Ik ben nog maar 15 weekjes en 5 dagen.. maar ben benieuwd wanneer je iets gaat voelen. Tot nu toe heb ik echt nog helemaal niets gevoeld.
Toen ik 17 weken was voelde ik voor het eerst een plopje. De dagen/weken erna werd het steeds duidelijker. Het is mijn eerste kindje.
Hoi, Allebei met 15 weken ( deze keer volgens mij al eerder maar echt zeker met 15 weken ). Groetjes MB2005.
hooi hooi, ik voelde het best snel, voor het eerst met 16 weken en vanaf dat moment echt elke dag. Het wordt ook steeds erger. vooral in de avond als ik op de bank ga liggen is het heel actief. sommige verwarren het met je darmen maar ik voelde gelijk het verschil..idd beetje plopjes als iemand van binnen tikt..nu voel ik het echt zwemmen en draaien. wonderlijk xx
nou ik dus met 9 weken al. echt,............is misschien moeilijk te geloven maar ik weet dat het de beeb was. is officieel de periode dat de spieren zich beginnen te bewegen maar nog ongecontroleerd, dus voelde ja als een vlindertje of ............ ken je dat gevoel als je zo een trillend spiertje onder je oog hebt, dat voelde ik in mijn baarmoeder. later is dat weer verdwenen. denk zelf omdat de bewegingen toen wat gecontroleerder werden dus meer samen vielen met mijn eigen bewegingen maar maaaar ik kan de beed nu nog steeds afentoe voelen als ik savonds op de bank lig/hang of als ik in bed lig, savonds ( soms ook sochtend ) en ik leg dan mijn hand onderaan mijn buik, op mijn baarmoeder dan voel ik soms wat borrellen/bruisen tikken vreemd gevoel nog heel erg zacht maar zo bijzonder...........er zit leven daar binnen in mijn buikie! wow
Mijn dochter voelde ik met 15 weken en een dag of 4 en deze voel ik al een klein poosje heel licht en heel af en toe. Maar ik weet zeker dat het de baby is want het is helemaal onderin en ik herken het van mijn dochter, Ik heb het trouwens nooit als een plopje ervaren maar meer als een lichte veeg langs je huid maar dan van binnen.
Bij mij begonnen de vlindertjes (kriebeltjes) met 15 weken en 3 dagen. De zachte schopjes begonnen met exact 18 weken, en nu is het eigenlijk een combi van kriebeltjes en zachte schopjes.. maar niet vaak hoor (meestal maar 1 keer per dag).