de Hik? een symptoom?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door essiee, 3 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. essiee

    essiee Actief lid

    28 aug 2006
    320
    0
    0
    Gelderland
    Dag dames,

    Heb even een vraagje, is de hik hebben een symptoom dat je zwanger bent? Misschien een domme/rare vraag, maar dacht dat al eens gelezen te hebben.

    Heb vandaag al 2x de hik gehad. Volgens mijn banner kan ik nog niet zwanger zijn, maar ben net met de pil gestopt dus mijn cyclus is nog niet geheel regelmatig.

    liefs essiee
     
  2. Niet meer actief

    vragen zijn nooit dom ;) maar volgens mij is dat geen symptoon... ik had zo vaak de hik een paar keer op een dag.. dat zijn gewoon bakerpraatjes!
     
  3. Alina

    Alina Actief lid

    2 aug 2006
    129
    0
    0
    Ik heb ook een paar keer last gehad van de hik, maar het is helaas geen symptoom voor event. zwangerschap...Was het maar zo! :)
     
  4. miekie82

    miekie82 Fanatiek lid

    8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    ik denk niet dat het een symptoon is! Nu heb ik er sinds deze week wel veel last van, maar dat komt meer door het zuur wat ik steeds voel! Dus ik denk wel dat het een gevolg van het symptoon: misselijk, zuur kan zijn! haha snpa je nog?
     
  5. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
    Ik heb toevallig ook last van de hik deze week.
    Maar ook van lucht en maagzuur. En misselijkheid.

    Maar ik denk niet dat het een losstaand symptoom is.
     
  6. elfje

    elfje Fanatiek lid

    11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    :confused: ik had een dag voor ik positief testte enorm de hik! wel 3 kwartier!
    nooit gehoord dat dit een symptoom kon zijn! :rolleyes:

    liefs elfje
     
  7. mae

    mae Actief lid

    12 sep 2006
    156
    0
    0
    de Wijk
    geen idee of dit een symtoom kan zijn, wel vind ik het toevallig dat ik de 1e weken in de zwangerschap heeeeeeel veel aan het niezen was en las dat meerdere daar last van hebben:)
     

Deel Deze Pagina