegt vaak; kap er toch mee.
    Het is die constante onzekerheid op zulke momenten die je doen verlangen naar flesvoeding....
    Zo genoeg geklaagd.

Gisteren vrienden op bezoek gehad (de mannen hadden weer behoefte aan bier) en hebben lekker met de kindjes buiten pizza gegeten, vuurkorfje aan heerlijk!
    Dus dames die de herfst graag willen zien: ZIJN JULLIE HELEMAAL GEK GEWORDEN?? :(
    Van mij mag het heel het jaar zulk mooi weer zijn!

Heb de badkamer net gepoetst, was opgevouwen, en aardappels geschilt, dus een rustig dagje voor de boeg.
    x

2. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Eej Girafke: GOED BEZIG MEISJE!!! Geniet lekker van je gezinnetje!!!:)

3. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Wat een heerlijke zonnige dagen zijn er geweest!! Heb er dubbel en dwars van genoten..E.line heeft zelfs een zomerjurkje nog aan gehad, zo gaaf!! Tijdens voedingen klakt ze elke keer en ik voel dat ze niet goed vacuum houdt, denk te kort tongriempje, straks is ff naar weeguurtje om te vragen!Het is soms erg irritant om te voelen en soms moet ik dan wel tig keer aanleggen tijdens een voeding.
    Zo, genoeg over mij!

@ Vlek Al positieve ovutest?? Duim!

@ Jadore Welcome back meis!!!!!!! Alles goed? Lekker aant genieten?

@ LM Kleintje, kom je ergauw uit? We zijn zo nieuwsgierig naar je!!!!!

@ Rasp/FF Hoe gaat het me de hoogzwangeren? Gefeliciteerd met jullie 36 weken en bijna 36 weken;)

@ Wolfje Gefeliciteerd nog met je 28 weken!! Je kan ook al bijna af gaan tellen..het gaat voor jullie een heel bjzondere kerst worden dit jaar, van jou mag zeker de kou wel komen nu;)

@ Nemo Las tussendoor dat je manneke ziek was/is, hoe gaat het nu met hem? Geef em maar een dikke knuffel!!

@Maible/Giraf/Meis/Merel Aant genieten van jullie 2 boefkes?

@Quint Hoe gaat het met jou?

4. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Giraf: Oooh lekker bezig mams! Ik hoop echt dat de osth. je net zo goed kan helpen als toen bij ons. En dat I snel weer haar ritme terugvindt, zo is wel vermoeiend voor jullie allemaal. :(
    En heerlijk zo'n BBQ!! Gezellig :D:D:D

Merel: Oh nee sorry, ik heb het echt gehàd met die warmte. Ik krijg t niet uit mn lijf en ik slaap heel slecht. Sorry maar ik was er al snel klaar mee hahahahaha!
    BV is onzeker meid, maar er is ook zoveel hulp voor te krijgen!! En het is zo goed voor je meissie!Maar niet ten koste van alles he ;) Mams moet ook gelukkig zijn!

Rasp: Ooooohhhh vind t zooooo spannend!!!!!!!!! Ligt de beeb goed??? Ik duim zo hard voor je!

Meis: Nee helaas;) Ik heb het nog 3:00 zien worden en vanmorgen 7:00 werd ik wakker van de pijn. Toen nog ietsjes gedoezeld tot ML om 8:30 naar zn werk ging.
    Finn om 9:30 weggebracht naar mn zus, waar mn moeder 's ochtend oppast. Maar even blijven plakken tot 11:00 :D;)

LM: Oooooooooooooh blijf het zo spannend vinden!!!! :D:D:D:D

Het rommelt hier goed in mn buikie. pffffff dat kind is de marathon aan t rennen in mn buik, zo druk!!!!! Heb ik nog niet eerder meegemaakt zo :D
    Hopelijk zijn het tekenen van een lekker vroege bevalling ;)

5. Funnyfant

:$:$:$:$ ik ben hoogzwanger.......:$ BOEM hij kwam even hard binnen!!!

Tongriempje: Had ik ook als baby, is toen geknipt:(:$:( Maar als het niet gaat, gaat het niet :)

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoi meiden!!

Nou de beeb ligt goed!!!! We zijn enorm opgelucht, ik merk nu pas hoeveel spanning het toch nog met zich mee bracht, kan je er eigenlijk niet bij hebben nu, er is al genoeg. Ml was zelfs zo gespannen dat hij op de parkeerplaats van het echocentrum nog even z'n maag geleegd heeft, ieuw!
    Maar we hebben de kleine nog goed kunnen zien, lekkere bolle wangen en het wordt volgens de echoscopiste en de berekeningen dus gewoon een lekker hollands welvaartje van bijna 37 weken, dus iets voor op groei. Maar 10 pond hoef ik niet bang voor te zijn zei ze.
    Zo leuk om nog even gespiekt te hebben en we zijn er alleen maar ongeduldiger en nieuwsgieriger op geworden haha.

7. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Heeft iedereen genoten van het mooie weer de afgelopen dagen? Las iets over BBQ en pizza, lekker, hoor. Van mij mag dit weer ook wel blijven al is was het toch wel wat te warm...

Madeliefje, ken iemand met een kindje met een kort tongriempje, is inderdaad geknipt en het kindje kon en kan niet uit borst drinken, zij kolven fulltime, pffffffff.

Merel, zag een heel mooi sieraad voor jullie dochter voorbij komen, echt wauw!

Giraf, aan het genieten, groot gelijk! Hoop zo dat het slapen van I gaat verbeteren, lijkt me heel erg vermoeiend voor jullie.

Wolfje, 28 weken alweer, jullie kindje is nu levensvatbaar! Gaat hard.

Rasp, hoe was de echo? Ligt jullie moppie nu goed?

Finn, gaan ze je met 38 weken stippen? Is een goed nieuws, toch!

J'adore, hoera, jij bent terug! En wat goed dat Chloe naar psz gaat.

Hier ineens aan het twijfelen over de naam, pfffff. Het zou heel goed kunnen dat wij van gaan veranderen of toch niet, weet het even niet meer.

8. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Rasp, wat een opluchting!!!!! Gefeliciteerd met z'n goed nieuws!!!!!

9. raspberry

@Quint, dank je wel!!!
    Jullie succes met de naam, is toch best lastig he.

10. Funnyfant

Hoeraaaaaaaaaaahhhh!!!!!!!!!:D:D:D

bah vieze ML :p ;) zullen de biertjes van eergisteren toch wel zijn :p

11. raspberry

@FF, hahaha zou kunnen maar hij is gewoon een enorme stresskip hoor, hij gaat erg snel over z'n nek bij spanning.

12. raspberry

Dames, ik ga vanavond even op iedereen reageren, ik heb het een beetje druk vanmiddag......ik spreek jullie later weer! X

13. Funnyfant

Hihihihihi wat schattig! Oh maar ik ben wel echt heel blij voor jullie! pfffffff

Quint: Ooooh spannend met de naam! Ben heel benieuwd! Succes :) Oh en ik weet niks van strippen? Ik hoop t!

All: Net met de Ha gebeld. Ik krijg paracetamol met coffeïne er in, die zijn wat stertker. Die moet ik 3x2 innemen op een dag. Verder wees ze me door naar mn verz. Die gebeld en ik heb indd recht op opvang EN huishoudelijke hulp! En dat kon nog best snel geregeld zijn!! dus ik ga zometeen ff bellen!

14. raspberry

Geweldig lieverd!!!!! Echt helemaal super!!! Maak er maar lekker gebruik van hoor, even je nestje weer beetje schoon! Echt heel erg tof!

15. raspberry

@FF, tja we gaan ook qua goede berichten gelijk op he! En dat moet ook!!! Vanaf nu gaan we positief de bevalling tegemoet hoor liefie! Nog even de laatste weekjes genieten van het getrappel in de buik.

16. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Ha lieverds,
    ff kort bericht van mij. Had gisteren ff een jankdag. ML is bij iedereen aan het helpen met klussen en amper thuis en ook de auto gaat steeds kapot. Nu weer de accu!!! Had het ff helemaal gehad.
    Vanmorgen ook gelijk barstende koppijn, dus ben lekker in mn bed gebleven, ML is met Daan naar de dierentuin met de trein. Daan is gelukkig weer beter.
    Ik zag wel heeeeeeeel goed nieuws voor Rasp (super meid!) en Finn maar de rest zal ik vanavond lezen en reageren...

17. raspberry

@Nemo, och, is niet leuk!! Doe lekker rustig aan en geniet even van het rijk alleen hebben. Komt goed hoor schatje!

18. Funnyfant

Aaaah arme Nemo!! Rustig aan liefje en beterschap!

Zo ik heb de zorg aangevraagd! Ws nemen ze binnen 24 uur contact met me op! pfffffff ben ik al heel erg geholpen! Ik heb t voor de woensdag aangevraagd. Dan heb ik maandag mijn ouders, dinsdag KDV, woensdag gezinshulp, donderdag mijn smoeder en vrijdag zelf en mijn zus en dan het weekend ML of familie. Zo moet het gaan lukken!! Pfffffffffff voel me 100000 kilo lichter!

19. raspberry

T is de bedoeling dat je juist zwaarder wordt hoor!:p
    Nee echt meid, super! Gaat goed komen zo! Je verdient het!! X

20. Funnyfant

Oooohhh hahahahahaha nou ik wil straks echt minstens 3 kilo ineens kwijt hoor hahahahahaha! :p:p
    Man wat ben ik blij!

En echt lieve dames, jullie hebben me echt geholpen en gesteund! Bedankt lieverds!!! Zonder jullie was ik niet zo snel door dat rotgevoel heen gekomen! Kus!!

Deel Deze Pagina