De laatste 100 dagen van de zwangerschap!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kimmetjuh90, 4 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ja snap ik! Wat naar... Hopelijk trekt t gauw weg :)
    Hier is de situatie onveranderd, kreeg zelfs harde buiken onder de douch.. erg vervelend :(
    Ben benieuwd wat de gyn morgen zegt als ik t benoem..
     
  2. Girly1985

    Girly1985 Fanatiek lid

    15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Succes vandaag bij de gyn. Ik ben kort na mijn bericht in slaap gevallen als een blok. 2 keer wakker geworden en weer snel in slaap gevallen maar wel raar gedroomd.
     
  3. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Die katheter voelde ik bij mijn eerste bevalling niets van. Bij hem heb ik idd een ruggeprik gehad. Zelf vond ik het geen probleem maar met jouw angsten ligt dat anders. Hopelijk is een keizersnede gewoon niet nodig ;)
     
  4. Girly1985

    Girly1985 Fanatiek lid

    15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Dank je wel voor je antwoord. Ik hoop het ook. Ach we gaan het zien. Heb me nooit druk gemaakt over de bevallingen. Alleen was bang bij de 2e dat mijn vliezen zouden breken als begin van de bevalling. Als dat zo was moest ik gelijk gaan Liggen. Kleine was niet ingedaald en zag me helemaal tussen de groenten en fruit afdeling liggen :roflmao::roflmao::roflmao:
     
  5. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Dank je, ik ben helaas pas laat in slaap gevallen, hoop dat ik de treinreis wakker kan blijven:roflmao:
    Ik moet alleen naar t zkh want mn man moet werken vanaf 3 uur
     
  6. Girly1985

    Girly1985 Fanatiek lid

    15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    O das balen zeg. Ik hoop met je mee qua wakker blijven in de trein
     
  7. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Dqnk je wel, voel.me echt als een zombi:roflmao::roflmao:
     
  8. Girly1985

    Girly1985 Fanatiek lid

    15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Oei is er een optie dat je dan vanmorgen nog ff een dutje kan doen???
     
  9. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Zit er wel aan te denken even mn ogen dicht te doen nog (als dat lukt)
    Moet om 11:17 de trein hebben, dus moet wel op tijd wakker zijn en weggaan, moet ook nog wat te eren en drinken halen voor in de middag als ik toch 2 uur moet wachten op de volgende afspraak :)
     
  10. Loolaa

    Loolaa Fanatiek lid

    6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    Goedemorgen dames!! Wat een rotdag had ik gisteren. Ik had weer enorm slecht geslapen van eergisteren op gisteren. Ik werd om het uur wakker. Dus gisteren was ik kapot. Vannacht ging het in eerste instantie een stuk beter. Ik werd om 03:00 uur wakker en was toen zo euforisch dat ik al zo lang zo lekker heb geslapen dat ik vervolgens niet meer kon slapen:roflmao: Snappen jullie het nog? Ben dus sinds 03:00 uur al wakker, maar voel me raar genoeg een soort van fito_O Heel bizar.

    In de eerste instantie was ik blij om te lezen dat het slapen bij jullie beter ging. Maar dat jullie vervolgens niet lekker werden van weer te diepe slaap vond ik jammer om te lezen. Had gehoopt dat het dan ook goed zou doen. Dat gun ik iedereen hier. We zijn wel een lekker clubje bij elkaar:cool:. Alhoewel ik heel erg meeleef en jammer vindt dat iedereen wel wat heeft, voel ik het ook wel als steun in de zin van gedeelde smart is halve smart. Ik hoop dat het vandaag wat beter gaat.

    @Kimmetjuh90; ik hoop dat je je niet verslaapt voor de trien en heel veel succes straks bij de gyn!!

    En welkom aan @Peet1369!!!

    @Girly1985: dat wormpje had ik van de week ook. Heel bizar:roflmao:. Hij is nu weg.
     
  11. Loolaa

    Loolaa Fanatiek lid

    6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    Oh ja, gisteren bij de vk geweest en m'n hb was toch nog wat laag; mopper de mopper! Is gemeten via een vingerprik. Straks even langs het zkhs om bloed af te geven om het exact te bepalen. Verder gelukkig alles goed:) En in juni word ik overgedragen naar de gyn.
     
  12. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    :roflmao::roflmao: hier idem met nr 2. Hij is pas ingedaald tijdens de ontsluitings weeën.
    Zag mezelf idd bij kruitvat al liggen :D
     
    Girly1985 vindt dit leuk.
  13. 78Sandra

    78Sandra Fanatiek lid

    16 feb 2013
    2.167
    363
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik kom me ook maar eens aanmelden, ik moet nog 82 dagen en dan is het feest weer over.....of begint het dan juist haha.

    Ik heb een beetje teruggelezen, maar ben zo’n enorme zeef de laatste tijd, dat ik de helft al weer vergeten ben....zie wel een paar “bekenden” ;).

    Ik zie veel over slecht slapen....ik ga zelf altijd redelijk laat naar bed, maar moet zeggen dat het slapen tot nu toe best aardig gaat. Afgelopen nacht heerlijk geslapen en pas vlak voor de wekker wakker....vandaag lekker een vrije dag. Maar heb zo geen zin om te stofzuigen, dus stel dat nog even uit voor vanmiddag....
     
  14. Girly1985

    Girly1985 Fanatiek lid

    15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Wat vervelend meis dat je zo n rot dag g gehad hebt gisteren. Hopelijk vandaag beter.
    Heerlijk dat je zo goed geslapen hebt dat je zo goed wakker geworden bent. Daar moet je dan ook echt van genieten vind ik dan. En dan krijg je ook al is het zo laat wel het meeste uit je handen.

    Ja baalde er wel van dat ik dan niet lekker was maar voor mijn gevoel hoort dat er ook een beetje bij. Hoofdpijn krijg ik meestal als ik te diep slaap. Maar vaak trekt dat snel weg. Nu duurt het gewoon wat langer. Vanmorgen ook weer misselijk en heel erg moe ondanks dsat ik zo diep geslapen hebt vannacht. Heb mezelf er nu aan overgegeven en ben weer even een uurtje naar bed gegaan. En ik heb toch nog 1 a 1.5 uurtje kunnen slapen/dommelen en ben daar erg van opgeknapt moet ik zeggen. Erg blij mee. Misselijkheid is weg en die vermoeide benen ook. Merk sowieso dat mijn lichaam deze derde zwangerschap in 1 keer wel welletjes vind.

    Ja lekker clubje zijn we hè. En ja ook ik ben daar bl i j mee. Soms voel ik me bezwaart dat ik weer kom 'zeuren' ( omdat ik het voor mijn gevoel zo slecht nog niet heb) maar ik moet dan gewoon even mijn ei kwijt. En daar wil ik mijn moeder ook niet altijd mee lastig vallen. En tuurlijk kan ik het met de vader bespreken maar dat is een man en niet lullig bedoelt maar die begrijpt het lang niet altijd en eigenlijk zelden. Hij is ook niet iemand die zich heelveel met de zwangerschap bezig houd.
    Dus het is voor mij ook heel fijn dat ik hier zonder oordeel gewoon mijn ei kwijt kan bij mensen die me snappen. Gedeelde smart is halve smart . En ja dat waardeer ik ook echt.
    Hoe is jou dag verder???
     
  15. Girly1985

    Girly1985 Fanatiek lid

    15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    @Kimmetjuh90 hoe is het? Nog wat kunnen slapen? Ik heb mijn eigen advies gevolgd en ook even mijn ogen gesloten. Knapt een mens van op. Maar hoop echt voor jou dat jij dat ook even hebt kunnen doen en dat je de treinreis goed overleefd. Succes straks in zh
     
  16. Loolaa

    Loolaa Fanatiek lid

    6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    Vanaf 03:00 uur wakker brak me toch wel op. Dus ben samen met jou en @Kimmetjuh90 een dutje gaan doen:roflmao::p En nu ga ik hangen, daarna zwemmen, bloed prikken en weer hangen:roflmao:

    Naast dat het oplucht om hier m'n ei kwijt te kunnen en lekker te "zeuren" helpt het me ook sociaal; ik kan me beter gedragen tov de buitenwereld;). Op een gegeven moment dacht ik als ik nog één keer de zin "Geniet vd zwangerschap" hoor ontplof ik:mad::mad:. Vanochtend zij iemand het aan de telefoon en toen kon ik heel normaal "Dank je, zal ik doen" zeggen:roflmao:.
     
  17. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Mijn man heeft me wel naar t zkh gebracht, die is nu met de trein weer.terug, hij baalde als een stekker dat ie niet bij me kon blijven , maar.meer omdat ik t gewoon lichamelijk niet trek..
    Ben ook echt super bang voor t gesprek, bang coor nachtmerries vannacht.. blehhh...
     
  18. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik ben echt woest!:mad::mad:
    Dit geloof je toch niet.... Eergisteren hebben we de accessoires van de kinderwagen binnen gekregen, net heeft mn man met de winkel gebelt, om te vragen wanneer de kinderwagen dan komt.. krijgt ie doodleuk te horen dat de kinderwagen niet meer leverbaar is, en ook niet gaat zijn :mad: Verdomme :( Nu hebben ze gezeft dat we een nieuwer model mogen uitzoeken zonder dat er extra kosten bij komen, en de spullen worden die geleverd waren ook kosteloos weer opgehaald.. Ik hoop dat we eruit gaan komen in de winkel, want ga echt geen cent meer betalen:mad::mad:
     
  19. Girly1985

    Girly1985 Fanatiek lid

    15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Balen d dat het je toch op brak al is het wel een beetje logisch het was wel heel vroeg maar fijn dat je gezellig mee een dutje gedaan hebt. Hopelijk ben je er net zo van opgeknapt als ik.

    O die goedbedoelde opmerkingen echt verschrikkelijk inderdaad. Hier regelmatig o jij hoeft zeker ook niet lang meer. Ach nou nog maar 11 weken. O zeggen ze dan met een rood hoofd dat duurt nog wel even. Ja zou je denken?????? Echt verschrikkelijk. Dus dat je daardoor hier kan filteren herken ik ook wel ja :oops:
     
  20. Girly1985

    Girly1985 Fanatiek lid

    15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    O dat meen je niet. Wat schandalig zeg. Als jullie er niet achteraan gebeld hadden zouden ze jullie gewoon hebben laten gaat komen. Wat schandalig zeg. En je hebt groot gelijk. Zou ook geen cent meer betalen voor hun fouten. Dat wisten ze toen ook vast al
     

Deel Deze Pagina