De eerste 100+ dagenclub gaat door - deel 2!

Discussie in 'De mama's' gestart door Poolvos, 13 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ook hier op de middelbare school. Dat gênante verhaal ga ik jullie besparen. Al 7 jaar getrouwd inmiddels
     
  2. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    O wacht. Dit heb ik laatst ergens gepost. Dan kan ik dat hier ook wel doen.

    "Mijn aaaaaaaallllllereerste liefde (op school!) was toen ik net 15 was. Een jongen die in vwo 6 zat (ik in de 3e) en die zou gaan studeren in Groningen. De hele school vond hem leuk. Tsja.. what could I say.. Ik natuurlijk ook. Maarja. Ik zou echt geen schijn van kans maken. :rolleyes: Weet nog een keer dat ik zijn stem ergens had gehoord. Hotel de botel vertelde ik dit mijn moeder. Ze moest stiekem lachen.

    En toen kwam ik hem tegen in de kroeg. Ik dacht: ik ga 2 bier achterover gooien en hem aanspreken OF: ik doe niks en zie hem nooit meer. o_O

    Ik koos voor het eerste. Inmiddels zijn we 15 jaar, 7 jaar huwelijk en 2 kindjes verder.. ;)
     
    wolkje1994 en RoseMurphy vinden dit leuk.
  3. RoseMurphy

    RoseMurphy Fanatiek lid

    15 dec 2018
    2.340
    4.876
    113
    Vrouw
    Ja klopt! Haha wat toevallig. En dan ook nog onze kindjes zo dicht bij elkaar. Mijn uitgerekende datum was 20 december, nog dichterbij Q haha.
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  4. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Hahaha wauw, van Q was de uitgerekende datum 19/12!
     
    RoseMurphy vindt dit leuk.
  5. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Mijn buik had dat niet gekund hoor. Die ontplofte gewoon met die watermeloenen. Daarom was ik zo blij met de inleiding 2e keer (boys waren niet groot ofzo, had veel vruchtwater én kwam echt enkel aan op de buik), dat was een droombevalling. Zou die gerust nu ff hier ter plekke kunnen over doen! :rolleyes::thumup:
     
  6. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    ^^ ik zie dat jullie kindjes kwamen na de UD vandaar.. Mijn reactie
     
    jvsd92 en RoseMurphy vinden dit leuk.
  7. RoseMurphy

    RoseMurphy Fanatiek lid

    15 dec 2018
    2.340
    4.876
    113
    Vrouw
    Ik had ook echt een enorme buik haha, ook al wel voor ik over tijd liep. Ik zeg weleens dat A nog had gezeten als ik niet was ingeleid, haha. Ik was niet eens per se klaar met zwanger zijn maar ik vond het vooral gewoon spannend worden als ie nog langer bleef zitten. Ik mis het echt enorm :).
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  8. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    @Nina Sanders Ja jouw buik was echt megaaaaa. Mijn buik ontplofte niet, ik ontplofte gewoon zelf. Hahaha. Ik was een opgeblazen (door) vocht olifant. Pff nu met dat warme weer denk ik daar weer aan terug. Lekker op vakantie in Italië. ‘Ik kan alles zwanger hoor, ook bergdorpjes bekijken en wandelen, gaat helemaal prima.’ Diezelfde avond lag ik in bed met 2 kussens onder mijn voeten na een voetmassage te huilen dat mijn voeten voelde alsof ze ontploft. Zo dramatisch.
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  9. RoseMurphy

    RoseMurphy Fanatiek lid

    15 dec 2018
    2.340
    4.876
    113
    Vrouw
    @Nina Sanders deed jij nou een soort post pregnancy work out? Ik was dus eigenlijk alleen op m’n buik aangekomen en daar hangt nu nog een beetje vel en m’n buikspieren zitten nog niet helemaal weer aan elkaar. Wil graag de motivatie vinden iets eraan te doen, buikspieroefeningen oid. Tips? Iemand anders misschien ?
     
  10. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ik had gewoon een te grote buik. Zat niet voor niets onder de striae. Kon al maanden niet meer eten en slapen en was gewoon óp. Mijn baby's aten mij van binnen op (bij de oudste maar 7 kg aan gekomen, bij baby O maar 5 kg, miss dat ie daarom zo spekkig is). Haha nee serieus dames, dit is níet leuk als zwangere.. uitgeput was ik!
     
  11. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Nou, nee maar ik doe consequent vanaf 6wk na de bevalling wel elke dag oefeningen. + 1 liter water per dag drinken:
    60 squats
    60 x schuine buikspieren (russian twist? Heet dat zo?
    30 min wandelen
    Als het lukt: extra 30 min cardio OF wat lunges (benen) OF wat heup oefeningen..
     
  12. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    En de diastase gaat niet meer over. Hier ook een flinke. Ook slappe huid. Het is dat ik dat kan verbergen doordat ik verder slank ben maar mijn buik is om te huilen
     
  13. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Hele strakke truitjes kan ik dus niet. dan heb ik dus vel. Maar boeien, ik ben verder gewoon slank dus dan vind ik het acceptabel. Maar als ik in een ontevreden bui ben, dan is mijn buik echt niet leuk. Slap, vol striae (ik zie dit nooit, van borst tot schaambeen bijna) en met mega diastase. Maarja, als ik dan gewoon al mn kleding nog pas van voor de zwangerschap ben ik stiekem trots. Ik ben 0 kg aan gekomen, pas alles nog..
     
  14. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Mitsubishi heavy industries
    Hebben we op onze slaapkamer ook. Als je die op de stille stand zet dan hoor je m echt niet. Kan je op 16 graden zetten. Staat hier nu 3 uurtjes te blazen met de deur dicht, dus we stappen zo gewoon een vrieskist binnen. Heerlijk
     
    RoseMurphy vindt dit leuk.
  15. wolkje1994

    wolkje1994 Fanatiek lid

    12 aug 2013
    3.892
    5.779
    113
    @Boordevol wat *** zeg! Maar inderdaad je doet er niks aan, maar zo knap hoe je het vol houdt zeg! Heb je al iets alternatiefs geprobeerd ? Hier was de homeopathie het zetje, zelfs mijn super nuchtere vent is het opgevallen :roflmao:

    @Nina Sanders super fijn dat je moeder het zo leuk vind !
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  16. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Goedemorgen! Wij zitten alweer heerlijk aan de koffie in de tuin! Spring zo even onder de douche. Man man wat zou ik zin hebben in weer een keer normaal door de stad flaneren.. ​
     
    Siepie85, Boordevol en Poolvos vinden dit leuk.
  17. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Morning!!

    Hier ook alweer druk geweest. De eerste twee wassen hangen al. L naar school (geen feestdag hier. Stiekem wel lekker eigenlijk :D)
    Boodschappen gedaan en opgeruimd. Heeerlijk.
     
    Siepie85, Boordevol en Nina Sanders vinden dit leuk.
  18. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Heerlijk. Hier vandaag weinig plannen. Vanaf deze week gaat mijn man weer 1 dag per week naar kantoor, op di (dan zijn de kindjes naar de opvang).
    Super chill want dan ben ik gewoon weer een dag alleen! :D
     
    Boordevol en Poolvos vinden dit leuk.
  19. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ik ben vandaag jarig. Maar doe er niks aan. Alleen mijn ouders komen vanmiddag even op bezoek.

    De nieuwe airco hangt bijna. Verder lekker niksen vandaag. Op een paar dingetjes na
     
  20. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Van harte!
     
    Imona vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina