De laatste 100 dagen van de zwangerschap! - Deel 2

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Poolvos, 19 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    20190921_110845.jpg
    Hij ziet er totaal niet lekker uit hier maar weer een luchtige cake gebakken hier. Hij smaakte heerlijk!
     
    Jo913 en jvsd92 vinden dit leuk.
  2. kwebbelsnoes

    kwebbelsnoes VIP lid

    29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Babywas: hier ligt alles al gewassen en gevouwen klaar, wel in plastic zakken, zodat het schoon blijft. Daar haal ik het pas rond 37 weken uit
     
  3. Dikkiedikk

    Dikkiedikk Niet meer actief

    Leuke foto’s @Imona ! Jij hebt dus een geslaagde dag gehad! :p

    @Luna87 ik denk dat ik rond de 35 weken ga beginnen met wassen. Vraag me af of dit wel gewoon met Robijntje kan? Uiteraard geen wasverzachter :rolleyes:

    Ik zie de bugaboo echt vaak voorbij komen. Zowel hier als bij mijn vriendenkring. Wij hebben gekozen voor een Dubatti One E3 C-line. We hebben alleen gekozen voor een donker grijze bekleding met zwarte frame. Wij hebben deze van onze ouders gekregen. :roflmao:

    (Het is al een oudere foto. Ben al behoorlijk gegroeid...)

    Volgens mij heb ik toch echt zo goed als alles in huis en nog wil ik blijven kopen kopen en kopen. Terwijl ik juist diegene ben die altijd wat terughoudender is qua geld uitgeven. :|
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Marsepein en jvsd92 vinden dit leuk.
  4. RachelleNM

    RachelleNM Fanatiek lid

    19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Hallo dames! Ik ben weer terug van een weekendje Lunteren! Ik heb niet meer gelezen sinds pagina 4, dus ik heb een boel niet meegekregen. Is er al iemand bevallen? :D
     
  5. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Ik heb dezelfde :D
    Rijd heerlijk!
    Grey melange als kleur en zwart frame.
     
  6. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Kan toch prima.
    Ligt in de kast dus zal niet weer vies oid worden.
    Ik heb het vorig weekend gedaan maar dat was omdat mijn vervangster alles voor mij wou strijken.. en daar zeg ik geen nee tegen:|
    Woensdag heeft ze alles gestreken dus het bedje is opgemaakt en de kleertjes liggen in de kast.
    Heerlijk :D
     
    jvsd92 vindt dit leuk.
  7. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
  8. Eliesjee

    Eliesjee Bekend lid

    15 dec 2018
    926
    1.219
    93
    Vrouw
    Zuid Holland
    Wij hebben de maxi-cosi nova 4 in het donkergrijs met bruine handvaten.
    Kan niet wachten tot we hem thuis hebben staan en we ermee kunnen gaan lopen:D
    Hij staat voor nu even bij mijn schoonouders ivm ruimtegebrek hier, zolang het nog niet nodig is staat het ook niet in de weg.

    Ben er echt wel een beetje klaar mee aan het worden hoor, ze mag nou wel komen. Ben weer zo moe en kan niet meer normaal zitten zonder dat mijn buik mijn longen indrukt. Heel fijn dat ze nog zo hoog ligt.
    Moet er echt niet aan denken om nog een aantal weken zo te blijven lopen, gelukkig mag je vanaf 41 weken kiezen om je in te laten leiden, bij ons iig. Dus als het zover komt, weet ik het al wel
     
  9. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.821
    7.769
    113
    Amsterdam
    mag alles mag, als je de borstvoedingsmaffia mag geloven niet. Ik doe gem 3 dagen en als het zo gaat als de vorige keer kan ik vaak gewoon opgeven moment 1 hele voeding in een keer invriezen. Net zoals dat mensen spullen steriliseren is compleet achterhaald je kan het namelijk gewoon in de vaatwasser doen volgens de nieuwe rivm regels. Ik ben redelijk makkelijk met dat soort dingen aangezien je straks genoeg werk hebt met allerlei andere dingen.
     
  10. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.821
    7.769
    113
    Amsterdam
    Leuk alle bugaboo fox! Als we de Buffalo niet al hadden hadden we die nu gekocht. We gaan waarschijnlijk als buggy wel de ant aanschaffen en dan de oude buggy verkopen omdat die ant echt heel erg klein op te vouwen is.
     
    Magnolia29 en jvsd92 vinden dit leuk.
  11. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.388
    23.005
    113
    Vrouw
    Dochter al 2x wakker geworden... om 1.30 u en 5.10 u. Meh o_O. Hoop dat ik zo nog in slaap val. Hoe is/was jullie nacht?
     
  12. Boordevol

    Boordevol VIP lid

    26 jun 2009
    6.068
    4.178
    113
    Hier wordt de baby om de 2,5 uur wakker voor een voeding..
     
  13. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Mijn nacht was prima. Gisteravond even lekker op de bank weggesnoezeld, uiteindelijk 23.30 naar boven gegaan en 6u was ik wakker. Helemaal stijf oef, dat wel. Daarom sta op nu even 10 minuutjes te steppen, even wat los komen en dan ga ik heel relaxed ontbijten etc. O sliep vannacht bij mijn moeder dus. Rond 8u vertrek ik richting kantoor.

    Er draait al een wasje :D
    Nog 6 dagen naar kantoor, over 1,5 week mijn laatste werkdag. Hallelujah. Wat kijk ik daar naar uit.
    Vanavond 20.45 controle vk. Normaal plan ik dit altijd op di wanneer ik thuiswerk, maar mijn man wilde graag mee ivm kort doornemen bevalling. Ze hebben op maandagavond spreekuur, vandaar zo laat..

    Morgen groeiecho, ben benieuwd!
     
    Poolvos vindt dit leuk.
  14. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.821
    7.769
    113
    Amsterdam
    Hier eentje die vannacht heeft besloten a 3 uur wakker te worden was gisteren 4. Hopelijk vannacht dan weer om de 4;). Overdag maak ik hem namelijk zelf a 3 uur wakker zodat ie hopelijk langzaam een soort dag/nacht ritme gaat pakken.
     
    Magnolia29, Poolvos en Nina Sanders vinden dit leuk.
  15. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    @Imona mooie fotos hoor!! Toch gaaf zo’n shoot. Dat heb je maar mooi voor altijd vastgelegd. Je hebt trouwens ook een super mooie buik!

    @Nina Sanders ja hoooor! Dat je al dat lekkers bakt en niet opstuurt, oke. Maar er fotos van gaan plaatsen. Doe even niet! ;) *kwijllllll*

    Mooie kinderwagens allemaal dames! Zo leuk om dat te mogen uitzoeken :D wij hebben nu echt alles van de vorige keer.
    Mijn schoonouders vroegen gisteren wel wat we voor de baby wilden hebben. Enn ik weet serieus niks!
     
    Magnolia29, Imona en Nina Sanders vinden dit leuk.
  16. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Nou hier ook prima nacht! L heeft bij ons geslapen :| Ze was ZO hieperdepiep dat dr opa en oma aangekomen waren, dat ze gewoon dr slaap niet kon vatten. Daarna wel een prima nacht gehad en er dus niet uit gehoeven :thumup:

    Vanaf vandaag gaat L haar minimale uren naar de opvang. Als je zelf vrij bent krijg je voor kindjes onder de 3 maar 15u opvang per week. L gaat maandag, woensdag en donderdag van 9-14.

    Ik moet vandaag naar de huisartsenpraktijk om bloed te prikken voor de keizersnede. Meteen even naar de apotheek voor wat kleine dingen.
    Nu komt ‘t wel heel dichtbij allemaal. Kom op baby! Kom maar gewoon nuuuu
     
    Marsepein, Magnolia29 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  17. Boordevol

    Boordevol VIP lid

    26 jun 2009
    6.068
    4.178
    113

    Ik vind 2,5 uur al een verademing. De oudste twee sliepen bijna niet en hadden geen ritme haha dus dit is fijn.
     
    Siepie85 en Poolvos vinden dit leuk.
  18. wolkje1994

    wolkje1994 Fanatiek lid

    12 aug 2013
    3.892
    5.779
    113
    Mooi foto’s hoor @Imona !

    @Poolvos komt echt zo dichtbij, bijna babynieuwssss!:D

    Hier weer een onrustige nacht. Gisterenavond veel voorweeën gehad en vanochtend vroeg werd ik ermee wakker. Kort nachtje dus. Meest vervelende is dat mijn onderrug en benen zo mee verkrampen. Zodra het 37.0 weken is mag ze direct komen van mij. Zou haast zeggen dan moet ze komen:roflmao:
     
    Kolibrie2, Boordevol, Magnolia29 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. kwebbelsnoes

    kwebbelsnoes VIP lid

    29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Hier een rotnacht. Mijn man moest om 3:00 al beginnen met werken en ik slaap echt slecht alleen. En toen ik eenmaal sliep droomde ik dat de baby al kwam, veel te vroeg, dus werd echt zwetend wakker.
    De kinderen hebben vandaag een vrije dag (studiedag leerkrachten), dus we gaan straks naar Ballorig, kunnen ze even hun energie kwijt
     
    Boordevol, Magnolia29 en Poolvos vinden dit leuk.
  20. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Nou ik geef je gelijk! Uitzettingsbevel :roflmao:
    Het komt voor jou nu ook steeds dichterbij. Wat een verschil met 29 weken ;)
     

Deel Deze Pagina