goede morgen dames!! ben zo aan genieten van deze 2 schatten vamorgen ze zijn ook zo lief met elkaar de oudste zit lekker opschool straks even ophalen
Goedemorgen, Hier weer een goede nachtrust gehad en vandaag een rustig dagje in huispakkie doorbrengen denk ik... het weer is nog steeds niet om over naar huis te schrijven. Ik hoor er alweer 1 kletsen, dus die ga ik zo maar eens uit bed plukken. De ene keer slaapt hij een uurtje, de andere keer 1,5a2... beetje wisselend... Bellie, Dinand krijgt volgens mij voldoende binnen hoor en dat hij al 2 boterhammen eet vind ik ook al behoorlijk veel voor zijn leeftijd en dat flesje sap is ook vocht, dus hij komt vast niks te kort Fijne vakantie! @pnir: zo, das schrikken dat ze uit de maxi cosi viel... niks aan overgehouden hoop ik? X
de oudste die zit op school die is 7 word eind okt 8 officieel niet mijn eigen dochter van mijn vriend maar woont wel bij ons op de foto Elise word eind okt 2
Ah lila, wat naar dat je beestje nogsteeds niet terug is Ik heb het vele malen in mijn omgeving meegemaakt, en er zijn er ook bij die wel teruggekomen zijn. Ook helaas wel verhalen van katten waarvan we denken dat ze weggelopen zijn om te sterven, dat is een nare gedachte, maar katten schijnen dat weleens te doen. Hoe oud is hij? Mijn hart breekt voor je, ik heb zelf ook twee poezenbeesten, zou echt in alle staten zijn als die opeens zouden verdwijnen! Knuffel!!! Troeltje, beh, ongesteld... tja, na zo'n lange tijd kan het wel heftig zijn... ? Ik zie er niet naar uit, van mij mag het nog lang wegblijven, bah! Misschien doet het ook meer pijn door de ks? Hoe was dat de vorige keren? Pnir, dat is schrikken zeg, vallen! Zat ze niet vast dan? Of viel ze met stoel en al? Bellie, hoe is het met je mond nu? Over de fles kan ik je weinig raden. Maar als hij genoeg plast, geen ingevallen fontanel heeft etc, dan is er denk ik niet veel om je zorgen om te maken. Hij haalt ook vocht uit groente en fruit. Hier is het 'schema' echt nog niet zodanig dat er voedingen wegvallen. Meestal is het gewoon oud schema met 6 keer bv, en twee hapjes erbij. Ik kan moeilijk in voedingen rekenen, omdat ze soms echt maar slokjes neemt. Dat is met name overdag, dus ik dring het haar nog wel eens een beetje op om te voorkomen dat ik er 's nachts nog een keer uit moet. Nou ja, uit. Ik schuif haar aan, maar elke keer word ik natuurlijk wel even wakker. Hier gaat het goed, ben alleen en had een slechte nacht verwacht. Maar tot mijn grote verbazing worden we om halfnegen nog eens wakker He tis maar goed dat ik niet hoef te werken! Ik dacht, Renske is mijn wekker! Hahahah! Ze kwam eerst pas weer om 00:30 (na voeding om 19:00), en toen om 4:00, keurig dus. Toen had ze het koud en was ze onrustig. OMG ik vind het echt koud. Ze heeft gewoon twee katoenen dekens, en ik lig alweer onder een dekbed. Maar goed, toen dus nog van 5 tot halfnegen geslapen, heeeeerlijk!!! Gister ook al uitgeslapen, ik begin echt eindelijk een beetje bij te tanken na een heel zware periode qua slaap.
@ Mirrr, wat een leuke foto's! Agossie! Om helemaal bij van te worden. @ Pnir, schrikken joh! Hoe is het met de schat? @ Bel, ik beaam wat de andere zeggen. Hij krijgt hoogstwaarschijnlijk genoeg binnen. p.s. wat heeft cb gezegd? @ Hoi, ik ben er weer... eventjes. Moet nakijken. Bleegh! Wij zitten hier te stoeien met een nieuw eetschema. Vind het best lastig. Wat moet je nou wanneer doen enzow... En ze eet ook niet zoveel... vind ik dan. Andere kids eten zo'n potje van 200 ml leeg. En zij krijgt net niet de helft op... Moeilijk hoor. hihi Hoe is het hier verder?!? Trouwens weten sommige mensen nog wie Kris is? Ze is bevallen van een jongetje! Joehoe! Hij heet Kalle. Leuke naam he? Komt niet vaak voor die naam. Leuk p.s. gaat het bij jullie ook zo tekeer? Mijn hemel. De boom in onze tuin klapt zo nu en dan met zijn top tegen te grond... en het is een behoorlijke boom... best beetje eng-ig..
Hihi wat schattig, en omg wat een lekkere boeddha is jouw mannetje Hoe zwaar is die??? Ziet er echt een stuk flinker uit dan Renske En die is ehm, een echte "Boeddhin"
AH! Wat een schatje! Ze is aan mama aan het denken. Mama slaap nodig... Doen we! hihi @ Lila hier ook 2 poezewoezen... Ik ken het gevoel. Net als Evenstar. Ik denk aan je. Sterkte.
Goedemorgen Hier nog steeds behoorlijk verkouden, lijkt wel erger geworden ipv minder... Dus maar een paar daagjes niet werken. Verder wel redelijk geslapen. Alleen Devin wilde niet echt slapen, wat een wind en regen zeg! Hij had het ook koud, terwijl hij toch onder zijn dekentje lag. Dus heeft hij maar bij mama geslapen. Verder is vriend er vandaag ook, zodat ik beetje rustig aan kan doen en kan uitzieken. Vandaag ook begonnen met Sonja bakkeren en tot nu toe nog geen problemen mee... haahaha maar ja ook maar net begonnen. Ik ga er voor!!
Mir leuke foto's!! Lila ahhh indy nog niet terug knufff!! Hoe is het verder met jullie? Tummy: ja hij vind het nog er lekker, zelfs Jaylinn wil er dan nog in... gekke meid!!
Hier schema: 7.45 180+6 11.30 fruit 12.00 150-180cc 15.30 1/2/1 boterham met boter, smeerkaas of smeerworst 16.00 150-180 cc 18.30 verse pureerde groente of olvarit 6+ maanden: half of heel potje (ligt eraan of hij het lekker vindt) 20.00 180 cc plus 2-3 schepjes rijstenbloem. De tijden schuiven nog weleens... Hoevaak slapen jullie kindjes eigelijk overdag? Etienne meestal nog wel 3 keer... @donder: he, jij ook weer even hier? Hoe bevalt het werken weer? @evenstar: lekker zeg, uitslapen... papa zal jaloers zijn @super mum: beterschap!
@ Mammamia, hoi! TJa, werken... druk. hihi. Geen tijd voor andere dingen meer... zucht. maar wel leuk geloof ik. blij toe
Ben er ook weer vandoor. Moet nakijken. Jammer genoeg. Dag lieverds! En brrrr wat is het opeens koud! Iemand al leuk winterr cq herfstjasje gekocht? Ik had een leuke gezien van Room seven. van vorig jaar. LEUK! Maar DUUR!
Heerlijk dat je wat hebt kunnen uit slapen evenstar. Idd een boedha die van jou mir555 en leuk broer en zus. super m lekker even uit zieken. Qua eten heb net me lijstje gegeven maar hier ook geen potjes van 200 vandaag toevallig een fruithapje van 150 zeker. Zeldzaam komt dat voor. Avond eten al helemaal niet. Hier nog wat uit leg over het maxi ongelukje. Had haar naast me gezet in de maxi en idd zonder bandjes. Ze stond gelukkig op de grond. Ik schepte zelf wat rijst op en boem toen lag ze niet eens in de gaten gehad dat ze in zit stand ging zitten. Denk dat ze zo voor over gekapt is plat op haar gezicht ze had verder niks ja wat huilen maar bij mij zat de schrik er dubbel in. en hoe heeft het me kunnen gebeuren ook bij Arun is het me toen eens gebeurt maar toen in zijn wippertje. grr maar ze is zo snel gegaan in ontwikkeling de laatste week kan het haast niet bij benen haha. Tijgert dus gaat nog niet zelf in zit stand ja of ze moet in de maxi zitten. En op schoot jullie willen niet weten hoe ik de fles geef haha. Ze wil echt niet meer als baby de fles. Zitten met nek om hoog en dan drinken het is je zelf in allerlij bochten en zo wringen haha. Die dondersteentjes van ons. grr.
Ik ga er even een uit de knoop halen die in de box ligt en de boel daar aan het verbouwen is. hihi. Mobiel is bijna aan gort. hihi Oh ja kijk! Is ze niet schattig?
Hihi die heb ik al eeuwen, toen was ze 4 maanden ofzo. Ik wou hem net vervangen! *zoekt leuke foto's* Ylva ziet er heerlijk bollewangenhapsnoet uit