De Grote Sinterklaasfilm of De Club Van Sinterklaas?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Jinxx, 21 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jinxx

    Jinxx Fanatiek lid

    12 jan 2014
    1.934
    916
    113
    Morgen wil ik met beide kids naar de film (ze zijn 5 en 8). Maar welke film is nou leuker: De grote Sinterklaasfilm of de Club van Sinterklaas?
     
  2. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ik vond de grote sinterklaasfilm een aanfluiting. Geen 1 piet heette piet. Allemaal een echte naam als Paco Post en Katja Kado. En het paard heette weer Amerigo ipv ohzosnel.

    Het is dat mijn dochter pas 4 is maar kinderen van wat ouder valt dat meteen op.

    Vond de film ook niet leuk trouwens. Enige leuke vond ik mijn "echte" sinterklaas weer even te zien.
     
    Jinxx vindt dit leuk.
  3. Jinxx

    Jinxx Fanatiek lid

    12 jan 2014
    1.934
    916
    113
    Thnx @GossipGirlxoxo voor je snelle reactie!! Wat mij betreft al reden genoeg om voor de andere te gaan. Dank je wel! Hopen dat die dan wel leuk is :thumup:
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  4. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Wil je dat laten weten hoe die was als je geweest bent? Omdat er dit jaar geen sint op school komt en ze 4 december maar een halve dag hebben ben ik van plan die middag nog naar de club van sinterklaas film te gaan (als die wel leuk is tenminste).
     
    Dubbelgeluk vindt dit leuk.
  5. giebel

    giebel Fanatiek lid

    26 aug 2011
    2.499
    499
    83
    Geen Sint op school? :(

    En ik al balen dat Sint bij ons zonder Piet komt...

    Gaan ze wel Sint vieren en krijgen ze wel een cadeautje bij jullie hoop ik?
     
  6. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ja gelukkig wel een viering. Hoe ze dat invullen weet ik niet. Ze mogen een zelf geknutselt schoentje zetten en die word gevult met een kadotje. Normaal doen we ook elk jaar rond deze tijd met elke klas pepernoten bakken in de aula (groepjes van 6 kinderen) maar omdat er onder schooltijd geen hulpouders naar binnen mogen gaat dat dit jaar ook al niet door. Net als gym van pieten voor een pietendiploma, sinterklaas got talent (met pieten in de jury) en nog veel meer leuke activiteiten :(
     
  7. Feye

    Feye VIP lid

    26 nov 2013
    6.046
    3.507
    113
    Vrouw
    Hoe was de film @giebel?
    Wil er ook nog heen, maar die kinderen van de Bellinga's zitten erin en die hele familie vind ik zo vervelend :| Mijn reden om te twijfelen wel/niet te gaan :$
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  8. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.757
    4.719
    113
    Vrouw
    Ik ben met mijn dochter van bijna 5 naar de club van Sinterklaas geweest, echt een leuke feel good film. Simpele verhaallijn die goed te begrijpen is en heel veel liedjes (en mijn dochter is groot fan van de Bellinga's dus dat was ook nog een pluspunt).
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  9. Jinxx

    Jinxx Fanatiek lid

    12 jan 2014
    1.934
    916
    113
    Haha, ik denk dat je mij bedoelt ipv giebel ;) Maar de film was leuk!! Zeker voor mijn dochter van 5. Voor mijn zoontje van 8 was ie wat minder, want het waren veel liedjes en dansjes en daar is hij niet zo van. Het verhaal is in deze film ondergeschikt.
     
    GossipGirlxoxo en Feye vinden dit leuk.
  10. Vogelinnetje

    Vogelinnetje VIP lid

    3 nov 2009
    6.350
    5.604
    113
    Grote sinterklaasfilm is echt een film, met een verhaal die bestaat naast het sinterklaasjournaal. Mijn 7yo snapte dat dit verhaal echt gespeeld was (het 'echte verhaal nog niet ;)), maar anders kan ik het misschien verwarring opleveren. Het is altijd wel een spannend verhaal, als in dat er een boef is die iets uithaalt wat niet door de beugel kan. Mijn zoon houdt hier meer van dan van al die liedjes van De club van sinterklaas.
     
  11. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.749
    113
    Ow nee, absoluut een reden om er niet heen te gaan. Met stip de irritantste (en ook zieligste) kinderen van Nederland.
     
    YaelStone vindt dit leuk.
  12. giebel

    giebel Fanatiek lid

    26 aug 2011
    2.499
    499
    83
    ??? Ik denk dat je de verkeerde tagt.... Ik ben niet naar een film geweest...
     
  13. bunchy

    bunchy VIP lid

    21 aug 2009
    6.429
    480
    83
    precies boycotten die familie....
     
    tuc vindt dit leuk.
  14. Feye

    Feye VIP lid

    26 nov 2013
    6.046
    3.507
    113
    Vrouw
    Haha, toch goed om te lezen dat ik niet de enige ben.

    @giebel idd verkeerde tag.
     
    tuc vindt dit leuk.
  15. Sylver

    Sylver Fanatiek lid

    17 sep 2014
    1.482
    1.440
    113
    Ik vond de Club van Sinterklaas verschrikkelijk. Het "verhaal" is in 1 zin verteld. Het is eigenlijk gewoon een excuus voor heel heel veel liedjes (die ik ook niet leuk vond).

    Maaaaar mijn kinderen van 3 en 7 vonden het heel erg leuk.
    Mijn 7-jarige vond het verhaal wel erg kort en was verbaasd dat het al afgelopen was. Voor de 3-jarige was het wel precies lang genoeg.
     
  16. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.757
    4.719
    113
    Vrouw
    Ik vond hem juist daardoor leuk voor mijn bijna 5 jarige. Omdat het verhaal zo goed te begrijpen is door de simpelheid (en ze houd heel veel van zingen en dansen)
     
  17. Anna009

    Anna009 VIP lid

    30 mei 2008
    9.119
    4.333
    113
    Home
    Ik zou met m'n dochter gaan
    Maar die bellinga's moeten overal opduiken dat ik er echt geen zin in heb
    Vind die kinderen echt vreselijk
     
  18. bunchy

    bunchy VIP lid

    21 aug 2009
    6.429
    480
    83
    Boycotten dus
     
  19. Mammaaa

    Mammaaa Fanatiek lid

    5 mei 2015
    1.084
    694
    113
    Vinden jullie de bellinga kinderen irritant? (Ik ook hoor maar vind ik ze al snel als ze hoog en overdreven praten)

    Wat denk je van vajen van ikbenhet!
    Dat vind ik echt vreselijk. Die doet ook allemaal dingen die niet mogen en normaal zijn. Vader slaan en rare woorden zeggen... die heb ik echt verbannen hier..

    Met dochter ook naar de club van sint geweest. Zij was blij dus ik ook ;)
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  20. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.757
    4.719
    113
    Vrouw
    Ik kan de Bellinga's nog wel handelen, vind hen nog redelijk normaal.

    Ik krijg echt de rillingen van de Zoete Zusjes. "Daar zijn de zoete zusjes weer" op een toon dat ik denk; doe eens normaal joh :roflmao:
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina