De eerste 100 dagen - gaat door!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Poolvos, 12 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muisje458

    Muisje458 Niet meer actief

    Hier ook een moeilijke nacht. Wel 5keer uit mijn bed geweest. 2maal dat ze wakker is geworden door de katten en nadien was haar nacht gebroken en kwam ze soms na 30 min een dan ineens na 3u. Hoop dat ik haar nog een uurtje kan wegleggen nu anders wordt het een leuke dag
     
    Boordevol vindt dit leuk.
  2. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Ohh das echt kak :eek::(
     
  3. Boordevol

    Boordevol VIP lid

    26 jun 2009
    6.072
    4.181
    113
    en nu zit hij zo vol natuurlijk dat hij zich nog steeds niet gemeld heeft voor een voeding sinds 06.00 uur. Hij speelt relax in de box en geen teken van honger.
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  4. Boordevol

    Boordevol VIP lid

    26 jun 2009
    6.072
    4.181
    113
    Trouwens, misschien kunnen jullie meedenken. De laatste tijd doet hij heel onrustig aan de rechterborst. Als ik hem dan links aanleg drinkt hij rustig. Koppel ik hem snel af en leg hem rechts aan wordt hij weer onrustig. Het is niet dat er geen melk is want als hij loslaat zie ik een slok melk in zijn mond. Heb ook nie thet idee dat de melk te snel op komt. Dat is gevoelsmatig. Maar hij doet sinds deze week vaker lastig aan de rechterkant. Maar niet bij elke voeding dus kan mijn vinger er niet op leggen. Maar misschien zie ik nog iets over het hoofd?
     
  5. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.866
    7.809
    113
    Amsterdam
    Ze gaan nu sowieso onrustiger doen omdat ze meer oog voor de omgeving hebben. Soms laat t los en gaat dan heel lief lachen of even rondkijken en dan weer verder.
     
    Boordevol vindt dit leuk.
  6. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Hier prima nacht. Baby O om 20u de fles, daarna naar bed en meneer werd wakker om 6.30. Prima dus.
    Wel enorme hysterie gehad met de oudste helaas maar gelukkig was mijn man er om in te grijpen. Na een uurtje was alles weer rustig en was hij weer vrolijk en lief. Wat zijn jullie plannen vandaag?

    Hier willen we rond 11u even in de stad zijn. Baby O moet hoognodig wat nieuwe shirtjes en truien hebben.

    Morgen slapen de kindjes beiden voor het eerst bij mijn moeder. Ben benieuwd. Wijzelf hebben in elk geval date night :p
     
    Magnolia29, Muisje458 en Boordevol vinden dit leuk.
  7. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Hier weinig spannende plannen. Mijn man is aan het werk tot 16/17. Ik hoop zo eventjes mijn nagels te kunnen lakken. Het gezichtsmasker wat ik gepland had vandaag is in ieder geval al gelukt haha.

    We gaan vanavond bij mijn schoonouders eten. Geen zin in. :o:
     
  8. Boordevol

    Boordevol VIP lid

    26 jun 2009
    6.072
    4.181
    113
    ja klopt, dat had ik al een tijdje door. Heel geinteresseerd in alles om hem heen aan de borst. Maar dit is echt specifiek als ik hem rechts aanleg.

    @Nina Sanders vandaag familie bezoeken. Zin in haha. En ik zei toevalig vanmorgen ook dat we nieuwe kleertjes moeten komen. Ik zie iets te vaak dezelfde kleding voorbij komen. Was ook omdat ik minder kocht gezien eht zo hard ging. Werd op een gegeven moment echt zonde. Heel vee kledingstukken slecht 1/2 keer aangehad.
     
    Muisje458 vindt dit leuk.
  9. Muisje458

    Muisje458 Niet meer actief

    @Boordevol hier hetzelfde. Aan de linkerborst is ze super rustig en aan de rechterkant is het al moeilijk voor haar aan te leggen. Drinkt ze ook heel onrustig aan. Bij mij is dat wel al enkele weken met als gevolg dat mijn linkerborst 2 maten groter is dan de rechterborst.
     
    Boordevol vindt dit leuk.
  10. Angelmom1

    Angelmom1 Fanatiek lid

    18 dec 2018
    4.081
    3.718
    113
    Vrouw
    Hier sliep hij met 6 week 6 uur daarna 8 en met 3 maanden 10 uur tot jan toen in eens weer nachtvoeding tussen 2 en 4
    Leve sprong 4
    Vanochtend was 4.30 schijft steeds wat verder op
    Nog 2 week dan is sprong gelukkig voorbij
    Hoop dat hij dan weer 10 uur pakt
     
    Boordevol vindt dit leuk.
  11. sleepy

    sleepy Actief lid

    13 nov 2016
    292
    72
    28
    Wat zijn jullie ervaringen met het ophogen van flesjes?
    Mijn dochter is nu 4 maanden en 7,5 kg en krijgt nog zo’n 6 flesjes van 150cc (sinds maand over van bv naar fv dus nog geen heel vast schema) Meestal de eerste fles rond 7-8u en dan de laatste rond 22-23u. Maar ze komt snachts rond 4 uur ook nog voor een fles...

    dusss ik dacht als ik de flesjes wat probeer op te hogen naar 180cc, en dan 5 voedingen geef (8-12-16-20-23) zou dat dan de nachtvoeding wat kunnen laten opschuiven naar de vroege ochtend?

    ik mag ook beginnen met groente natuurlijk... dan verschuift het schema wellicht weer, wat een gepuzzel weer dit:rolleyes:
     
    Boordevol vindt dit leuk.
  12. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Hier een rustig dagje, V heeft de hele ochtend (na voeding en in bad) in z'n bedje geslapen. Had ik mooi de tijd om het huis schoon te maken en de was te doen. Mijn moeder kwam even oppassen (lees; eigenbelang. Ze was alleen thuis en verveelde zich :p) en kon ik even alleen naar de Jumbo. Waar je als moeder al niet blij van wordt; alleen boodschappen doen :roflmao:. Man zit as we speak in het vliegtuig terug naar huis, we halen hem einde van de middag vanaf het treinstation op. Dus de kinderen vroeg naar bed vanavond, hebben wij ook even quality time :D
     
    Muisje458, Boordevol, Kolibrie2 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. Mya

    Mya Fanatiek lid

    12 apr 2012
    2.602
    2.172
    113
    mijn zoontje is ruim 5 maanden en weegt net geen 7kg. Hij krijgt flessen van 200cc en de ochtend 230cc anders gaat ie heel hard huilen. Maar hij krijgt maar 4 flessen op een dag. Slaapt zo goed als elke nacht door. Dus denk dat je zeker naar de 200 cc per fles kan gaan. Maar hou er wel rekening mee, dat als die 5 flessen opgaan, je al op de liter zit, en meer mogen ze niet drinken op een dag. Dus als ze dan snachts ook nog komt, dan krijgt ze teveel. Maar misschien komt ze dan snachts niet meer omdat ze voldaner is. Of er meer uren tussen houden overdag.
     
    Boordevol en sleepy vinden dit leuk.
  14. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Sta Ik net bij de ah. Krijg ik geen alcohol mee. Leg ik uit dat ik hier vaker kom, bijna 30 ben en 2 kindjes in de auto heb zitten. Heb mn id niet mee. Doen het dus echt niet he :o:
     
    Mya, Kolibrie2, ButterflyPassion en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ohhh zo een heerlijke dag hier. Semi uitgeslapen want man stond vanochtend voor de kindjes op en doorstond alle drama. Daarna rond 11 waren we in de stad. Wat dingen gekocht, waaronder een super mooi gebreid vestje voor baby O en een toilet verkleiner voor O. Hij geeft vaak aan dat hij geplast of gepoept heeft en als hij geplast heeft zegt hij dat hij verschoond wil worden. Bij een poepluier geeft hij aan dat de grote drol door de wc gespoeld moet worden. Vandaar toilet verkleiner gekocht. Tips welkom. Hoe kan ik dit het beste aanpakken, gezien het feit dat O meestal ná zijn behoeften aangeeft wat hij heeft gedaan? :)

    Verder nog langs mijn favo banketbakker geweest en wat lekkere bonbons uit het vuistje gegeten (en gedeeld met O) (traditie), geborreld bij onze favo wijnbar met 2 kindjes (ze waren heel zoet) en nu net thuis. Ik heb níks in huis gedaan, heb bergen was maar heb zo'n ongelofelijk relaxte dag tot nu toe! Man is nu even met de kindjes aan het ravotten, baby O gaat over een uurtje even in bad en we gooien vanavond lekker de airfryer aan.. heerlijk! :roflmao:
     
    active82, Mya, ButterflyPassion en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.866
    7.809
    113
    Amsterdam
    Omg zo herkenbaar en zo irritant!!
     
    Mya en ButterflyPassion vinden dit leuk.
  17. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Nou en of. Ik begrijp heel goed dat ze zich aan de regels moeten houden hoor. Maar joh, ik kom daar zo vaak...
    Ik heb me overigens heel netjes gedragen en gezegd dat ze de bon maar moeten parkeren en dat ik mijn man zo zou sturen. Hele winkel keek me aan maar ik stak in gedachte een middelvinger op haha. Heb 2 kindjes in de auto zitten m*therf*ckers. Ze waren zoet en we hebben vandaag een relaxte dag. En morgen hebben man en ik lekker date night omdat kindjes bij oma logeren. En dan maken we lekker biefstuk. Denk je nou echt dat ik ermee zit dat ik geen alcohol mee krijg? Doeiiiii :roflmao:
     
    active82, Mya, Poolvos en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Mell0408

    Mell0408 Fanatiek lid

    14 apr 2016
    2.184
    2.392
    113
    Vrouw
    Wohw maar 1 pagina terug te lezen :roflmao:
     
    Kolibrie2, Mya, Raggy81 en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. Raggy81

    Raggy81 Fanatiek lid

    26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    Durf je dat echt aan je kids in de auto laten ? Dat durf ik echt niet:|
     
  20. Boordevol

    Boordevol VIP lid

    26 jun 2009
    6.072
    4.181
    113
    volgens mij zat man in de auto bij de kids.. Als ik het goed lees. Maar ik durf dat ook niet. Als ik ga tanken neem ik de baby dus ook mee. Als ik alleen met de grotere kids ben dan durf ik die weer wel in de auto te laten.
     
    Raggy81 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina