De eerste 100 dagen - gaat door!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Poolvos, 12 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Als troost heb ik mezelf op een snicker getrakteerd, mijn man een mars en O een surprise ei. Oh wat erg haha!
     
    Mya vindt dit leuk.
  2. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.821
    7.769
    113
    Amsterdam
    Was ook weer redelijk verbolgen in Artis net. Zie een vrouw met een draagzak om staat ze een peuk te roken, zonder kind dat net nog wel. Gooit peuk weg pakt kind weer en ofc gaat het kind voorwaarts in een niet ergonomische draagzak. Dacht echt waar maken we ons soms druk om... andere mensen blazen nog even hun rook over hun kind en denken niet aan de heupjes.
     
    Magnolia29 en sleepy vinden dit leuk.
  3. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.388
    23.005
    113
    Vrouw
    Vind ik ook altijd vreselijk als ik iemand zie met een Baby Björn draagzak... Weet dan nooit of ik er iets van moet zeggen of lekker moet laten gaan. Doe vaak het laatste :roflmao:
     
    Mya en Siepie85 vinden dit leuk.
  4. RoseMurphy

    RoseMurphy Fanatiek lid

    15 dec 2018
    2.340
    4.876
    113
    Vrouw
    Er komt een seizoen 2 he:)
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  5. Muisje458

    Muisje458 Niet meer actief

    Heb de stommiteit gedaan van deze te kopen. Deze zag er goed uit maar merkte onmiddellijk dat de positie van A er niet goed in was. Dit was een aankoop zonder hulp. Nadien hulp gevraagd en dan de ergobaby omni 360, minimonkey sling en nog een draagdoek van bykay gekocht. Soms weten de mensen niet beter en zeg je het hen beter.
     
    Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  6. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.388
    23.005
    113
    Vrouw
    Ik heb hem in het begin ook gehad met N hoor! Wist toen niet beter en dan denk je dat je het goed doet. Inderdaad ook een aankoop zonder hulp of advies. Het is alleen zo lastig om uit te leggen dat hij niet ergonomisch is, omdat Baby winkels (zoals Prenatal e.d.) ze gewoon verkopen en zeggen dat ze wel goed zijn.
     
    Mya en Muisje458 vinden dit leuk.
  7. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Zo. Hier lekker een middagje weg geweest. Eerst om een bakkie bij mn moeder, daarna bij vrienden en daarna nog lekker naar de speeltuin. Heerlijk alles lopend gedaan.

    Nu even zitten en straks pannenkoeken bakken
     
    Mya, Muisje458, Nina Sanders en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.821
    7.769
    113
    Amsterdam
    Wij hadden de stokke, die is opzich wel ergonomisch maar wat een takke ding. Nu die tula echt zo veeeeel fijner! Veel makkelijker om te doen etc en ook sneller om te zetten als ik of m’n vriend hem omdoen.
     
    Mya, Muisje458 en Magnolia29 vinden dit leuk.
  9. active82

    active82 Fanatiek lid

    24 sep 2014
    2.178
    1.867
    113
    Ik vind de baby bjorn echt prima. Bevalt mij goed! Zo is aan alles wel wat op te merken tegenwoordig.
     
    Muisje458 vindt dit leuk.
  10. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Sinds 2 dagen valt L heel erg moeilijk in slaap.
    Gillen, krijsen en uiteindelijk valt ze oververmoeid van het huilen in slaap.

    De lactatiekundige staat inmiddels voor een raadsel.
    Ik kreeg met de swing wel een tsr en met de freestyle niet.
    Terwijl de freestyle juist word aangeraden en veel krachtiger is.
    Ik voel dat zelf ook maar er gebeurd gewoon niks als ik daarmee kolf.
    Ze heeft nu als advies gegeven tsr opwekken met swing en dan direct overstappen op de freestyle.
    Als dat nog niet werkt dat schaf ik mooi een swingMaxi aan.
     
  11. wolkje1994

    wolkje1994 Fanatiek lid

    12 aug 2013
    3.892
    5.779
    113
    @Siepie85 we hebben inderdaad vandaag de fles van 13.00 uur weer terug gebracht naar 150cc! Nog niet gespuugd vandaag en vanmiddag 4!!! uur geslapen. Gaan de fles van de avond nu naar 20.30 uur verplaatsen, hopen dat we zo een beetje mee kunnen gaan met de flow van L. 17.00 en 20.00 is misschien gewoon te kort op elkaar met 180cc.

    @Magnolia29 ook ik heb even de baby Björn te lenen gehad. Zag meteen hoe die heupjes en benen raar in een houding gedrukt werden. L kon ook alleen maar huilen in dat ding. Ze heeft er 10 minuten in gezeten en mijn moedergevoel zei meteen al dat dit niet fijn was.

    Hier ook heerlijk altijd aan de series op Netflix! Heel slecht en voel mij soms net een puber. Maar The originals nu al voor de derde keer aan het kijken. Kan helemaal weg zakken in deze serie!

    @Imona Vind het oprecht fijn te lezen dat je zo’n fijn weekend hebt gehad. Soms gun je het iemand net iets harder en dat heb ik bij jou. Fijn dat alles steeds beter verloopt! Hoe is het met je man ?


    Hier de spullen van L opruimen. Ze heeft afgelopen nacht bij mijn ouders gelogeerd. Goh wat een zooi gaat er dan mee en komt er dus ook weer terug. Ook even een sperziebonen met gehakt ovenschotel maken en dan ploffen we lekker op de bank! Ondertussen doet L aan gymnastiek in de box zie ik :thumup:
     
    USAbaby, Imona, ButterflyPassion en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. wolkje1994

    wolkje1994 Fanatiek lid

    12 aug 2013
    3.892
    5.779
    113
    O en ze spuit heel haar luier vol hoor is. Echt niet normaal hoevaak dit gebeurt ! :roflmao:
     
  13. Muisje458

    Muisje458 Niet meer actief

    Hier ben ik aan het twijfelen om de dubbele kolf van lansinoh te kopen. Heb de eenzijdige en is echt een goed machine maar met dat A naar de creche gaat wil ik dubbel gaan. Wil niet telkens 30min kwijt zijn aan het kolven.
     
  14. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.821
    7.769
    113
    Amsterdam
    dubbel echt doen!
     
  15. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.821
    7.769
    113
    Amsterdam
    hier gelukkig vandaag geen gisteren 2...
     
    wolkje1994 vindt dit leuk.
  16. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.388
    23.005
    113
    Vrouw
    En heb je 'm al binnen?
     
  17. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.821
    7.769
    113
    Amsterdam
    Ja! morgen zal ik verslag doen! Opgeladen en staat klaar!
     
    USAbaby en Magnolia29 vinden dit leuk.
  18. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.388
    23.005
    113
    Vrouw
    Zo. Man uitgezwaaid, N zit even op de tablet Woezel en Pip journaal te kijken en V ligt naast me op de bank te spelen. Met een beetje geluk slapen ze beiden straks, kan ik Wie is de mol en HHB kijken :D

    @ButterflyPassion Hoe gaat het nu met V? Al weer iets beter?
     
    Poolvos en Siepie85 vinden dit leuk.
  19. ButterflyPassion

    ButterflyPassion Fanatiek lid

    13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    O dames sorry! Heb echt geen tijd op iedereen te reageren, voel me zo ego ! Ik lees wel alles van jullie wat ik héél fijn vind.

    @Magnolia29 vandaag gelukkig helemaal geen verhoging meer. Hij heeft lekker veel geslapen, helemaal goed, sterk maar lekker aan. Zn wakkere momentjes wel lekker aan het spelen en lachen, maar nog niet de oude. Flesjes.. Hij drinkt nu ongeveer 5x 110 cc, normaal 5x 165cc . Volgens mij is hij misselijk van die antibiotica, hij heeft ook diarree en krampjes er van. Woensdag ochtend de laatste keer antibiotica, kijk er nu al naar uit.
     
    USAbaby, Mya, Raggy81 en 6 anderen vinden dit leuk.
  20. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    @wolkje1994 oh wat lief van je. Haha.

    Moet zeggen dat ik de afgelopen 2 dagen ook echt super vrolijk ben en alles gaat gewoon zoals t moet!

    Met mijn man gaat het goed.
    De wond van zijn amandelen geen last meer van, maar ze hebben heel ruw gedaan met de beadeninfsbuis en hij heeft steeds t gevoel dat er een bal in zijn keel zit. Heeft ook slijm met een soort velletjes wat hij niet weggeslikt krijgt. En af en toe wordt zijn stem ineens schor als hij een wat droge keel heeft. Ook ze achterkant van zijn tong is wat beschadigd en zijn smaak is een stuk minder dan voorheen.

    Ik vermoed dat ze met die huis gewoon iets in zijn keel hebben beschadigd. Dus nu maar hopen dat dat nog herstelt en goed komt.

    1 heel groot pluspunt: hij snurkt niet meer!
     

Deel Deze Pagina