De complete kerstmutsen deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tuttebella, 29 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.484
    3.856
    113
    Vrouw
    @Roosie91 Gefeliciteerd! Hopen inderdaad op een mooie oploop :) Kan je je gezicht een beetje in de plooi houden rondom je ouders? Of mogen ze het al meteen weten?

    @Orchid24 Goed dat je een afspraak hebt gemaakt :) Advies vragen kan altijd natuurlijk, zeker omdat het al wat onduidelijker is in jullie situatie. Ben benieuwd!

    Hier woensdag nod. Merk nog niets. Wel af en toe steekjes in de onderbuik, maar ik heb daar vorig weekend ook een knie tegenaan gekregen tijdens de wedstrijd, dus daar kan het ook aan liggen :)
    We hebben het denk ik niet optimaal benut, dus ik acht de kans klein. We gaan het zien!
    Al zal ik een volgende ronde de ovulatietesten wat langer de kans geven om te kleuren. Dat zal vast wat meer duidelijkheid geven.
     
    Rosy90 vindt dit leuk.
  2. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    @Tuttebelleke dankjewel Meis:) nee ik hou het zeker nog even stil hoor het is ook nog niet een knaller maar wil sowieso nog een poosje wachten met vertellen.
    Wat jammer dat je de kans klein acht deze ronde, ik hoop toch dat jullie een kansje hebben. Hmm een knietje in je buik lijkt me niet prettig.
    Jade ovu testen iets langer laten drogen geeft vast ook meer duidelijkheid.
    Maar toch duim ik voor je hoor!!:thumup:
     
    Tuttebelleke vindt dit leuk.
  3. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Ben benieuwd! Hopelijk toch gewoon lekker raak voor jullie!
     
    Tuttebelleke vindt dit leuk.
  4. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Rosy90 vindt dit leuk.
  5. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Langmuts, Tuttebelleke en Orchid24 vinden dit leuk.
  6. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Rosy90 vindt dit leuk.
  7. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Dankjewel:D
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  8. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.484
    3.856
    113
    Vrouw
    Heel duidelijk! Gefeliciteerd :D
     
    Rosy90 vindt dit leuk.
  9. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Rosy90 vindt dit leuk.
  10. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Dank jullie wel meiden:D
     
  11. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.634
    113
    @Roosie91 gefeliciteerd!! Gaaf zeg! Ik wist helemaal niet dat jullie er toch voor zijn gegaan! Superleuk :D

    Sorry ladies kreeg helemaal geen berichtjes meer van hier! Hier alles goed, nipt was in orde en afgelopen woensdag gehoord dat wij een vierde meisje verwachten ❤️ Vind het wel heel bijzonder! :) Ook knap lastig met namen inmiddels haha, maar komt vast goed!

    Verder hebben we gisteren de sleutel gekregen van ons nieuwe huis en heb ik komende week tentamens en gaan we vrijdag verhuizen, zijn we dus ook aan het klussen... het is lichtelijk veel :oops:

    Hoe gaat het verder met iedereen?! En met de baby’s? :)
     
  12. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    ahh wat leuk nog een meisje!!:D Oehh inderdaad erg druk allemaal, maar wel leuke dingen! Succes met je tentamens! Wel snel verhuizen zeg, binnen 1 week.. succes!

    hier nog steeds wachten op mijn ei.. gelukkig hele lading aan ovulatietesten weer binnen gekregen dus kan weer vooruit :roflmao: wel echt geen idee wat mijn cyclus aan het doen is.. toch al maanden geleden dat het zo onduidelijk was.. gelukkig woensdag naar huisarts!
     
    Mississippi vindt dit leuk.
  13. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Hahaha ik dacht dat jullie het geslacht niet wilde weten?
    Mislukt :p
    Leuk een 4e meisje.
    Hoe vind K het dat ze een zusje krijgt?
    Succes met alle drukte!
     
    Mississippi vindt dit leuk.
  14. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    :D:D:D Op dag 34 positieve ovulatietest! Dus komende dagen nog even aan de slag en dan weer afwachten! Woensdag gesprek bij huisarts dus ben benieuwd..

    Hoe is het met jullie?
     
    Magnolia29, Tuttebelleke en Langmuts vinden dit leuk.
  15. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Ik duim weer hoor!

    hier gaat het goed!
    L is zo een tevreden meisje.. huilt echt amper tot nooit.
    We hebben over een uur een afspraak op het cb, ben wel benieuwd wat ze nu weegt.
    En vandaag overnacht mijn vriend weer op de vrachtwagen. Gewoon eenmalig. Ben benieuwd hoe dat gaat zijn tijdens de avondspits die ik nu alleen moet doen.
    Vanaf het nieuwe jaar gaat ie weer de hele week van huis dus dit is een goede oefening.
     
    Langmuts en Orchid24 vinden dit leuk.
  16. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    wat fijn!! Ohh dat is wel een goede oefening inderdaad, lijkt me wel pittig.. maar daar vind je je draai ook wel weer in. Heb je daar moeite mee of kan je er wel goed tegen dat hij zoveel weg is van huis?
     
  17. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Denk het ook wel ja. T is ook douche-dag voor de kinderen dus lekker drukke avondspits.
    Ik vind het altijd wel lekker eigenlijk :oops::roflmao:
    Wij hebben ons eigen ritme en als mijn vriend er is gaat alles in de war en is iedereen uit zijn ritme.. dat vind ik altijd irritant :p
    Voor de kinderen is het ook duidelijker. Papa is er niet en dat weten ze. Nu is het: papa kan misschien mee eten, papa is misschien thuis als jullie naar bed gaan, papa komt misschien thuis.
    Vooral voor C is dit heel verwarrend.
    Dus liever dat ie dan overnacht waardoor er meer duidelijkheid is.
     
    Magnolia29 en Orchid24 vinden dit leuk.
  18. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    haha druk dus inderdaad! succes :roflmao: kan ik me goed voorstellen hoor! Mijn vader was er ook vaak niet, dus als hij er wel was was het wennen :roflmao: behalve het weekend dan inderdaad. Fijn dat dat ritme straks wel weer terug is!
     
  19. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    @Mississippi wat leuk een vierde meid gefeliciteerd hoor!:) succes met deze drukke week!

    @Lotion wat spannend vanavond alleen met kinderen gaat vast goed komen:) en wat heerlijk dat L zo’n tevreden meisje is, dat is vast echt genieten:)

    @Orchid24 wat goed van je ovulatie test! En wat goed dat je woensdag al terecht kan bij de huisarts, ik ben benieuwd!
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  20. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    @Roosie91 Wat een mooie oploop, gefeliciteerd!! ❤

    @Mississippi Wat bijzonder, een 4e meid! Gefeliciteerd! En succes met de namen zoektocht :p

    @Orchid24 Wat fijn, toch je ei gevonden! En super dat je toch een afspraak hebt staan, ben benieuwd wat ze voor jullie kunnen doen.

    @Tuttebelleke Hoe voel je je? Heb je al stiekem getest...? Of wacht je het gewoon af?

    Hier gaat alles goed met V. Hij groeit als kool! Woensdag is hij al weer een maand oud, waar blijft de tijd :eek:. We hebben hier ons ritme wel weer gevonden, man is nu sinds 2 weken weer aan het werk en het gaat me best goed af alleen met 2 kids. Iedereen benoemt dat ik zo relaxt ben en zo voel ik me ook, terwijl ik me normaal gesproken druk kan maken over de kleinste dingen en dingen precies zo moeten gaan als ik ze heb bedacht :oops:. Gisteren met N naar een concert van K3 geweest, was fijn om weer een moeder/dochter uitje te hebben..we vonden het beiden fantastisch :D
     
    Langmuts, Orchid24 en Rosy90 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina