De gynaecoloog treft het weer

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Wenniepenny, 15 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Morgen nacontrole vanwege mijn curettage (3 weken geleden), en nu ben ik net begonnen wat lichtroze slijm te verliezen. Hopelijk is dat de voorbode van mijn ongesteldheid.
    De gynaecoloog treft het weer met zo'n smeerboel :rolleyes:
    Maar ja, is 'ie wel gewend zei hij.

    Het zal allemaal wel in orde zijn, want ik voel me prima!

    Groetjes, Wendy
     
  2. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Tja voor jou wel heel prettig natuurlijk dat het weer zo snel de goede kant op gaat. Hoop dat je goed bericht krijgt van de gyn en dat je weer opnieuw aan het klussen kan voor een kleine
     
  3. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Wendy,

    Ik hoop dat alles schoon is, dat je snel ongesteld wordt en weer een nieuwe ronde in kunt gaan.

    Kunnen we samen - wellicht ook met Mriek - beginnen aan een nieuwe ronde na de miskraam!

    Pim
     
  4. Mriek

    Mriek Actief lid

    1 dec 2005
    344
    1
    0
    Hoi Wendy,

    Ik hoop dat je goed nieuws krijgt vandaag!!! Moet volgens mij voor de verandering een geweldig gevoel zijn dat je weer ongesteld wordt.
    Bij mij zal de ongesteldheid nog twee weekjes duren denk ik, heb voor mijn gevoel net m'n vruchtbare dagen gehad. (En daarna kunnen ook bij ons die vreselijke condooms weer de kast in :) )

    Mriek
     
  5. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Hoi Mriek,

    Even een vraagje: vloei jij nog steeds van je miskraam?
    Ik vraag het me af omdat ik 'maar' een weekje heb gevloeid. net een gewone menstruatie zeg maar.

    Pim
     
  6. Mriek

    Mriek Actief lid

    1 dec 2005
    344
    1
    0
    Hoi Pim,

    Nee, sinds zondag niet meer. Ik heb dus precies twee weken gevloeid. De eerste paar dagen was als een ongesteldheid, de rest van de twee weken 's avonds licht bloedverlies. In totaal dus niet zo veel, het werd alleen uitgespreid over twee weken.
    Nadat ik gestopt was met vloeien meteen het idee dat ik in mijn vruchtbare dagen zat (di/wo/do). Als dat zo is word ik dus over twee weken ongesteld.

    Groetjes,

    Mriek
     
  7. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Rot is dat als je je cyclus kwijt bent. Als ik er vanuit ga dat de dag van mijn miskraam dag 1 is, dan zit ik nu al op 22 van mijn cyclus en zou ik volgende week ongesteld moeten worden.

    Ik kan dat alleen niet rijmen met wat de gyno maandaag zei, nl. dat ik nog in het begin van mijn cyclus zit (dit zag ze aan de rijpende eitjes) Door die mededeling zijn we nu maar aan het klussen geslagen.

    Kan niets anders dan afwachten, maar onhandig is het wel.

    Pim
     
  8. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Wendy,

    Hoe was het bij de gyno? Is alles schoon?

    Pim
     
  9. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Sorry dat ik zo lang niets heb laten horen! Ik was zo druk deze week, ik had er gewoon geen puf voor om uitgebreid achter de pc te gaan zitten thuis.

    Alles was goed bij de gynaecoloog, hij heeft niet eens meer een echo gemaakt. Hij vroeg hij het na de curettage was gegaan, en vond het op grond daarvan niet nodig. Wel zei hij nog dat ze het weefsel wat ze weggehaald hadden, in het lab hadden onderzocht. Daar waren geen afwijkingen in gevonden, dus het was - zoals we al vermoedden - een geval van 'vette pech'.

    Groetjes, Wendy
     
  10. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Nouja, Vette pech is natuurlijk super kl*te maar aan de andere kant prettig om te weten dat er geen afwijkingen te vinden zijn, en in principe niks jullie wens voor gezinsuitbreiding in de weg staat, Gelukkig maar, en nu op naar een supervruchtbaar 2006.

    ps. en wat betreft de smeerboel...ach, had de gyn maar een ander vak moeten kiezen ;)
     
  11. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Toch een fijn gevoel om te weten dat alles schoon is en geen afwijkingen zijn gevonden. Kun je weer een nieuwe ronde met nieuwe kansen in. Ik hoop voor je dat het snel weer raak is.

    Pim
     

Deel Deze Pagina