De griep of zwanger

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Cinderella22, 31 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cinderella22

    Cinderella22 Actief lid

    17 aug 2007
    330
    0
    0
    Ik stond vandaag op en voel me enorm zwaar, heel moe en kan nauwlijks rechtstaan.
    Ik heb het ook heel erg warm. Ik lig nog steeds in me bed, kan er gewoon niet uit :(:
    laten we hopen dat dit voor een goed doel is


    ps ik ben ook enorm misselijk, ik durf gewoon niet uit bed. ben bang dat dan alles onder zit, sorry hoor dames
    KusKus
     
  2. Preciosa

    Preciosa Lid

    5 aug 2007
    95
    0
    0
    Hoi Cinderella22,

    ik heb deze vraag eerder ook gesteld, maar zo te zien heeft niemand hier ervaring mee, want ik heb nog geen reacties.

    Ik ben overtijd, maar ik had echt een griep gevoel. Me temperatuur was gister en eergister duidelijk hoger dan normaal, want ik had het zo koud. :(

    Laten we hopen dat dit inderdaad voor een goed doel is ;)

    Groetjes, Preciosa
     
  3. Cinderella22

    Cinderella22 Actief lid

    17 aug 2007
    330
    0
    0
    Hoi

    oh die topic heb ik niet gelezen, spannend zeg je bent al 3 dagen overtijd. Ben je normaal altijd op tijd ongi?
    Ik zal voor je duimen meid.

    Heb je ook een laagbloeddruk?

    KusKus
     
  4. Preciosa

    Preciosa Lid

    5 aug 2007
    95
    0
    0
    Hoi hoi,

    ik weet niet of ik een lage bloeddruk heb. Ik ben af en toe wel duizelig.
    Eergister was mijn NOD en toen heb ik NEG getest, maar mischien was het te vroeg.

    Eerlijk gezegd wil ik niet testen, omdat ik teleurgesteld zal zijn als het weer NEG is.

    En me tepels doen zoooo pijn :( Normaal heb ik dat niet.

    Ben je nu al uit je bed of voel je je nog ziek?

    Dikke knuf, Preciosa
     
  5. Cinderella22

    Cinderella22 Actief lid

    17 aug 2007
    330
    0
    0
    Ja ik ken het helemaal. Ik ben ook vreselijk bang voor de teleurstelling. Misschien ben ik er zo erg mee bezig dat ik gewoon alle symptonen heb, tussen me oren dan.
    :(

    ja ik lig nog steeds in bed, kan er nog niet uit

    als je tepels pijn doen is het wel een teken, sinds wanneer ben je bezig?
     
  6. Preciosa

    Preciosa Lid

    5 aug 2007
    95
    0
    0
    Ik ben pas vorige maand gestopt met de pil. Ik weet dat het kort is, maar ik stress nu al..... :(

    En jij?
     
  7. Cinderella22

    Cinderella22 Actief lid

    17 aug 2007
    330
    0
    0
    Al sinds December 2006 :(

    en het voelt alsof ik elk moment ongesteld kan worden, ik denk dat het weer niet raak is deze maand
     
  8. Preciosa

    Preciosa Lid

    5 aug 2007
    95
    0
    0
    Als ik nu hoor hoe lang jij bezig bent voel ik me echt ellendig. Ik ben maar zo kort bezig en nu al maak ik ophef :oops:

    ik duim voor je hoor meid. Laat me weten hoe alles verloopt dan voel ik me niet alleen. :cry:

    Als je wil mag je ook berichten achterlaten in mijn mailbox, dan stuur ik gewoon een bericht terug.

    Kus, Preciosa
     
  9. Balou

    Balou Fanatiek lid

    27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Dames: ik dacht ook vaak dat ik symptomen had maar werd steeds weer ongi. Ik heb ik verscheidene keren een test gedaan en deze aren negatief, op het laatst durfde ik geen test meer te doen. Toen ik stopte met de pil kreeg ik voordat ik ongi moest worden last van mijn tepels, met de pil had ik dit nooit. Toen ik dacht ongi te worden had ik pijn aan de zijkanten van mijn borsten, dus niet aan mijn tepels. Dit kan wel bij iedereen verschillen natuurlijk. Ik wil alleen maar zeggen dat je lichaam je voor de gek kan houden vooral als je graag zwanger wilt worden, dit had ikzelf ook.
     
  10. Cinderella22

    Cinderella22 Actief lid

    17 aug 2007
    330
    0
    0
    Ik maakte de eerste keer ook gelijk ophef hoor, omdat het iets is wat ik graag wil. Dus ik snap je wel. Elke maand die teleurstelling is echt zwaar :( Ik hou je zeker op de hoogte, jij mij ook hé

    KusKus
     
  11. Preciosa

    Preciosa Lid

    5 aug 2007
    95
    0
    0
    Hoi Cinderella,

    ik heb ongie krampjes dus misschien dat ik morgen slecht nieuws heb.

    Ik stuur je morgen een bericht ik ga nu slapen (ik ben zoo moe) :(

    Hopelijk voel jij je al een beetje beter. Je hoort morgen van me.

    Kus, Preciosa
     
  12. natascha24

    natascha24 Nieuw lid

    31 aug 2007
    2
    0
    0
    rotterdam
    hoi iedereen ik zit met een vraagje ik heb een beetje bruin verlies al 5 dagen lang maar ben al 2 dagen echt goed misselijk sochtends vanachend wou ik een pilletje in nemen voor pijn in mn knie en toe ging ik kok halze terwijl ik daar notmaal geen problemen mee heb en ben best wel moe
     
  13. natascha24

    natascha24 Nieuw lid

    31 aug 2007
    2
    0
    0
    rotterdam
    is het wel zo is het niet zo wat moet ik nou doen ik weet het niet meer


    [​IMG]
     
  14. Cinderella22

    Cinderella22 Actief lid

    17 aug 2007
    330
    0
    0
    Hoi,

    Ik voel me heel wat beter alleen nog wat zwakjes maar ben niet meer misselijk. Hopelijk ben je gewoon zwanger, ik ben benieuwd, ik blijf voor je duimen.

    Slaap lekker en een dikke kus
     
  15. Preciosa

    Preciosa Lid

    5 aug 2007
    95
    0
    0
    Hoi Cinderella,

    Hier ben ik weer!
    Vandaag voel ik me stukken beter en ik ben nog steeds niet ongie :D (hopelijk juich ik niet te vroeg ;) )

    Ik wacht nog even, maar zal alvast een test gaan halen om morgenochtend te doen als ik nog niet ongie ben geworden.

    Hoe gaat het met jou?

    Liefs, Preciosa
     
  16. Preciosa

    Preciosa Lid

    5 aug 2007
    95
    0
    0
    Hoi Natascha24,

    ik denk gewoon dat jij moet afwachten en een test doen na je NOD.
    Symptomen verschillen en soms kan je lichaam je echt voor de gek houden.
    Ik duim voor je, ik moet zelf ook nog testen dus....... ;)

    Groetjes, Preciosa
     
  17. Cinderella22

    Cinderella22 Actief lid

    17 aug 2007
    330
    0
    0
    Hoi hoi

    Het gaat ook wat beter met mij, ik voel me alleen nog wat zwakjes en heb een laag bloeddruk. Maar ik kan wel mijn bed uit gelukkig.
    Wat goed zeg dat je nog niet ongi bent. Ik hoop echt dat je zwanger bent. Ik gun je het je ook echt van harte!

    kuskus


    ps ik kom morgen ochtend gelijk speciaal voor jou online, hopelijk heb je goed nieuws :)
     
  18. Preciosa

    Preciosa Lid

    5 aug 2007
    95
    0
    0
    Hoi hoi,

    gelukkig voel je je nu al beter. Ik duim en hoop ook met heel mijn hart dat je zwanger bent. Ik zal heel blij zijn voor je :D
    Ik zal heel hard met je meeleven als het jou beurt is om te testen

    Morgen ochtend laat ik je zeker weten wat het goede (of slechte) nieuws is (ik denk dat ik 6 uur al wakker ben van de spanning) :(

    Slaap lekker!

    Liefs, Preciosa
     
  19. Cinderella22

    Cinderella22 Actief lid

    17 aug 2007
    330
    0
    0
    Wat lief :kus:

    Oke dan ben ik ook heel vroeg te vinden om te kijken of het raak is. Ik denk het wel hoor! Ben je vaker zover overtijd geweest?

    Jij ook sweet dreams
     
  20. Cinderella22

    Cinderella22 Actief lid

    17 aug 2007
    330
    0
    0
    Trouwens, ik heb net de zwangerschapstesten op sensitest.nl besteld en daar staat dat je al 4 dagen voor NOD kunt testen. Is dat wel zo verstanding


    Sensitest Zwangerschapstest Midstream

    De zwangerschapstest met het hartje. De midstream is een praktische en betrouwbare test voor het vaststellen van een zwangerschap. Praktisch omdat u de test even in de urinestraal houdt en binnen 5 minuten het testresultaat kunt aflezen. De test is betrouwbaar omdat de juiste hoeveelheid urine automatisch wordt gedoseerd door de vorm van de test. U kunt al testen VANAF 4 dagen voor de verwachte datum van uw menstruatie. Bent u overtijd dan kunt u direct testen. Speciaal ontwikkeld voor thuisgebruik. Dit product wordt geleverd met een duidelijke Nederlandse gebruiksaanwijzing
     

Deel Deze Pagina