De bso verhuisd.

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door jolanda0207, 13 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolanda0207

    jolanda0207 Actief lid

    27 aug 2013
    216
    6
    18
    De bso van mijn dochter gaat in de schoolvakantie verhuizen naar een nieuwe locatie.

    Ik vroeg mij af hoe andere bso/kdv s dit gedaan hebben.

    Waren ze een aantal dagen gesloten?
    Of boden ze wel opvang, maar dan bijvoorbeeld op een andere locatie?

    Groetjes Jolanda
     
  2. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Hier verhuisd een gedeelte van de bso naar een andere locatie (7 tot 12 jaar)
    Tot die ruimte in gebruik word genomen maken ze gebruik van de oude ruimte.

    Hoe doen ze het bij jullie dan?
     
  3. jolanda0207

    jolanda0207 Actief lid

    27 aug 2013
    216
    6
    18
    Toevallig vandaag een van de leidster gesproken. De bso gaat tijdens de verhuisdagen gebruik maken van de hal van de school. Deze verhuisd namelijk ook. En er hoeft niet heel veel mee, omdat alles grotendeels nieuw aangeschaft word.

    De bso zelf is niet heel vlot met het verstrekken van informatie .
     
  4. Vinexkindje

    Vinexkindje Fanatiek lid

    2 jul 2012
    2.204
    1.048
    113
    Bij mijn buurvrouw hebben ze de kinderen laten inpakken en uitpakken op de bso-dagen (9-jarigen). Was de buurvrouw niet zo blij mee...
     
  5. tupp

    tupp VIP lid

    13 jun 2009
    22.622
    18.475
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik vind dit wel afhankelijk van de manier waarop het gaat. Het moet niet verplicht zijn. Maar ik ken zat kinderen die het fantastisch zouden vinden om mee te helpen. Dus zolang de kinderen kunnen kiezen, is het niet zo schokkend. Leuk juist dat ze de kinderen laten helpen.

    Onze BSO is pas verbouwd. De kinderen gingen zo lang in een andere ruimte. BSO zit in het schoolgebouw, dus ze konden een klaslokaal gebruiken. Niet ideaal, maar het ging maar om 2 weken.

    Ik geloof niet dat ze de boel zomaar zullen dichtgooien. Daar maak je geen vrienden mee.
     
    dds vindt dit leuk.
  6. Vinexkindje

    Vinexkindje Fanatiek lid

    2 jul 2012
    2.204
    1.048
    113
    Ja, als ze het leuk vinden om te helpen is het prima natuurlijk. Maar bij deze bso werd geen alternatief geboden dan om te helpen. Ze zijn niet gedwongen ofzo maar haar zoon vond het niet leuk en voelde geen ruimte om iets anders te doen. Toch jammer op je vakantiedag.
     
  7. jolanda0207

    jolanda0207 Actief lid

    27 aug 2013
    216
    6
    18
    Van mijn 4 jarige hebben ze meer last als gemak als ze die laten helpen?
     

Deel Deze Pagina