Nee ik heb nergens last van gehad, maar had je voor het spiraaltje ook al last van migraine? Misschien dat de hormonen die het spiraaltje afgeeft dit onderdrukte! Zo niet zou ik even de dokter bellen! Heb je ook al m bloedverlies gehad? Sterkte!
Meiden toch nog even tussendoor.. Jullie mogen mij van de septemberlijst af halen en op de lijst 'zwanger' zetten Rond 15 mei uitgerekend denk ik?
Wij zijn een beetje onvoorzichtig geweest geloof ik Dacht, paar dagen na mijn ei kan het wel zonder condoom. Maar nu bedenk ik me dat ik helemaal niet weet hoelang je dan nog vruchtbaar bent of misschien was mijn ei later. Had het gevoel er toch maar een testje tegenaan te moeten gooien. Schrok er echt heel erg van moet ik zeggen. Nu begint de schrik een beetje te verdwijnen. Had het écht niet verwacht.
NAJAAR 2016, 1e, 2e, 3e, 4e, etc kindje! Wanneer beginnen OKTOBER Bubbels84 || 32 jaar || condooms || 3e kind NOVEMBER Jezzebel88 || 28 jaar || borstvoeding/condooms|| 2e kind NOD Lijst SoesaM|| 27 jaar || 1e kind|| 22 augustus ZoWelkom84 || 32 jaar || 2e kind || 27 augustus Marni || 27 jaar || 2e kind || 3 september Kleinefee || 28 jaar || 4e kind || 15 september Shart86 || 29 jaar || 3e kind || 15 september Flien13 || 24 jaar || 2e kind || 17 september Timmy || 29 jaar || 2e kind || 17 september Joppie1 || 34 jaar || 2e kind || 19 september Leeuwtje1981 || 35 jaar || 2e kind || 25 september IlonavanH90 || 26 jaar || 2e kind || 28 september Piewy || 33 jaar || 2e kind || 30 september Mamavanlois || 30 jaar || 2e Kind || 1 oktober Zwanger ♥ DEMADE || 27 jaar || 2e kind || 20 april ♥ BELBAIL || 22 jaar || 1e kind || 29 april ♥ Roosie91 || 24 jaar || 2e Kind || 1 mei ♥ Dizzy || 31 jaar || 3e kind || 9 mei ♥ Emma86 || 29 jaar || 2e kind || 15 mei Afspraken SEPTEMBER 08 || Demade, eerste echo 13 || Belbail, eerste echo 13 || Dizzy, eerste echo 16 || Roosie, eerste echo 19 || Roosie, controle gyn 26 || Belbail, echo 28 || Demade, termijnecho
Hahahahaha ik ben de enige actieve die nog zonder nod is in het najaarstopic. We gaan alle statestieken te boven met die snelle zwangerschappen!!!! Wij hebben t week na ei ook zonder condooms gedaan maar ik ben door vruchtbaar slijm vrij zeker van ei. Maar hoop dus wel over paar dagen dat mijn ongi komt want her is eenzaam op de niet nod lijst Haha Emma gefeliciteerd! !!! Denk aan t streepje dat je nog net niet op nod zit? Wanneer heb je t voor t eerst onveilig gedaan.?
Oef... 20 aug onveilig maar hij is niet in mij klaar gekomen. In die week erna helemaal onveilig op/rond 24 aug? Als ik uit ga van lengte van vorige cyclus (29 dagen) zou vandaag mijn nod zijn.
Bedankt lieve dames, het is inderdaad moeilijker nu het dichterbij komt. Maar gelukkig heb ik een geweldige man en prachtige dochters die het allemaal net even wat makkelijker maken. Ik heb op de een of andere manier een apart gevoel deze maand. Sinds afgelopen vrijdag echt totaal geen smaak meer. En geen eetlust. Ik heb nergens zin in, en als ik dan eet smaakt het naar niks. En nadat ik heb gegeten blijft mn maag rommelen. Reukvermogen is 10x zo sterk geworden. Zou het dan toch raak zijn? Kan dat wel zo vroeg? Weet natuurlijk niet zeker of mijn cyclus nu weer 27 dagen is. Misschien wil ik wel gewoon van alles voelen. Aaah ik weet het niet meer haha ik wil testen. Probeer mezelf in te houden. Emma: Gefeliciteeeerd! Super vruchtbaar hier!
Kleinefee, gewoon doen!! Niet geschoten is altijd mis 😉! Dan weet je ook waar je wel of niet aan toe bent dan....
@Joppi hahaha moet zo lachen. Erg leuk! Die mannen van ons zijn ook allemaal gelijk 😂😂 @Emma tof! Gefeliciteerd! @Hier een top weekend gehad! Iedereen reageert zooo vrolijk en blij. Daar krijg je zoveel energie van! Nog 8 nachtjes tot de echo. ☺
Net nog een test gedaan en weer een streepje. Wel iets lichter dan eerder vanmiddag maar vond de test ook erg lang roze blijven en de controlestreep duurde ook lang. Streepje stond er vrij laat. Denk dat ik een later ei had. Wilde de cb doen maar die verkochten ze bij onze ah niet :x Wel gek want vorige keer had ik al paar dagen voor de nod zere borsten. Nu niks, behalve dat ik wel kon blijven eten de afgelopen dagen. Morgen gaan we op vakantie dus ik zie jullie over 2,5 weekjes weer. Ik hoop dat alles goed blijft gaan en ik hoop dat ik hier veel mooie berichten mag lezen dan.
Ik ben nog steeds niet ongesteld en heb geen idee meer hoe mijn lichaam werkt. Twee negatieve testen tot nu toe. Temperatuur laat ook niet echt duidelijk iets zien. Heb dus echt geen idee meer 😢. Hopelijk komt er snel een menstruatie dan kunnen we door.
Wat kan een lichaam je voor de gek houden he Marni! Hopelijk heb je snel duidelijkheid. @kleinefee, heb je er nog een testje tegen aan gegooid? Of wacht je het af...
Gefeliciteerd Emma!! Wat ontzettend gaaf en onverwachts super leuk!!! Echt vruchtbaar is het hier zeg wowie hahahah