De 8 mei club

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door wiebertje, 17 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wiebertje

    wiebertje Fanatiek lid

    2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    Nou hier is hij dan de club voor vrouwen die 8 mei een positieve test in hun handen hadden :D .

    Kunnen we lekker verder kletsen ;)
     
  2. Mystiqué

    9 mei 2009
    86
    0
    0
    In de zorg!
    =D> yess dankje, wel zo prettig! :)
    alles goed met je wiebertje? :whistle:
     
  3. wiebertje

    wiebertje Fanatiek lid

    2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    Gaat goed hoor hier voel me lekker :D

    en jij ik las dat de bloeding gestopt was :(: je baarmoeder is zich aan het voorbereiden daar kan je wel is een klein bloeding van hebben.

    En hoe beviel je eerste werkdag :(: hoe gaat dat dan als je verder in je zwangerschap bent in de zorg werken is over het algemeen erg zwaar , ik heb vroeger verzorging gedaan op school en heb toen een aantal maanden in een verzorgingshuis stage gelopen dan loop je overal een tijdje mee en dat was zo zwaar. :(
     
  4. wiebertje

    wiebertje Fanatiek lid

    2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    mooie ticker heb je trouwens leuk met die omschrijving erbij
     
  5. Mystiqué

    9 mei 2009
    86
    0
    0
    In de zorg!
    haay, fijn dat je je super voelt joh! =D>
    als je hem wilt dan klik je op mijn ticker en dan kom je dus daar waar je m aan kan maken ik vond m namelijk mooi.

    verder voel ik me wel weer ok, ook geen bloeding meer ( was het ook niet echt )en na een warme douche gisteravond na het werk ben ik op de bank in slaap gevallen.
    het is enorm zwaar mn baan Maar superleuk erg dankbaar werk. ik doe dit al enige tijd hoor en heb mn diploma als helpende niv2. maar was er n tijdje uit.
    maar nu voel ik het extra denk ik in mijn rug omdat ik dus ook een andere houding ga doen en natuurlijk extra voorzichtig ben. ja je loopt er toch de hele dag mee. ik kan er geen sec niet aan denken ofzo ik ben gewoon zo in de wolken.
    het zit niet in mn onderug :| maar meer in het midden+schouderbladen... echt zo naar gevoel.
    heb ook weer na lange tijd ook weer inene lang achter elkaar gewerkt dat was ik zoiezo al niet echt gewend. ik wou meer uur gaan werken dan 24 uur ( toen ik nog niet wist dat ik zwanger was en gesolliciteerd had) maar nu denk ik als ik dit elke keer al heb, en mocht het zwaarder zijn ja wat moet ik dan..ik heb er geen verstand van.

    en wat doe jij eigenlijk in het dagelijks leven?

    xxx
     
  6. hannah26

    hannah26 Lid

    11 mei 2009
    27
    0
    0
    leerkracht
    friesland
    ik heb net alle berichtjes gelezen op de 8 mei topic. Er is wel wat gebeurd zeg :confused: Fijn dat de klachten weer weg zijn! Je zou je bijna opvreten van de stress.. :(

    nog ff reactie op vraag kat: Ik heb er één. Katten kunnen geen kwaad zolang je de kattenbak niet zelf verschoont. Mijn vriend doet dat nu. Jonge poesjes moet je iets meer mee uit kijken. Die zijn wat vaker besmet met toxoplasmose. Iets voorzichtiger zijn met knuffelen en steeds goed je handen wassen. O ja, met tuinieren handschoenen aan (vanwege de poep :( )

    Verder gaat het met mij goed. Behalve dat ik de helft van de dag wel kan slapen..
    Maak me wel een beetje druk over mijn werk. Ik ben een paar weken thuis geweest vanwege overspannenheid, nu ga ik maandag weer aan het werk. Ik weet niet goed wanneer ik het moet vertellen aan mijn baas (zit in het onderwijs).. Ga ik net weer werken, krijgt de directeur te horen dat ik zwanger ben :|

    Weten jullie al wanneer en hoe je het vertelt?
     
  7. wiebertje

    wiebertje Fanatiek lid

    2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    Hey ik werk in een magazijn waar cadeau artikellen verwerkt worden, een beetje administratief en magazijn erbij dus echt zwaar werk is het niet , ze weten nog niet dat ik zwanger ben.

    Mijn vriend en ik zijn nog aan het twijfelen waneer we het gaan vertellen of na de eerste vk afspraak echo, of na 3 maanden :( .

    Ik heb trouwens net nog een test gedaan :oops: van clearbleu die gaf 3+ aan dus 5+zwanger klopt dus wel hij gaat namelijk niet verder dan dat ,niet dat we ons zorgen maakte hoor maar waren gewoon benieuwd ;).
     
  8. wiebertje

    wiebertje Fanatiek lid

    2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    Ik ben sinds bijna 2 jaar ziek door een schildklieraandoening in de tussentijd wel gewerkt hoor maar niet veel , ben nu weer begonnen met 3 dagen in de week er is al iemand zwanger bij ons op het werk :( dus ik ben nummer 2 haha maak me er niet druk om heb al een miskraam achter de rug toen wisten ze ook dat ik zwanger was. Toen heb ik ook geen negatieve racties gehad :D .

    We vragen ons nu alleen af waneer vertellen we het :D
     
  9. wiebertje

    wiebertje Fanatiek lid

    2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    Hannah26 hoe ver was je ook alweer ?
     
  10. hannah26

    hannah26 Lid

    11 mei 2009
    27
    0
    0
    leerkracht
    friesland
  11. wiebertje

    wiebertje Fanatiek lid

    2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    Ik wou dat ik al zover was :D

    Weet je al waneer je het gaat vertellen :(:
     
  12. hannah26

    hannah26 Lid

    11 mei 2009
    27
    0
    0
    leerkracht
    friesland
    heb eerste echo al wel gehad (je weet wel bij de dierenarts) maar twijfel of het wel goed is nu te zeggen op de eerste dag en week dat ik weer aan het werk ga, na 6 weken thuis...
    Ik zit ook te twijfelen hoe veel ik na de zomervakantie zal gaan werken. En hoe veel na het zwangerschapsverlof. Ik werkte altijd 32 uur en dat vond ik al vrij zwaar zonder zwangerschap. Maar financieel is het wel weer lekker om die uren tot het verlof nog even vol te houden. Na het verlof zat ik aan 20 uur (dus 2,5 dag) te denken... Moet ook een goede bereking maken hoe duur kinderopvang straks wordt etc. en wanneer je het meeste belanstingsvoordeel hebt.


    ik had trouwens ook een ticker of hoe heet zo'n geval aangemaakt... snap eigenlijk niet waarom ie niet te zien is.

    @ wiebertje: Fijn dat jij op je werk geen negatieve reacties kreeg bij de eerste keer toen je het vertelde. Wel erg van die miskraam. Is dat lang geleden?
     
  13. wiebertje

    wiebertje Fanatiek lid

    2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    Ik denk dat jeje banner niet goed gekopieerd heb ofzo niet die van html kopieren want die doet het zoiezo niet. als je hem plakt in je onderschrift kan je even bij voorbeeld kijken of die goed gelukt is.

    De MK is 5 april geweest ben meteen weer zwanger geworden allemaal erg snel :confused: , ben ook pas 5 januari gestopt met de pil dus wist helemaal niet wat me overkwam haha
     
  14. Mystiqué

    9 mei 2009
    86
    0
    0
    In de zorg!
    ik zou nog eventjes wachten met vertellen? tot je wel last krijgt of zover bent dat het wel kan. het is nu eenmaal zo. ook ik heb eeindelijk een nieuwe baan, was zoveel van plan nog. e hun waren zo positief . nu moet ik straks ook zeggen..sorry?wil wel blijven, ook voor later. :p nee vervelend hoe sommige dingen kunnen gaan maar het is zo gelopen en moet dat accepteren.
    ook ik zit me van alles te bedenken hoor,als allemaal goed gaat hoe ik straks ga doen, niemand die 1 2 3 kan opassen heb een vriend die fulltime werkt en soms meer.
    ik wil aaaalles weten :p je kan ook niet zomaar heel vroeg je kind ergens doen toch?? :oops: dat wil ik trouwens ook niet.
    Nou schiet is op met je banner :) :) :)
     
  15. Mystiqué

    9 mei 2009
    86
    0
    0
    In de zorg!
    nog een test :) grappig nou het is iig wel duidelijk!
    lekker he =D> eeh wat zeg je gevoel over het vertellen?
    mijn gevoel zei, het werk na 3 maanden en familie bel ik iig wel, zoals mn ouders.
    als moederzijnde zou je dat soort dingen graag willen weten.

    nou wel lekker dat je niet super zwaar werk doet zoals ik,
    ik twijfel of ik t wel ga volhouden. sommige diensten zijn behoorlijk en dan sta je zo met 2 man zoals zaterdag en mag je 30 bewoners doen. te slecht geregeld. #-o
     
  16. Mystiqué

    9 mei 2009
    86
    0
    0
    In de zorg!
    zo goedemorgen allemaal,
    lekker geslapen iedereen? ik wel als een blok, maar had ik niet zo door vanmorgen kon nog wel meer tukke maar niet gedaan, anders ben ik straks uit mijn ritme.
    verder gaat het goed geloof ik. ik hoop ook in het buikje.
    gisteravond wat kramp/trekjes/steekjes in mn baarmoeder. verder nog last van mn borsten natuurlijk en ik las dat je cupmaat wel 2 maten groter kan worden. :eek: hihi nouja dan heb ik eindelijk is was haha

    hoe gaat daar, ook al enigszins iets???

    vanavond weer een avond dienst, nu mag ik om kwart over 4 beginnen. tot 11 uur. ga is ff goed letten op mijn houding, wat tips gehad van mijn mams die zit al 33 jaar in de verzorging. dus wel handig.

    iedereen een fijne dag.
     
  17. wiebertje

    wiebertje Fanatiek lid

    2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    Hey

    Nou overdag heb ik helemaal niet het gevoel dat ik zwanger ben alleen dat veel van mijn broeken niet goed meer dicht gaan :) en mijn tepels zijn erg gevoelig :oops:

    Maar s'avonds heb ik een erg opgezette buik dan lijk ik wel 4 maanden zwanger :oops: en mijn borsten doen dan pijn ze zijn ook al gegroeid maar dat vind ik ook niet erg :D.

    grappig van die test he mijn vriend kwam ermee bij deze kan je precies zien hoever je bent en we waren benieuwd of het werkte.

    En hoe is het afgelopen met het bloedverlies (tijdens het afvegen) is dat nou helemaal weg gebleven.
     
  18. wiebertje

    wiebertje Fanatiek lid

    2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    Ik heb mijn banner even aangepast wist niet dat hij ook in het Nederlands kon en heb ook nog even naar de datum gekeken maar had de laatste dag van mijn mk berekend terwijl ik daarvoor ook vloedingen had heb hem daarom 1 dag opgeschoven.

    Ben blij als ik mijn eerste echo heb dan weet je teminste zeker hoever je bent haha
     
  19. Mystiqué

    9 mei 2009
    86
    0
    0
    In de zorg!
    je broeken niet meer dicht? haha ik heb dat nog niet echt last van :confused: heb je al een foto?? ben benieuwd. nu ik je banner zie lopen we gelijk! =D> super zo'n extra testje.
    savonds heb ik ook een dikkeere buik, staat het helemaal strak.
    ook mijn borsten zijn gegroeit , als ik mijn normale bh aan doe dan zit het me niet lekker, al wat strak. en nee ik vind het ook niet erg!

    verder met het afvegen niks meer na die ene dag. het laatste wat ik zag was een superklein veegje op mn inlegkruisje. licht caramel van kleur.. geen idee wat et was.
     
  20. Mystiqué

    9 mei 2009
    86
    0
    0
    In de zorg!
    nu lopen we gelijk ! =D> hihi mischien is mijn berekening wel fout en loop je voor.. haha ben ook benieuwd.
    weetje al waneer je eerste echo is?
    ik ben benieuwd als ik 4 juni naar verloskundige ga of ik dan meteeen ook een echo krijg?
    dat is dan met 8 weekjes. wat denk jij?
    was er wel al persoonlijk geweest om mij aan te melden.
     

Deel Deze Pagina