De complete kerstmutsen deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tuttebella, 29 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.487
    3.856
    113
    Vrouw
    Vervelend al die restless legs. Hopelijk helpen de voetenbadjes snel :)

    Fijn @Orchid24 dat je toch nog door hebt getest! Nu is onze nod alleen iets verder van elkaar verwijderd. Ik ben benieuwd!

    @Magnolia29 Dat klinkt dat eigenlijk wel positief, als ze al zo veel weer met haar hand doet zonder het echt te beseffen. Hopelijk woensdag ook goed nieuws in het ziekenhuis en dan vrolijk op vakantie :)

    Hier nu op vakantie! Dus als ik wat later reageer dan ligt het daar aan :) De man van mijn tante is wel vanmorgen overleden en schoonmoeder doet moeilijk (is zwaar depressief en verwijt ons nu haar halve ziekte zo'n beetje), dus wel een bewogen eerste dag van de vakantie, maar hopelijk trekt het snel weer bij :)
     
    Orchid24 en Magnolia29 vinden dit leuk.
  2. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.525
    2.447
    113
    Lieve dames,

    Ik wil oprecht mijn excuses aanbieden voor elke keer mijn afwezigheid en weinige interesse. Helaas staat sinds vorige week maandag opnieuw mijn hele leven op ze kop en vind ik het erg moeilijk om dan ook het forum bij te houden. Wel heb ik even tussendoor snel gekeken of alles goed gaat met iedereen en gelukkig gaat dat het. Nogmaals sorry dames het is echt niet met opzet dat ik steeds zo afwezig ben.

    @Orchid24 lees dat je op het juiste moment goed heb kunnen insemineren. Wat top! Hopelijk hebben jullie ook meteen geluk!

    @Tuttebelleke wat heb je zo te horen een heerlijke dag gehad:). Fijne vakantie

    @Magnolia29 wat sneu zeg van de pols. Maar gelukkig doet ze er al weer alles mee. Klinkt toch alsof ze er niet heel veel last van heeft.

    @Langmuts wat ga jij ookal weer snel zeg. Voel je je al wat beter.
    Alle zwangere dames gaan opeens zo snel:D.

    @Lotion Wat rot van je kuiten en de tunnelsyndroom. Je hebt er ook best al vroeg last van of niet? Ik heb sinds vorige week helaas ook pijnlijke en krimpende kuiten. Wat een verschrikkelijk gevoel is dat zeg! Raak s'nachts echt in paniek wanneer het gebeurdo_O
     
  3. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    @Brinsa oh meid wat vervelend!
    Je hoeft je excuses niet aan te bieden, ben je gek!
    Je hebt nu wel even wat anders aan je hoofd.
    Ik weet natuurlijk niet wat er gaande is maar ik hoop dat je snel weer wat rust kan vinden en kan genieten van je laatste weken zwangerschap.
    Jij bent echt al aan het aftellen!

    Ik heb er inderdaad vroeg last van, helaas.
    Gelukkig voel ik de kramp aan komen en kan ik gauw naast mijn bed gaan staan om het te voorkomen.
    Ach nog 'maar 13 weken ongeveer :p
     
  4. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    @Brinsa oh nee toch, vreselijk meid! En geen excuses, je kindje gaat ten alle tijden voor! Dikke knuffel ❤
     
  5. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Fijne vakantie!! Gecondoleerd.. niet een heel fijn begin van de vakantie.. Hopelijk kunnen jullie komende tijd wel lekker genieten samen en beetje bijkomen!

    Ja wanneer is jouw NOD? Mijn man was door zijn rug gegaan op werk, dus baalde al enorm want ja had net mijn piek.. mijn man kon niet meer lopen etc.. en gelukkig ging het zondag in ieder geval goed genoeg dat hij even bij zichzelf heeft gedaan op bed liggend :roflmao: en toen heb ik nog wat kunnen inbrengen.. gebeurt ook altijd wat rond mijn eisprong :rolleyes:
     
  6. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Ik hoop het ook, mijn man ging door zijn rug dus ik was alweer flink aan het balen dat ik straks weer maar 1x kon insemineren.. maar gelukkig lukte een 2e keer nog :)

    Geen excuses nodig hoor! Vervelend dat er weer zoveel gaande is bij je :( Hopelijk gaat alles goed met jou verder en het kindje en kan je nog beetje genieten van die laatste weken zwangerschap!
     
  7. Langmuts

    Langmuts Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    Ach jeetje @Brinsa :( sterkte en wijsheid toegewenst❤️
     
  8. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Morgen de laatste voorbereidingen voor de vakantie (incl. Bezoekje vk voor fit to fly document, met dochter naar zkh om haar gebroken pink te checken en afspraak bij gemeentehuis voor erkennen van dit kindje :roflmao:) en daarna vertrekken we voor dik 2 weken naar Portugal. Ik meld me dus alvast even af voor de komende tijd, als het lukt zal ik lezen/reageren en anders heb ik wat in te halen tegen die tijd ;)
     
    Orchid24 en Rosy90 vinden dit leuk.
  9. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  10. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw

    veel plezier!!
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  11. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    GENIET! :D
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  12. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    @Langmuts wanneer heb je de geslachtsbepaling?
    Ik ga er van uit dat jullie het willen weten? :p
     
  13. Langmuts

    Langmuts Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    Hihi ja we willen het wel weten maar hebben er geen echo speciaal voor ingepland, die afwachten ;)
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  14. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Spannend! Nog wachten tot de 20 weken echo dus?!
    Heb je een voorgevoel? :D
     
  15. Langmuts

    Langmuts Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    Ik neig naar een meisje, maar weet eigenlijk niet helemaal zeker of dat een gevoel is of toch ook een beetje een wens ;)
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  16. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.487
    3.856
    113
    Vrouw
    Hier weer eventjes thuis voordat we morgen vertrekken naar de Efteling voor 3 dagen! Lekker met 35+ graden in de Efteling rondlopen :| Ach ja, hopelijk blijven dan veel mensen thuis en kunnen we overal snel in :roflmao:

    @Brinsa Ah meid :( Voel je niet bezwaard. Wij gaan nergens heen :) Veel sterkte en als we een luisterend oor kunnen bieden, dan doen we dat graag :)

    @Magnolia29 Fijne vakantie!

    @Orchid24 Altijd wat rond de eisprong ja :roflmao: Maar zolang het dan toch nog lukt, is het allemaal niet zo heel erg. Gaat het al wat beter met je man zijn rug?

    @Langmuts Knap dat je tot de 20 weken echo kan wachten. Ik denk niet dat ik dat zou kunnen. Spannend hoor! Hebben jullie ook al namen trouwens?

    Hier morgen nod, al denk ik niet dat het raak is. Gister had ik een vrij pijnlijke steek in de onderbuik, wat sinds de bevalling van de eerste vaak een teken is dat de ongesteldheid eraan komt. En zo niet, dan ga ik dinsdag testen. Wel ben ik woensdag pas weer terug uit de Efteling, dus dan kan ik het jullie pas laten weten :)
     
    Brinsa en Orchid24 vinden dit leuk.
  17. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw

    Veel plezier in de Efteling! Hoop ook dat het beetje rustig is dan haha!

    Hij loopt nog steeds scheef.. denk dat hij te veel doet op zn werk.. :rolleyes:

    Hoop toch dat het raak is voor jullie! En anders weer op naar de volgende ronde! Wel spannend morgen NOD!

    Ik ben nu 7 dpo, maar ik ga 10 dpo testen denk ik. Heb een LF tot nu toe van 11/12 en ik vind het juist wel fijn om een negatieve test te hebben voordat ik ongesteld word. Kan ik me mentaal voorbereiden :roflmao: Of het is positief, dan is het nog wel even spannend.. maar dat zal ik het hoe dan ook wel vinden
     
  18. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.487
    3.856
    113
    Vrouw
    Hier maandag netjes ongesteld geworden zoals verwacht.

    Jij al getest @Orchid24 ?
     
  19. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    balen zeg :(.. op naar volgende ronde!

    Ik heb vanmorgen getest maar die was negatief.. Dus ik ga uit van menstruatie maar het is wel weer een andere ronde dan anders qua klachten dus ben wel benieuwd haha.. maar zegt natuurlijk niks. Nadat ik getest had, had ik ineens 1 rozige/rode druppel.. dus ik dacht ja ongesteldheid komt op 10 dpo.. (op een of andere manier komt menstruatie op de dag dat ik test :roflmao:).. maar na die ene druppel is het nog niet meer geworden.. we gaan het zien :rolleyes: mag wel doorbreken van mij als het toch niet raak is
     
  20. Langmuts

    Langmuts Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    Ik heb vandaag weer een echo gehad en alles was goed ❤️

    Voor nu lijken we een meisje te krijgen. ondanks dat het nog te vroeg was volgens haar, dacht ze toch vrij zeker te zien dat het een meisje is..

    Ik durf er niet zo goed op te vertrouwen omdat ze dat bij de oudste zoon ook zeiden, maar stiekem voel ik me toch enorm gezegend ❤️ :D

    Vol spanning 4 weken afwachten ;)

    Maar die warmte... Oei oei oei, ik kan er slecht tegen hoor :(
     
    Rosy90, Tuttebelleke en Orchid24 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina