De complete kerstmutsen deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tuttebella, 29 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tuttebella

    Tuttebella Niet meer actief

    Hoi!

    Zijn er meer dames die willen wachten met zwanger worden tot na de feestdagen? Misschien gezellig om hier af te tellen en daarna gezellig samen door te kletsen?

    9AE2F6F3-4FDA-49E7-8A41-17B218BB62EB.jpeg
     
    nizzie86 en Mississippi vinden dit leuk.
  2. Madeliefje06

    Madeliefje06 VIP lid

    26 mrt 2015
    11.376
    4.658
    113
    Wat leuk!! :D Wat gaf toch de doorslag na de twijfels? Geniet van de voorpret en hopelijk is het snel raak. Is jullie gegund ❤️
     
  3. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.634
    113
    Jaa superleuk dat jullie de knoop hebben doorgehakt! :D Wij zijn nog een beetje in (praktische) twijfel (nou ja vooral mijn man) maar als we ervoor gaan zal het sowieso pas vanaf na de feestdagen zijn :) ik wil wel meekletsen!
     
  4. Tuttebella

    Tuttebella Niet meer actief

    @Madeliefje06 Voornamelijk dat we allebei al zo lang twijfelen.. En realistisch gezien moeten we misschien wat van onze ‘luxe standaarden’ inleveren met vakanties enzo, maar we hebben gewoon nog ruimte voor nog een kindje en ook zat liefde over :D Hoe bevalt het bij jullie? Is het veel drukker? Hoe doen de kleinste meisjes het?

    @Mississippi Jaaa gezellig! Waar twijfelen jullie/je man over? Wij hebben er ook lang over gedaan hoor :D
     
  5. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.634
    113
    @Tuttebella hij is vooral bang dat we (lees: hij) weer flink moeten inleveren qua tijd voor jezelf. Mijn zwangerschappen waren pittig door de zorg voor L* en het risico op herhaling van haar afwijkingen. Beide zaken spelen nu geen rol meer omdat we nu weten dat L* zuurstoftekort had en geen erfelijke aandoeningen. Verder ben ik net weer aan het werk en doe ik de lerarenopleiding dus ben heel druk qua school en werk. Hij vraagt zich dan ook (misschien terecht) af of het allemaal wel haalbaar is en of ik straks mijn baan dan niet weer kwijt ga raken (heb een jaarcontract dat loopt tot augustus 2019)

    Bij mij groeit de wens met de dag, bij hem is de wens er zeker ook wel, alleen hij ziet meer de praktische bezwaren en vraagt zich af of dit wel de juiste timing is, hoewel hij het ook niet ziet zitten om over 2,5 jaar (want dan ben ik pas klaar met mijn studie en kan ik een vast contract krijgen) ‘opnieuw’ te moeten beginnen. Dus tja, zo twijfelen we even door ;) hebben laatst afgesproken dat we in december een keuze gaan maken.
     
  6. Tuttebella

    Tuttebella Niet meer actief

    @Mississippi Snap wel dat hij twijfelt.. Denk je zelf dat het haalbaar is? Ik volgde ook nog een studie tijdens m’n zwangerschap van N en ben afgestudeerd tijdens de zwangerschap van M. Was super pittig, maar wel te doen. Welke studie deed je ook al weer?

    En hoe is het met K & J?
     
    Mississippi vindt dit leuk.
  7. Madeliefje06

    Madeliefje06 VIP lid

    26 mrt 2015
    11.376
    4.658
    113
    Als je niet dat gevoel van compleet hebt en jullie blijven twijfelen, zegt het gewoon genoeg lijkt me :) Het is druk maar we zitten in een lekker ritme dus het gaat prima! De jongste twee zijn net zoals als de anderen makkelijke kindjes, daar hebben we echt geluk mee. Jullie meisjes zijn ook makkelijke kindjes toch? En je hebt straks iets meer leeftijdverschil ook, dat heeft ook zijn voordelen. Zeker nu M & N naar school zijn. Dan is het opeens rustig thuis hè?

    Zal dit topic nu niet meer vervuilen maar ik kon het niet laten om te reageren :D
     
  8. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.634
    113
    Ja snap zn twijfel ook hoor :) maar goed qua werk heb ik natuurlijk gewoon verlof (mocht het begin 2019 raak zijn dan gaat mijn verlof in eind juli en werk ik pas weer in Jan 2020 en qua studie probeer ik mijn jaar 2 en 3 stage alvast dit jaar te doen en ook wat vakken van jaar 3 zodat ik dan wat rustiger aan kan doen :) ik doe de lerarenopleiding Nederlands.

    Met K en J gaat het goed! :) J loopt nu en kletst de oren van je hoofd, het is al een heel dametje haha, zijn dikke vriendinnen dus dat is wel superleuk ;)

    Hoe gaat het met I? En je andere dochters? Hebben de meiden het naar hun zin op school?
     
  9. Tuttebella

    Tuttebella Niet meer actief

    @Madeliefje06 Ja het is heel rustig ineens in huis haha. N&M vinden school geweldig en ze doen het zo goed! Jouw N is ook deze zomer begonnen toch? Hoe vindt ze het?
    Fijn dat L & I rustige meisjes zijn, dat scheelt een hoop natuurlijk!

    @Mississippi wat goed dat je al zoveel vooruit kan en wil werken! Dan zeg ik gewoon doen hoor :D Was je vorige keren snel zwanger?
    Wat leuk dat J loopt! Zegt ze ook echt al woordjes? I zegt er nu een paar, maar veel meer dan papa, mama, byebye en bah hoef ik niet te verwachten van d’r :D

    Met I gaat het steeds beter! Sinds vanochtend van het zuurstof af, nog wel vernevelen, maar steeds minder. Hopelijk mogen we morgen of overmorgen naar huis!
    N&M vinden school geweldig en balen zodra het weekend is soms haha. Ze doen het zo goed! Vond het eerst wel spannend omdat ze natuurlijk in de zelfde klas zitten, maar ze zitten elkaar niet in de weg gelukkig.
     
  10. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Wat leuk! Toch een 5e :D.

    Mijn vriend gaf vandaag aan dat zodra we een nieuwe kinderwagen hebben hij voor een 3e wilt gaan.
    Je snapt natuurlijk wel dat ik zo snel mogelijk die nieuwe kinderwagen wil he :p
    Dus hopelijk ook vanaf januari voor een 3!
     
  11. Tuttebella

    Tuttebella Niet meer actief

    @Lotion Haha waarom staat die kinderwagen nog niet in de gang dan? :D

    Wat is er mis met jullie huidige wagen en welke wil je gaan kopen? Wat leuk dat jullie dan voor een derde gaan! Ik vond de derde echt zó leuk!
     
  12. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    @Tuttebella, er is niks met de andere.
    Mijn vriend wil gewoon een nieuwe.
    We hebben een mutsy evo en zijn oog is nu gevallen op de mutsy i2, aangezien die ook als duo wagen gebruikt kan worden.
    Een hebbeding dus :p
    Wil eerst de evo verkopen, gebruik nu voor N de nexo buggy dus de evo staat er nu voor niks.

    Ja ik kan niet wachten!
    Lijkt me echt super leuk :D
     
  13. Madeliefje06

    Madeliefje06 VIP lid

    26 mrt 2015
    11.376
    4.658
    113
    Fijn dat ze het zo goed doen! En gelukkig zitten ze elkaar niet in de weg. Hier doet N het ook super. Ze was er echt aan toe. En fijn dat het met I beter gaat. Wat schrikken zeg. Let je wel goed op jezelf meis. Ook goed voor jezelf zorgen hoor.
     
    Tuttebella vindt dit leuk.
  14. Tuttebella

    Tuttebella Niet meer actief

    @Lotion Ah haha klinkt leuk! Ken de kinderwagens niet, zal ze zo eens googlen. Loopt N al? En woordjes?

    Zou wel gezellig zijn als er meer meiden mee zouden kletsen haha, t is nu nog zo stilletjes :D
     
  15. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    N loopt al wel, maar die gaat buiten gerust zitten na 10 stappen of loopt alle kanten op behalve de goeie.
    Hij zegt een paar woordjes en roept de hele dag Lietje (zijn zus).
    Hij is vreselijk ondeugend en compleet anders dan C.

    Hoe gaat het met I?
    En met de andere meiden?
     
  16. Troeeeelaa

    Troeeeelaa Actief lid

    15 jul 2018
    407
    456
    63
    Vrouw
    Hier waarschijnlijk ook beginnen volgend jaar. Sowieso na januari want we willen nog met z’n 2e gaan skieen. Ik denk dat we daarna rustig aan gaan starten :)
     
  17. Tuttebella

    Tuttebella Niet meer actief

    @Lotion Haha wat een boeffie! Ik vind ondeugend altijd wel leuk, t heeft wel wat! Was C rustiger? Nu nog steeds? Vind het altijd zo grappig om het verschil te zien, ook tussen mijn dochters. Ze zijn zo hetzelfde maar toch ook zo anders!

    @Troeeeelaa Gezellig! En wat leuk, waar gaan jullie skiën? Gaat je zoontje ook niet mee?
    Ik wil in de voorjaarsvakantie ook weer denk ik. Vorig jaar zat N voor het eerst in een klasje!
     
  18. Troeeeelaa

    Troeeeelaa Actief lid

    15 jul 2018
    407
    456
    63
    Vrouw
    Nog niets geboekt verder maar het wordt sowieso Oostenrijk. Nee hij gaat dan niet mee. Hij kan nog niet in een klasje wat betekent dat telkens iemand van ons alleen aan het skieen is. En een week bij opa en oma is echt feest voor hem haha.

    Aah leuk! Wel met alle kindjes?
     
  19. Tuttebella

    Tuttebella Niet meer actief

    @Troeeeelaa Oh Oostenrijk is prachtig! Haha hier vinden ze het ook geweldig als ze bij opa en oma mogen logeren, echt een feest. Hoe oud is hij nu ook al weer?
    Ja wij gaan wel altijd met alle kinderen. Maar gaan met een grote groep vrienden en alle kinderen en er gaan meerdere oppassen en soms opa’s en oma’s mee, dus genoeg oppas ;) En ik was een aantal jaar zwanger, dan stond ik nooit zo heel veel op de latten.


    Zullen we een lijstje maken? I ❤️ lijstjes haha.
     
  20. Evin

    Evin Lid

    1 okt 2018
    21
    4
    3
    Hoi! Ik weet niet zeker of ik hier thuis hoor, want echt precies na de feestdagen al proberen zwanger te worden dat is niet persé aan de hand. Het feit dat ik zover ben dat ik graag een kindje zou willen is al intens genoeg :D! Ik ben bijna 36 en nooit bezig geweest met een kinderwens. Maar nu, de laatste maanden, zie ik het wel voor me! Ik ben heel enthousiast inmiddels :), het heeft blijkbaar zo moeten groeien of is het juiste moment nu in mijn levensfase. Het is wel zo dat ik ook een behoorlijk carrièretype ben, maar ook dat weerhoud me nu niet meer. Ik zie de combinatie als haalbaar en denk, kom maar op! Het hoe en wanneer zwanger worden staat nog wel open, maar ik heb wel 2019 in gedachten... en aangezien het niet meteen raak hoeft te zijn, toch maar ruim nemen die periode misschien.. ;)
    Hopelijk kan ik hier meeschrijven!
     
    Kleinedaantje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina