De avond kwaaltjes

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Sannie92, 4 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sannie92

    Sannie92 Niet meer actief

    Hallo dames,

    Ik ben benieuwd of meerdere meiden hier last van hebben. Ik ben vooral in de avond uren enorm misselijk, tot spugen toe. Vandaag helaas weer, om 17.00 gegeten en moest om 17.30 werken, helaas na mijn 1e client kwam mijn avondeten er alweer uit :(

    Heb mijn route nog door kunnen zetten tot 19.45 en ben toen naar huis gegaan omdat het gewoon niet te doen is om bij mensen thuis ziek te worden. (Ik werk in de thuiszorg met ouderen) Nu zit ik kotsmisselijk op de bank. Durf even niks te eten ben bang dat het er weer uit komt.

    Ook heb ik savonds meer krampjes in mijn buik en rugpijn.
    Herkennen meerdere van jullie dit?

    Liefs xx Sannie
     
  2. mamavane

    mamavane Bekend lid

    27 jan 2011
    687
    21
    18
    ja hier ook!
    Niet overgeven gelukkig, maar wel erg misselijk ´s avonds. Overdag valt het wel mee, maar hoe verder de dag vordert, hoe erger het wordt lijkt het wel. Vervelend he?
    ik hou mezelf maar voor dat dat vast een goed teken is haha..........
     
  3. Sannie92

    Sannie92 Niet meer actief

    Herkenbaar dus, ja het is een goed teken haha en doen het voor een heeel goed doel maar het breekt me wel op. En vooral tijdens mijn werk, wil me juist helemaal niet ziekmelden maar ziek bij mensen in huis werkt al helemaal niet. Gelukkig was mijn baas begripvol, nu maar heel rustig aan en op tijd mijn bed in. Morgen vroeg weer een route.
     
  4. MoJo1986

    MoJo1986 Bekend lid

    2 sep 2014
    559
    22
    18
    NULL
    NULL
    Ook hier 's avonds wel wat meer klachten! Misselijk, ontzettend futloos/moe en meer buikpijn! Werk ook in de zorg, dus niet handig met late diensten!!
     

Deel Deze Pagina