De beste ovulatietest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Vally85, 6 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vally85

    Vally85 Fanatiek lid

    21 jun 2016
    2.119
    977
    113
    Hoi hoi,

    Mijn man en ik willen beginnen aan baby nummer 2. Omdat die niet op de natuurlijke manier lukt hebben wij 2 jaar geleden een IVF traject gedaan. Hier hebben we nog 2 cryo's aan overgehouden.
    Nou moet ik contact opnemen met het ziekenhuis zodra ik een goede/duidelijke ovulatietest heb. 2 jaar terug ben ik wel 3x voor niets heen en weer gereden... Daarom wil ik nu eens een digitale proberen. Wat is jullie ervaring hiermee? Weet dat het niet goedkoop is, maar eeuwig naar een staafje turen sla ik deze keer liever over.
     
  2. margarethd

    margarethd Fanatiek lid

    16 feb 2018
    1.288
    1.020
    113
    Vrouw
    Ik vind de zwanger & kids heel fijn en heel duidelijk (is dip niet digitaal).:thumup:
     
  3. Narcisje

    Narcisje VIP lid

    17 mrt 2016
    11.314
    6.898
    113
    Vrouw
    Clearblue digital! Gebruik ik al bijna een jaar.

    Vanaf de afgelopen poging deed ik eerst gewoon met dipsticks en wanneer het streepje duidelijker werd gebruikte ik de clearblue. Zo valt het wel mee met de kosten.
     
    EerlijkeEva vindt dit leuk.
  4. Lindavvv

    Lindavvv Fanatiek lid

    8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Ik doe de dipsticks van 2besure en als ik daar een positieve op heb, check ik met clear blue digital.
     
    EerlijkeEva vindt dit leuk.
  5. Carolinec87

    Carolinec87 Actief lid

    30 apr 2020
    430
    310
    63
    Vrouw
    Ik gebruik de digitale van clearblue. Dan hoef je ook niet zo te turen naar al die lijntjes en heb je een smiley of niet. Is wel vrij prijzig helaas. Je zou ook goedkope kunnen gebruiken en als je bijna een piek hebt kunnen checken met een digitale.
     
    EerlijkeEva vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina