De eerste 100 dagen - gaat door!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Poolvos, 12 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riean

    riean VIP lid

    21 apr 2014
    5.537
    7.040
    113
    Toch weer 2 nachtvoedingen helaas. Om half 6 was ze weer wakker. Zr s liep daarna wel meteen weer. Zal wel bij dat sprongetje horen.
    Luier achterstevoren heeft gewerkt, om half 6 was ze iig niet doorgelekt. Het doorpakken komt doordat ze op haar buik slaapt, volgens mij, dus daarom denk ik dat merk niet uitmaakt. Ik heb haar half 6 wel verschoond en ze sliep daarna wel gewoon door gelukkig.

    Vandaag weinig gepland. Vanavond eten bij mijn ouders. Morgen bij schoonouders. Mensen om ons heen denken volgens mij dat ik het vreselijk zwaar heb nu ik alleen met de kinderen ben, we zouden elke dag wel ergens kunnen komen eten, bij familie en vrienden :roflmao: maar eigenlijk vind ik lekker thuis koken en eten net zo rustig. Maar ach, de kinderen vinden ergens eten leuk dus nemen we het er maar van.
     
  2. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Ik heb net is even gekeken want nu werd ik benieuwd nav jou post. Ik koop dus de Pure lijn van Pampers. In een voordeeldoos maat 2 zitten er 132 en die koop ik voor 24,- goedkoper kan ik ze niet vinden. Als ik naar de prijs van de Kruidvat luiers kijk dan zitten er daar in een voordeeldoos 112 van maat 2 en betaal je 14,- en als je 3 van die dozen koopt betaald je 37,50. Dus ja, Kruidvat is wel een heel stuk goedkoper. :D
     
  3. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Hier weer een goede nacht! Meneer heeft weer doorgeslapen. Ligt nu wel als een blij ei lekker wakker te zijn. Maar ach, na zo’n nacht is dat prima. Net lekker even buiten geweest met de hond. Dat was de eerste keer weer samen na de bevalling. Ze vond het geweldig. Nu lekker even op de bank met een kop muntthee. :D
     
    Kolibrie2 vindt dit leuk.
  4. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    dat was bij N ook altijd omdat ie een Buikslaper was.
    Werd er echt doodmoe van.
    Fijn dat de luier andersom wel werkt bij jullie!

    Ik ben begonnen met afbakeren.
    Vannacht 1 arm uit de zak gelaten en dat ging hartstikke goed.
    Tijdens de voeding van 6 uur had ik ook der andere arm eruit gehaald zodat niet de hele zak uit hoefde en daarna heb ik der zo terug in bed gelegd en viel ze weer in slaap.
    Ze werd wakker om 07:15 omdat er een olifant (C) de trap op en af liep :rolleyes:
     
    Kolibrie2 vindt dit leuk.
  5. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    We gaan zo trouwens weer naar de kno.
    Gisteren liepen de snottebellen uit zijn oren. ja echt het is net snot.
    Vandaag moet ie weer op controle maar hij hoort nog steeds vrijwel niks met dat oor dus dat zal nog wel ff duren allemaal.

    En mijn leenkolf komt straks :D
    Dubbelzijdige medela! Hopelijk zorgt die ervoor dat er meer opbrengst is.
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  6. Chrissie1990

    Chrissie1990 Fanatiek lid

    26 aug 2016
    1.180
    1.079
    113
    Hulpverlener
    Baby E komt sinds een paar dagen weer twee keer per nacht. Zal wel bij sprong 4 horen, maar het valt wel even tegen haha.
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  7. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Hier inmiddels al de 6e nacht op rij dat V ieder uur/anderhalf uur komt :( Ik kan wel janken, voel me echt verschrikkelijk... Zo is bv geven echt geen ruk aan :cry:... En vannacht werd N huilend wakker van de oorpijn, van 1 tot 4 was ze wakker. Uiteindelijk maar naast mij in bed gelegd, toen viel ze eindelijk in slaap. Dus, fijne dag allemaal ;)
     
  8. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Mijn hemel das wel ruk zeg :eek:
    @Boordevol heeft dat geloof ik ook met der zoon.
    Hoevaak komt ie overdag?
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  9. Boordevol

    Boordevol VIP lid

    26 jun 2009
    6.072
    4.181
    113
    @Lotion en @Magnolia29 hier inderdaad ook. Vannacht weer. Ben moeeeeee maar maak er een rustig dagje van. Echt drinken deed hij niet vannacht dus de bv is niet de schuldige hier.
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  10. Boordevol

    Boordevol VIP lid

    26 jun 2009
    6.072
    4.181
    113
    Oh jaaa indd. Ik ben echt heel erg maar wil het liefst A merken en weet niet wrm ik andere merken tot B merk heb gebombardeerd terwijl dat niet slechter hoeft te zijn dan Pampers. Heb net weer een maandbox binnen maar misschien dat ik hierna eens verder ga kijken..
     
    jvsd92 vindt dit leuk.
  11. Muisje458

    Muisje458 Niet meer actief

    Hier effe weer ee redelijk normaal nachtje. Veel lawaai gemaakt maar viel telkens weer in slaap. Om 2u30 had ze honger en dan tot 8u30 weer geslapen.
     
    Boordevol en wolkje1994 vinden dit leuk.
  12. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Overdag laat hij er 3 tot 4 uur tussen, dus hij kan het wel ;)
     
    Boordevol vindt dit leuk.
  13. Yaisa

    Yaisa Fanatiek lid

    31 jul 2013
    1.202
    1.246
    113
    Ik heb pampers van een luiertaart, maar wij hebben zelf altijd Kruidvat. En elke keer als ik die pampers bij dr om doe en ze moet poepen dan kan ik dr helemaal verschonen, daar heb ik bij de Kruidvat luiers geen last van (die hebben een elastisch stukje op de rug, misschien daardoor, dan kunnen ze iets strakker). En luieruitslag hebben alle 3 de kinderen nog nooit last van gehad, dus denk die Kruidvat luiers ze ook goed droog houden, ondanks dat ze de hele nacht met een luier doet (van 21 tot 7).
     
    Boordevol vindt dit leuk.
  14. wolkje1994

    wolkje1994 Fanatiek lid

    12 aug 2013
    3.892
    5.779
    113
    jeetje meid ik vind het echt knap van je om nog steeds bv te geven ! Helemaal omdat je er alleen voor staat door de weeks !
     
    Raggy81 en Magnolia29 vinden dit leuk.
  15. wolkje1994

    wolkje1994 Fanatiek lid

    12 aug 2013
    3.892
    5.779
    113
    Hier ben ik eindelijk weer mijn oude zelf aan het worden. Ga vandaag ook weer naar huis met L. Al heb ik echt genoten bij mijn ouders. Die ouderwetse gezelligheid, heerlijk
     
    ButterflyPassion, Imona, Magnolia29 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Lief! ❤ Hoop heel erg dat het gewoon aan de 4e sprong ligt, die duurt nog 26 dagen :eek::roflmao:
     
    USAbaby en Muisje458 vinden dit leuk.
  17. RoseMurphy

    RoseMurphy Fanatiek lid

    15 dec 2018
    2.340
    4.876
    113
    Vrouw
    Hoe sliepen/slapen jullie kleintjes overdag? Maak me toch wel zorgen om A. We proberen hem op andere plekken dan ons te laten slapen maar dan huilt hij, met af en toe een pauze, en is hij gerust bijna de hele tijd wakker tot ongeveer de volgende voeding. Dat kan ik moeilijk de hele dag doen want dan slaapt ie dus niet/nauwelijks en is hij savonds/snachts overstuur. Op ons valt hij op zich wel in slaap, al duurt dat soms ook best lang. Maar dan slaapt hij in ieder geval diep, en moeten we hem soms zelfs wakker maken voor de volgende voeding..

    Nu ook weer: krijsen in bed, maar wel gapen bij ons, maar niet in slaap kunnen vallen bij ons.. pff
     
  18. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Hier prima nacht gehad. Baby O lag gisteren om 20u in bed Tot vanochtend 6.30! :o: En we hadden het over de pampers he, nou de luier vanochtend zal dus wel overvol en de romper was een klein beetje klam wel. Maarja, van 20 tot 7u zeg maar is ook wel lang, zou wel moeten kunnen. Hij plast in elk geval goed :roflmao:.

    Verder vanmiddag acupunctuur en net een belafspraak gehad met de bank omdat we onze hypotheek iets willen verhogen ivm de verbouwing dit jaar.

    Het is saai weer. Brr.. wilde even naar buiten met de kindjes maar dat doe ik niet. Het miezert hier behoorlijk.
    Baby is is wat onrustig vandaag. Veel aan het huilen (wil niet alleen liggen) maar tussendoor zó vrolijk. Kleine giebelkont is het.

    Oké, ik ga nog even verder torentjes, treintjes en huisjes bouwen, dan krijgt O een broodje en gaat hij naar bed. Dan wil ik heerlijk even serie kijken!
     
    Poolvos en Muisje458 vinden dit leuk.
  19. Muisje458

    Muisje458 Niet meer actief

    Hier ook enorm lastige nachten deze week. Ze werd wakker tussen 45 min en 1,5u. Deze nacht heeft ze eindelijk weer eens goed geslapen ze was echt uitgeput. Heb er van genoten want weet dat het deze nacht weer feest kan zijn.
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  20. Boordevol

    Boordevol VIP lid

    26 jun 2009
    6.072
    4.181
    113
    hier is dus tot nu toe geen goede nacht als opvolging van de slechte nachten geweest. Misschien omdat hij overdag na ongeveer 1,5-2 uur 35-40 minuten slaapt? Maar hij haalt helaas nooit in de nacht in en ook overdag is zijn ritme onveranderd.
     

Deel Deze Pagina