Hallo Allemaal, Wie heeft er recente ervaring met babyfocus Almere! Ik ben dan al wel bijna 31 week zwanger maar ik heb van mensen op het forum gelezen dat het nog wel mooi wordt met 31 weken! Als jullie andere ervaring hebben dan hoor ik het graag... Ik hoorde gisteren dat ik het alsnog cadeau zou krijgen als ik het leuk vond... Dus tja vind het wel moeilijk... is het nog de moeite waard om het te doen na 30 weken.. Liefs Agnes
Ik ben vorig jaar geweest met de echo van mn tweeling ,het was erg mooi. Een hele mooie film en ze neemt er echt de tijd voor. Ik zou het doen als ik jou was veel plezier.
Ik zou eerst ook in Almere gaan, ook bij baby focus.. Maar nu woon ik precies tussen Zwolle & Almere in, en ga het nu dus in Zwolle doen, daar kon ik ook eerder terecht, plus die mevrouw klonk een heel stuk aardiger aan de telefoon dan die van Almere. In zwolle bij Baby in beeld hebben ze nu ook een actie, het hele pakket plus je krijgt er nog een extra cd-rom bij met minimaal 10 foto's extra! 9 feb. heb ik de afspraak, dan zit ik op 28,5 week.. In almere kon ik ook pas vanaf 30 weken of erna vanwege de drukte.. Heb indd gehoord hoe vevrder je bent, hoe minder je te zien krijgt, omdat de beeb al aardig groot is.. Maar khoor der egt verschillende verhalen over, de 1 heeft met 30weken+ wel super mooie 3/4D echo's en de ander weer wat minder..
Ik heb volgende week mijn 3/4 D echo, ben met 21 wkn ook geweest voor de geslachtsbepaling. Het is een hele geduldige en aardige vrouw zoals ik haar de eerste keer heb ervaren, mijn dochter heeft ook een gratis echo foto van dr gehad. Ik ben benieuwd naar volgende week....
Ik heb gebeld voor het maken van een afspraak maar ik kreeg tot 2 x aan toe hetzelfde onsympathieke sjagerijnige mens aan de telefoon. Ze was echt super kortaf en weinig behulpzaam. Wij hebben op basis hiervan toen besloten naar een andere praktijk te gaan in de woonplaats van mijn ouders. Het is voor ons als ouders toch iets heel bijzonders zo'n pretecho en dan wil je natuurlijk wel geholpen worden door iemand waar je een positief gevoel bij krijgt. Had het aan mijn vlos verteld en ze vertelde mij dat ik al de 2e was die daar klachten over had. Het schijnt normaal een heel aardige vrouw te zijn volgens haar. Voor mij hoefde het iig niet meer.
Ik heb haar ook aan de telefoon gehad voor de Agnes, ja de topic starter. Ik vond haar niet onaardig over komen. Denk dat ik er ook nog heen ga. Oh trouwens er schijnt op de kempenaar ook iemand te zitten die 3d echo maakt maar die ken ik dan weer niet he.
Dat gevoel had ik dus ook, ik had zwolle al gebeld toen daarvoor, maar had Almere gebeld omdat het me leuk leek als ik een weekje eerder kon, omdat het in zwolle al aardig druk was.. Die vrouw van Almere zou me terug bellen, want het was erg druk ofsow.. In de avond werd ik terug gebeld, ook met een vrouw die heel kortaf was.. ze begon al gelijk met: Uhm, voor wat moest je ook alweer terug gebeld worden?! op een onaangename manier.. Toen heb ik ook gezegd van: Uhm, neej sorry, hoeft al niet meer.. waarop zij reageerde: Nouw, okkaay, dan niet, maar nog net een "fijne avond" erbij..
vond het een belachelijk chagerijnig onsympathiek wijf. Ze vroeg aan mn vriend of het niet dom van ons was dat ik al zo jong zwanger was geworden , toen zat ik op de wc. Ook had ik maar 1 foto waarop zn gezichtje te zien was met 28 weken en ze had beloofd op de echo niet te vertellen wat het zou worden zodat het niet op de DVD zou staan als we die met familie keken, maar ik speelde de DVD af, zei ze gewoon dat het een jongen was.
Als je toch daar in de buurt bent zou ik 15 minuten verder rijden naar 'kindjekijken' in Huizen. Echt een aanrader!
Ik ben bij het Flevo geweest voor een pretecho, was echt super. Ze was echt onwijs enthousiast, maar ik had haar dan ook bij de 12 weken en 20 weken echo, dus dat was helemaal leuk. Ik kreeg een dvd mee naar huis en hele hoop foto's. Ze deed echt moeite om het gezichtje erop te krijgen. Ons zoontje wilde namelijk niet echt meewerken.