De complete kerstmutsen deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tuttebella, 29 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.474
    3.841
    113
    Vrouw
    En inmiddels ongesteld. Wel fijn dat het gewoon doorzet.
     
  2. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.474
    3.841
    113
    Vrouw
    Inderdaad heel vervelend als het pas later doorbreekt. Dan liefst maar een dag eerder ofzo.
     
  3. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.401
    13.232
    113
    Vrouw
    ja precies.. rot joh :( hopelijk volgende ronde jullie ronde!
     
    Tuttebelleke vindt dit leuk.
  4. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Tuttebelleke vindt dit leuk.
  5. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.474
    3.841
    113
    Vrouw
    Gekke gewaarwording: ik heb zin om iets te kopen, maar ik kan werkelijk waar niets bedenken wat ik of dochter nodig heb. En natuurlijk kan ik best iets bedenken wat we best kunnen gebruiken, maar echt nodig hebben we het dan niet en dan vind ik het weer onzin om te kopen.

    Ik had natuurlijk al een halve baby-uitzet bij elkaar toen de menstruatie uit bleef en nu moet ik mijn pijlen ergens anders op richten :roflmao:
     
    Rosy90 en Orchid24 vinden dit leuk.
  6. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Sint inkopen al gedaan? Anders daar op los gaan ;)

    balen dat je ongesteld geworden ben!
     
    Tuttebelleke vindt dit leuk.
  7. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Ondanks dat ik momenteel C echt wel achter het behang kan plakken.. grote mond, brutaal, constant over alles in discussie gaan etc etc
    Maken deze momentjes het wel goed:
    Bekijk bijlage 633696

    Ze is zo lief voor der zusje!
    Wilt overal mee helpen, aankleden, verschonen, in bad doen en zodra ze hoort dat L een keer een flesje krijgt gaat ze al op de bank zitten met het Voedingskussens: Maaaaamaaa dat doe ik hoor! Ik wil L een flesje geven!
    Papa krijgt niet eens de kans :roflmao:
     
    Magnolia29, Langmuts, Mississippi en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.401
    13.232
    113
    Vrouw
    ahhh zo lief!!
     
  9. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.474
    3.841
    113
    Vrouw
    @Lotion goede tip van de Sint-inkopen! Er komen mooi wat kleren voor dochter aan en heb voor mezelf nog een paar sportshirts besteld :thumup:
    En wat schattig dat C zo graag wil helpen!

    @Orchid24 Jij zit nu ook op het wachtbankje toch? Zowel voor de uitslagen als voor een zwangerschap? ;)
     
  10. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.401
    13.232
    113
    Vrouw
    ja dpo 5 nu! En vandaag ineens zo’n heel sterk gevoel dat het niet raak is, weet nog veel te vroeg maar dat is mijn gevoel vandaag haha.. hoe is het met jou?
     
  11. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Orchid24 vindt dit leuk.
  12. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.401
    13.232
    113
    Vrouw

    Lief dat je het vraagt! Gisteren op 10 dpo negatieve test, had er echt even flink moeite mee.. Ik verwacht vandaag nog of morgen menstruatie, uiterlijk dinsdag.. Vandaag gaat wel weer had een leuke dag met een vriendin:) Morgen uitslag van bloedonderzoek ben benieuwd.. ergens idee dat ik weleens een vorm van pcos zou kunnen hebben.. wat ik niet hoop maar zou wel wat dingetjes verklaren.. gelukkig kan je daarmee wel zwanger worden, maar titel verminderd vruchtbaar vind ik wel eng :| maargoed we zullen het zien, misschien is er wel niks aan de hand of wat anders.. vind het deze ronde gewoon wat moeilijker dan vorige rondes merk ik.. maar als menstruatie komt zal ik me wel weer kunnen herpakken!

    en met jou?
     
  13. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.401
    13.232
    113
    Vrouw
    Ongesteld geworden vandaag.. Nu 2 keer een LF van 12 gehad ipv 10/11 dus daar maar vanuit gaan voortaan. Nu cyclus gehad van 48 dagen.. morgen belt huisarts me om bloedonderzoek uitslagen te bespreken.. ben benieuwd of daar wat uitkomt en anders vraag ik om een echo
     
  14. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Ach wat balen weer joh:( en das best een lange cyclus! Gaat het een beetje met je? Heb je even wat leuks ter afleiding op de planning staan?:)
     
  15. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.474
    3.841
    113
    Vrouw
    Balen @Orchid24 :( Inderdaad maar even lief zijn voor jezelf!
    Wel fijn dat je LF dan toch niet zo kort is.
    Hopelijk morgen wat meer duidelijkheid na het belletje van de huisarts!

    Hoe gaat het hier met alle baby's? @Lotion @Brinsa @Magnolia29 ?
    En met alle zwangeren? @Langmuts @Mississippi ?

    En met de andere (hopelijk) bijna zwangere @Roosie91 ? :)

    (Hopelijk niemand vergeten..)

    Hier gaat het z'n gangetje. Wat drukkere dagen op het moment, dus wat minder actief op het forum. De eisprong zou er binnenkort aan moeten komen (ik doe vanmiddag een ovulatietestje) en komend weekend start het WK Handbal in Japan voor de dames, dus dan kan ik me weer vermaken met een hoop wedstrijden. Ze worden wel bijna allemaal om 7 uur 's ochtends uitgezonden vanwege het tijdverschil :o: Maar goed, dat hebben we er wel voor over :)
     
    Rosy90 vindt dit leuk.
  16. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    @Tuttebelleke met mij gaat alles goed:)

    Wat fijn dat het allemaal goed met je gaat:) heerlijk wat afleiding voor je met het wk handballen! Ach lekker vroeg op staan is soms ook fijn dan heb je ook nog veel aan de rest van de dag, gewoon iedere ochtend luxe ontbijten tijdens het kijken van de wedstrijden:p
     
    Tuttebelleke vindt dit leuk.
  17. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.401
    13.232
    113
    Vrouw
    Ja het gaat wel weer, ik had op 10 dpo echt een baaldag na de negatieve test. Ik denk ergens gewoon dat er iets hormonaals zit wat niet helemaal goed gaat, want heb niet voor niks onregelmatige en lange cyclussen. En huisarts kan wel zeggen ontpillen maar ben er bijna 15 maanden vanaf en heb lang pil geslikt maar dan nog.. maargoed dat is morgen afwachten en ga morgen meteen vervolgafspraak maken! Ik baal het meeste ervan dat ik niet weet of ik dit jaar nog een eisprong krijg en dat dus zwanger worden in 2019 niet gelukt is.. maargoed daar is niks aan te doen dus dan maar genieten dat ik in ieder geval niet misselijk de feestdagen doorga :p

    ja heb best veel leuke dingen, ik houd van de maand december dus al druk bezig met kerstinkopen doen etc en binnenkort kerstmarkten bezoeken enzo!

    fijn dat alles goed gaat!
     
    Rosy90 vindt dit leuk.
  18. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.401
    13.232
    113
    Vrouw
    Fijn dat je eisprong er alweer aan komt! Hopelijk mooi kerstcadeau! Ohh leuk heb je weer wat afleiding ja!
     
  19. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.518
    2.445
    113
    Lieve dames,

    Ik kreeg weer geen meldingen. Nu ben ik ook gewoon te druk om nog echt op het forum te zitten. Hier gaat alles op zich goed. Heb veel baat bij de osteopaat. Nu heeft de kleine alleen erg veel last van onderliggende tandjes die al drukkeno_O. Wist niet dat zoiets al zo vroeg kon maar blijkbaar wel. Hij huilt daarom weer erg veel en kauwt de hele dag op zijn speen en vuistjes. Verder doet hij het super en is het echt een lachenbekkie!

    @Tuttebelleke spannend bijna je eisprong. Hoop dat je deze ronde echt wat gaat hebben aan de ovulatietesten! Oh lekker vroeg die wedstrijden!

    @Orchid24 wat balen dat het nog steeds niet wil lukken! Heb je er al eens aan gedacht om misschien wat supplementen te slikken om te kijken of je cyclus dan verbeterd?
     
    Magnolia29, Orchid24 en Rosy90 vinden dit leuk.
  20. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.401
    13.232
    113
    Vrouw
    Begrijpelijk dat je het te druk hebt haha! Fijn dat je baat hebt bij de osteopaat! Jeetje zo vroeg:eek:

    Weleens aan gedacht, maar moet eerlijk bekennen dat ik niet zo maar van alles durf uit te proberen:oops: Lees overal zo veel verschillende verhalen over, bij de een helpt het.. bij de ander geen verschil.. en bij de ander maakt het juist weer erger :roflmao: En ik heb tot nu toe wel elke keer een eisprong gehad, ondanks dat ik een lange en onregelmatige cyclus heb en ben bang dat ik het alleen maar erger ga maken met supplementen:oops: Ik heb woensdag weer gesprek bij huisarts en ga dan vragen om een doorverwijzing voor gynaecoloog.. De huisarts blijft ontpillen roepen, maar om eerlijk te zijn.. ben al bijna 15 maanden ontpillen dus dat geloof ik niet meer zo:roflmao:
     

Deel Deze Pagina