De complete kerstmutsen deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tuttebella, 29 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Tuttebelleke en Orchid24 vinden dit leuk.
  2. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Vergeten nog te reageren sorry!!
    Ja fijn om te horen dat de meeste medische echo’s gewoon door gaan. Ik wil het ook echt weten als er iets met ons meisje is.
    Super lief als het nodig is zal ik je zeker een pb doen!
    Fijn dat ze op zich wel gezond en fit zijn. Zijn de uitslagen van de test nu al binnen eigenlijk? En doen jullie nou de boodschappen voor hen? Of wonen jullie niet zo dicht bij ze in de buurt?
    Kinderen spelen lekker veel in de tuin en we knutselen wat af. Maar ik vind het best pittig eigenlijk zo haha
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  3. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Mooi buikje! Uitslagen zijn nog niet binnen, blijkbaar werkt haar arts niet vandaag dus nu is ze bang dat hij het vergeten is.. moet wel zeggen ze zijn stront eigenwijs en daar kan ik dan niet zo goed tegen.. ze zou er niet snel achteraan gaan bellen, dan maar maandag.. en haar man die zou gewoon boodschappen etc doen. er is niemand die nu tegen ze gezegd heeft blijft binnen.. hun kennende doen ze dus gewoon alles zelf..

    kan daar dan niet zo goed tegen, want je besmet ook andere mensen.. Wij hebben al paar keer aangeboden boodschappen te doen, als ze in quarantaine moeten zullen we dat dan ook doen.. Is maar kwartier met de auto, dus dat is fijn!

    Gelukkig is het nu beetje mooi weer voor in de tuin te zitten inderdaad! Kan me voorstellen dat het best pittig is!
     
    Rosy90 vindt dit leuk.
  4. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.487
    3.856
    113
    Vrouw
    @Orchid24 Ah shit zeg! Helemaal omdat je gevoel wat anders zei :(
    Even lekker eten vanavond waar je zin in hebt (ook al is dat alleen een bak Ben& Jerry's of een fles wijn!).
    Heeft je man ook niet tegen zijn ouders gezegd dat ze binnen moeten blijven? Of luisteren ze daar ook niet naar?

    @Lotion moet je volgende week weer aan de slag dan? Lijkt me lastig om dan drie kinderen mee te moeten nemen! Of begrijp ik dat verkeerd?

    @Roosie91 Dat je zo lang kunt wachten met al die inkopen! Knap hoor!
    Ik had met 5 weken zwangerschap al een wiegje op de kop getikt via marktplaats :roflmao: Maar goed, dat had ik ook beter nog maar even gelaten... goede leerschool.
    En logisch dat je het pittig vindt met de kinderen hoor, ik heb ook deze week al nagenoeg iedere wandeling gemaakt die een beetje leuk is voor dochter en we moeten nog dik 2 weken. Ik probeer het ook maar wat meer los te laten, dan kijkt ze maar wat langer tv dan normaal, het is even niet anders.
    En wat heerlijk dat je de baby al iedere dag voelt! Dat was ook één van de weinige dingen die ik leuk vond aan de zwangerschap :)

    De ovulatietesten hier gaan prima; nu ik toch alle dagen thuis ben, is het ook wat makkelijker dan tijdens het normale ritme. Er is echter nog geen piek in zicht, dus we testen vrolijk verder.
    Ik hoop wel echt dat ik m'n piek kan vinden, aangezien je schijnbaar wat vruchtbaarder ben zo na een miskraam. Laten we het hopen!
     
    Rosy90 vindt dit leuk.
  5. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Ja erg balen, heb mijn favoriete chocolade (heel toevallig is ie vaak in de reclame net wanneer ik ongesteld word o_O haha!) en vanavond lekker jillz drinken.. en dan hopen op volgende ronde! Jawel, maar ze hebben afgelopen week gewoon niet geluisterd :$.. Nou wel, nu blijven ze thuis gelukkig..

    Fijn dat de ovulatietesten goed gaan! Komt vast goed! En als wij mee moeten kijken, kijk ik graag mee hoor :D Hopelijk een vruchtbare ronde voor jullie!
     
  6. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    @Tuttebelleke oh nee! Hahaha
    Ik bedoel mee naar de supermarkt.. nu ga ik alleen maar als ik volgende week weer werk is het lastiger omdat mijn vriend dan ook weer werkt en dan moeten ze wel mee boodschappen doen.
    Nee ik werk op een woonlocatie en al die mensen zijn nu thuis. nu met die Corona mogen ze uiteraard sowieso niet mee.
    Als ze ziek zijn mogen ze wel mee (nu niet natuurlijk) want normaal zijn de cliënten toch weg dus kunnen ze lekker slapen of chillen op het waterbed en tv kijken.
     
  7. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.487
    3.856
    113
    Vrouw
    @Lotion :roflmao: Gelukkig! Ik had al zoiets van 'hoe ga je dat in vredesnaam doen?!?'
    Maar met drie kleintjes boodschappen lijkt me ook inderdaad een flinke uitdaging. Misschien weekboodschappen in het weekend? Hier was de Lidl gister nog goed aangevuld en heb ik alles kunnen halen gelukkig. De AH heeft iedere keer wel wat lege schappen.

    @Orchid24 Inderdaad heel toevallig die aanbiedingen. Als ze een keer niet in de aanbieding zijn rond je nod, is het misschien wel raak :)
    En als jullie een keer mee moeten kijken naar de ovulatietesten, dan laat ik het zeker weten! Ik heb hier op het forum een paar weken terug zo'n netjes geordende kaart gezien met alle ovulatietesten erop geplakt. Ik kreeg er meteen zin in om zoiets ook te doen :roflmao: Dus zo nodig show ik hem later wel hoor ;)
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  8. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    hahah ja ik plak ze ook elke ronde netjes onder elkaar, doe ik elke dag en dan zie ik meteen JAA :roflmao: en een CB ter bevestiging soms haha:p
     
    Tuttebelleke vindt dit leuk.
  9. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.487
    3.856
    113
    Vrouw
    Nou de piek is gevonden! Na de testen van vandaag, kan ik zeggen dat gisteravond de piek had.
    Hopen dat we het goed hebben kunnen benutten (so far).

    @Orchid24 weet jij al wat meer over het uitstellen van behandelingen/afspraken?
     
    Rosy90 en Orchid24 vinden dit leuk.
  10. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw

    Ik ga duimen voor jullie! Zou mooi nieuws zijn in deze tijden!

    Ja het gaat niet door, morgen laastste menstruatie dag en daarna word afwachten wanneer ei komt. Nu 2x mooie cyclus gehad, dus dat hopen we nu weer. Enige is dat als ik over 5 weken nog niet ongesteld ben dan kan ik menstruatie opwekker vragen.. verder kunnen ze niks doen.. dus we hopen maar gewoon op een spontane zwangerschap.

    Mijn schoonmoeder gaat achteruit.. vanmorgen is ambulance geweest, maar haar waardes waren nog goed dus ze hoefde niet opgenomen te worden. Begin avond is haar koorts gestegen naar 40 graden.. wederom gebeld, maar zolang haar benauwdheid meevalt hoeft ze nog niet opgenomen te worden.. We blijven hopen dat het niet verder achteruitgaat, maar zijn er door haar immuunstoornis wel beetje bang voor..:(
     
  11. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.487
    3.856
    113
    Vrouw
    @Orchid24 Oh jeetje! Wat verschrikkelijk zeg :(
    Ik weet niet zo goed wat te zeggen. Hopelijk zakt de koorts snel en blijft de benauwdheid weg. Veel sterkte voor jou en je man :(
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  12. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Oh wat naar zeg @Orchid24 :( ik ga heel hard hopen dat ze er weer bovenop komt. Heel veel sterkte❤️
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  13. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Dankjewel lieve meiden!
     
    Tuttebelleke en Rosy90 vinden dit leuk.
  14. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    @Orchid24 sterkte! Ik duim dat ze er snel weer bovenop komt!

    @Tuttebelleke ik ga duimen! :)

    @hoe gaat het verder met iedereen?
     
    Orchid24, Tuttebelleke en Rosy90 vinden dit leuk.
  15. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Hier gaat het goed! Best angstig omtrent alles maar dat is even niet anders.
    Wel wat last van mijn bloeddruk voel dezelfde dingen als vorige keer, maar dat komt ook wel weer goed.
    Hoe is het met jou? Kun jij het nog wel een beetje volhouden? En mag jouw man straks gewoon bij de keizersnede zijn?
     
  16. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    @Roosie91 ja hè ik heb dat ook hoor, vind het echt heel erg spannend. Mijn ziekenhuis doet dr komende 3 weken geen keizersnedes meer, is volledig omgeturnd tot coronaziekenhuis. We hebben voor de zekerheid de ks uitgesteld, hoor vandaag als het goed is de nieuwe datum. Mijn gyn hoopt dat het tegen die tijd weer normaal is (wellicht naïef) in ieder geval is de baby dan een weekje verder doorgerijpt haha qua longetjes, wat in tijden van Corona niet verkeerd is. Vooralsnog mag man erbij zijn mits geen klachten, maar dat kan nog veranderen. Ik hoop vurig dat ik niet alleen naar de ok moet, raak al in paniek bij het idee, dus probeer er maar niet over na te denken. :( Mijn verlof heb ik uitgesteld tot 36 weken, blijf vooralsnog mijn leerlingen op afstand begeleiden. Best lastig met de kinderen thuis, maar gelukkig zijn ze erg lief :) Ik voel me verder prima gelukkig en de beeb doet het ook goed, dus dat scheelt! :)

    Hoe gaat dat bij jou met de kinderen thuis?
     
  17. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    lijkt me heel moeilijk als je man niet mee mag, dus hopelijk blijft hij fit en kunnen jullie samen jullie dochter geboren zien worden! Lastige tijd voor iedereen, wees lief voor jezelf!
     
    Mississippi vindt dit leuk.
  18. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.487
    3.856
    113
    Vrouw
    @Orchid24 Hoe gaat het met je schoonmoeder?
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  19. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Gaat de goede kant op! :D Ze voelt zich nog beroerd, maar de koorts is inmiddels gezakt :D Lief dat je het vraagt!
     
    Tuttebelleke en Mississippi vinden dit leuk.
  20. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Hoi!

    Hoe is het met iedereen?

    Ik heb van de week weer tussentijdse bloeding gehad, had ik vorige 2 rondes ook en toen had ik een cyclus van 33 dagen :D Dus ik verwacht mijn eisprong over 6 dagen ongeveer :D Penetratie ging vorige ronde wat moeizamer, dus toen weer even gaan oefenen met de pelottes en nou gaat het weer beter. We willen om de dag proberen, ik heb in Flo bijgehouden wanneer we seks hebben rond de eisprong en dat was vaak toch wel weinig.. dus we gaan het gewoon eens anders doen! Mijn man heeft lekker veel energie sinds hij niet meer hoeft te werken, dus ik hoop dat dat allemaal ten goede komt. En ik dan eindelijk deze maand eens een 2e streep ga zien :D
     
    Tuttebelleke, Rosy90 en Mississippi vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina