De complete kerstmutsen deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tuttebella, 29 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.520
    2.446
    113
    Ja doe ik:)
     
    Langmuts vindt dit leuk.
  2. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.520
    2.446
    113
    @Langmuts toch even voor de zekerheid naar het ziekenhuis. Ze kon niks geks horen maar ze zegt in het ziekenhuis kunnen ze net even beter checken of dr kleine zich goed voelt of niet.
     
  3. Langmuts

    Langmuts Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    Oh jeetje, toch even spannend dus ..

    Maar zo zie je maar dat je niet voor niets hebt gebeld, ze neemt je heel serieus gelukkig..

    Ga je nu gelijk heen? Succes meid ❤️
     
  4. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.520
    2.446
    113
    Ben er al lig er al aan. Tot nu toe ziet het er allemaal goed uit en voel nu voor het eerst sinds gisteren weer goed leven in me buik. Alsof hij het voelt kleine donder. Maar ben alleen maar blij hem weer duidelijk te voelen. Voel me ook meteen een beetje stom, heb ik me te snel zorgen gemaakt:oops:
     
  5. Langmuts

    Langmuts Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    Fijn dat het goed gaat! En nee niet stom voelen.. Ze nemen je serieus, dus ze vinden zeker niet dat je je aanstelt hoor
     
  6. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.520
    2.446
    113
    Alles is helemaal goed met de kleine man gelukkig. En ze zeiden me in het ziekenhuis nogmaals dat ik gewoon weer moet bellen bij twijfel dat is echt niet erg.
     
    Magnolia29, Orchid24, Rosy90 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Langmuts

    Langmuts Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    Gelukkig alles goed met de kleine man!
    Fijn dat ze nog hebben gezegd dat je gewoon weer moet bellen in zo'n geval! Geeft toch beetje rust denk ik..
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  8. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Even iets gemist zie ik..

    Hoe was jullie grote dag?? :D:D:D
     
  9. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Vind ik helemaal niet stom! Je hebt goed gehandeld lijkt me.. Gelukkig gaat alles goed met hem!
     
  10. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Ik heb onverwachts waarschijnlijk mijn eisprong vandaag.. had ik totaal niet zien aankomen :roflmao: houd alles bij in een app en omdat ik elke keer tussen de 35-45 zit had ik mijn eisprong pas over week-2 weken verwacht..

    maar vrijdag had ik ineens een duidelijke 2e streep, maar ik heb nooit echt een knaller. Dus als ik twijfel doe ik die van clearblue er achteraan.. dit keer niet gedaan omdat ik dacht mijn ei komt toch nog niet :rolleyes: maar ineens super veel slijm vandaag.. en dat heb ik meestal op de dag van de eisprong zelf, dan is het echt heel veel.. dus vanmorgen maar geïnsemineerd. Dit keer zonder potje en dat ging heel erg goed! Dus wel opgelucht dat we nu in de 3e ronde in ieder geval een manier hebben gevonden wat werkt voor ons allebei :D misschien helaas te laat.. maar beschouw dit alsnog als een goede ronde gewoon omdat het dit keer goed ging haha!

    blijf voor de zekerheid nog even doortesten.. maar denk dat ik eindelijk een kortere cyclus heb :D volgende keer gaan we het weer op deze manier doen, maar aangezien mijn cyclus alle kanten op gaat beginnen we maar voortaan na de menstruatie week erna ofzo meteen :roflmao: ons plan was ook om vaker te gaan insemineren deze ronde, maar dat doen we misschien alleen nog maar voor de lol deze ronde :p
     
    Magnolia29 en Langmuts vinden dit leuk.
  11. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.485
    3.856
    113
    Vrouw
    @Brinsa Oh dat is schrikken! Fijn dat alles toch helemaal goed gaat daarbinnen :) En inderdaad gewoon bellen als je ergens over twijfelt zoals het ziekenhuis en de verloskundige ook al aangaven.

    @Orchid24 Fijn dat het insemineren inmiddels goed onder de knie is. Dan zitten we samen op het wachtbankje :) Ik gebruik geen ovulatietesten/temperatuurmetingen, dus ik ben niet zeker van mijn eisprong, maar het is inmiddels dag 16 in een redelijk regelmatige cyclus van 30 dagen, dus ik denk wel dat hij al geweest is.

    En ik ben iemands vrouw! Wat een gek gevoel is dat zeg! Wel heel leuk natuurlijk, maar om te zeggen dat hij 'mijn man' is, is echt nog heel raar. Voor mijn gevoel ga ik dat ook gewoon pas zeggen als ik 45+ ben ofzo :oops: Het voelt in ieder geval nog vrij 'ouwelijk' om het uit te moeten spreken :rolleyes:
    De dag zelf was echt hartstikke leuk! Ook eigenlijk heel de middag goed weer gehad al kwamen 's avond wel wat gasten natgeregend binnen.
    En er is zo veel om over te vertellen wat er allemaal gebeurd is. Geen idee of jullie dat allemaal willen horen :roflmao: Het was in ieder geval een leuke dag :D

    Hoe gaat het hier verder? @Roosie91 al terug van vakantie? @Magnolia29 Jij inmiddels al vakantie? of moeten jullie deze week ook nog?
     
    Rosy90, Orchid24 en Magnolia29 vinden dit leuk.
  12. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    @Brinsa Wat fijn dat alles goed is! En zeker niet stom over voelen, altijd meteen bellen als je twijfelt! Liever een keer te veel checken dan te weinig.

    @Orchid24 Wat fijn dat het gelukt is! En je kunt idd, mocht het niet raak zijn deze ronde, prima een week na ongesteldheid beginnen en iedere 2 a 3 dagen insemineren. Maar ik denk dat je nu prima zit hoor, een eitje is immers nog 24 tot 48 u in leven nadat het gesprongen is. Ik duim voor je! :thumup:

    @Tuttebelleke Gefeliciteerd met jullie huwelijk! Fijn om te lezen dat 't zo'n fijne dag was en natuuuuuurlijk willen we (ik in elk geval) alles weten van de dag :D:D:D
     
    Orchid24 en Tuttebelleke vinden dit leuk.
  13. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Spannend weer! Vind de eerste week altijd wel snel gaan, maar zo'n beetje vanaf 6/7 dpo dan ben ik er echt steeds meer mee bezig :rolleyes: kan je het wel merken aan vruchtbaar slijm en sommige hebben krampen of dat ook niet? maar met regelmatige cyclus dan zit je vast goed!

    haha ja nu naar paar maanden vind ik het nog steeds gek om te zeggen mijn man..:roflmao: wat fijn dat je een leuke dag hebt gehad!! En ik wil ook wel alles weten hoor!
     
  14. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Ik hoop het!! misschien dat we morgen nog doen voor de fun en omdat ik ergens nog steeds twijfel of ik nou wel of niet mijn eisprong heb gehad :roflmao: maar volgende ronde beginnen we inderdaad gewoon wat eerder!

    hoe is het met jou?
     
  15. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Heb net groei echo gehad van onze kleine man. Hij is flink gegroeid tov de vorige keer, nu alle metingen mooi gemiddeld of er net iets onder. Gewicht wordt nu geschat op 1077 gram. Over 4 weken weer terug komen :thumup:
     
    Tuttebelleke, Orchid24 en Langmuts vinden dit leuk.
  16. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.485
    3.856
    113
    Vrouw
    Nou in dat geval zal ik het één en ander delen :D

    Edit: al merk ik tijdens het schrijven dat het echt bijna niet te doen is zonder suuuuuper veel op te schrijven :confused: Dus toch maar een beknopte versie.

    De ceremonie, borrelen, diner en feest was allemaal op dezelfde plek: een grote zaal voor het feest, daarachter het terras voor het borrelen en diner en daarachter een tuintje met een prieeltje voor de ceremonie.
    De ceremonie was lekker kort. Nog iets te lang eigenlijk, maar goed, een beetje vulling mag natuurlijk wel ;) We hadden een week eerder afzonderlijk een mailtje naar de ambtenaar moeten sturen met antwoord op de vraag 'waarom hij/zij?' Het stukje van mijn vriend was echt super lief, erg leuk om te horen :D
    Daarna taart en bubbels en eigenlijk gewoon een beetje kletsen tot het diner. Mijn dochter heb ik het eerste stuk taart gevoerd. Er zat meteen een jam-vlek op m'n jurk! Gelukkig is deze er redelijk goed af gegaan. Kleine kinders, he? ;)
    Drie gangen a la carte gegeten. Super lekker!
    Daarna een zwaar inkak-moment. Echt zo'n gevoel dat je normaal denkt 'half 10 naar bed vanavond!' en dan moet je nog een hele avond feesten tot half 2 's nachts! :eek:
    Toen de gasten eenmaal kwamen kregen we daar echter weer veel energie van, dus we hebben het prima volgehouden tot het eind. Gelukkig :D
    De dj heb ik nog wel best een paar aanwijzingen gegeven tijdens het draaien :oops: Hoop niet dat hij het heel vervelend vond. Maar de dansvloer heeft de hele tijd vol gestaan, dus hij heeft het prima gedaan :)

    Ik ben nu nog schor van het vele kletsen en we zijn vooral erg benieuwd naar de foto's. Onze fotograaf heeft ook de hele feestavond vast gelegd en 's middags heeft ze heel veel foto's gemaakt van onze dochter en haar neefje van 1. Reuze benieuwd!
    Maar het was echt een supergave dag. Ik zou het bijna nog eens willen doen :D
     
    Langmuts, Magnolia29, Rosy90 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Wat leuk dat jullie mailtje naar jullie ambtenaar moesten sturen! Maakt het leuk en persoonlijk! Haha ah geeft niet toch een vlek in je jurk? Mijn jurk is onder echt helemaal vies.. maar vind naar stomerij toch wel te duur.. aangezien ik er waarschijnlijk ook niks meer mee ga doen..

    haha vind hij vast niet vervelend hoor! En het is jouw dag dus mag je ook aanwijzingen geven! Fijn dat je zo genoten hebt, het klinkt als een hele gezellige dag! :D Ja foto's zijn echt super, kijk er nog steeds regelmatig naar! :D
     
  18. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat alles goed is!
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  19. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Hoi. Ik breek even in.

    Al weer een poos geleden.

    Hier ruim 26 weken onderweg. Alles gaat goed met de kleine man.
    Moet wel zeggen dat het voor mij lichamelijk flink tegen valt. Vind het veel zwaarder dan met de 1e, maar toch geniet ik er van. Vooral als hij lekker bewegelijk is.

    Babykamer is al helemaal klaar. Alleen nog muurstickers. We hebben echt alles al in huis. Is nog een kwestie van de box neer zetten en wat spullen van zolder en alles wassen en klaar.

    Nesteldrang slaat ook aardig toe. Het huis is tip top opgeruimd. Met schrobben probeer ik te wachten tot minimaal 30 weken, anders weet ik nu al dat ik alles nog een x ga doen.

    Photo_1562396650368.png
     
    Orchid24, Tuttebelleke en Langmuts vinden dit leuk.
  20. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.485
    3.856
    113
    Vrouw
    @Orchid24 Een trouwjurk stomen is inderdaad belachelijk duur! Voor mijn jurkje moet ik 10 euro afrekenen :)
    Ik heb een trouwjurk ooit eens in bad gewassen toen ik hem gedragen had met carnaval. Dan is wel het ergste vuil eraf en hoef je er geen 200 euro voor te betalen. Misschien is dat iets?

    @Magnolia29 Fijn dat de meting goed was! Een lekker groeispurtje gehad dus!

    @Imona Fijn dat het goed gaat bij je al is het natuurlijk balen dat het zwaarder is dan de vorige zwangerschap.
     
    Orchid24 en Magnolia29 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina