de lekkerste hartige hapjes

Discussie in 'De lounge' gestart door nienke70, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. och jeetje heb je even? ik maak altijd de hapjes op alle verjaardagen hier :D

    -zalmplakken met boursain in smeren, oprollen en kleine stukjes van snijden
    -katenspek plakken insmeren met filet american pesto, oprollen en klaar
    -kleine tomaatjes uithollen en vullen met een of andere salade
    -perzik, in de holling insmeren met notenpaturain
    -meloen met ham
    -dadels vullen met monchou
    -gehaktballetjes omrand met heeeel fijn gemaakte bolognese chips en dan bakken

    en zo kan ik nog wel even doorgaan eigelijk hihi

    liefs marieke
     
  2. Cookie

    Cookie Bekend lid

    25 jun 2007
    705
    0
    0
    Geen appelflapjes, maar hartige flapjes. Dan stop je ipv appel/rozijnen er geitenkaas met ham in, of met zongedroogde tomaten, stukjes champignon, spinazie e.d. Als er maar kaas bij zit!
     
  3. morgaine

    morgaine Bekend lid

    22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Thnx ik heb volgende maand de verjaardag van mijn zoon, zal voor de verandering eens een keer creatief zijn :D
     
  4. Lilith

    Lilith Fanatiek lid

    6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Ik doe dit meestal in combinatie met plakjes kipfilet of plakjes zalm.
     
  5. Ecosa

    Ecosa Fanatiek lid

    15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    ga door, ga door! :)
     
  6. leonietje24

    leonietje24 Fanatiek lid

    25 jul 2006
    2.529
    0
    0
     
  7. hihi oke oke :D

    - komkommer bootjes met zalm, komkommer door de helft doen uithollen en plakjes zalm erin leggen
    - cervolaatplak besmeren met paturain weer plak cervolaat weer besmeren en zo een "taartje maken" als die hoog genoeg is voor jou dan in 3 hoekjes snijden
    -gevulde eieren, naturel of met tonijn
    -half ei omwikkeld met rauwe ham
    -wraps besmeren met paturain, of een room op yoghurt basis daarop kan je alles doen wat je maar wilt als je het maar dun houd, dus dunne plakjes.. dit oprollen en dan schijfjes van maken
    -bladerdeeg hapjes, kan je ook tussendoen wat je zelf wilt

    eeehm verder week ff niet uit mn hoofd haha heb een heel lijstje van mn hapjes hihi

    liefs marieke
     
  8. noura

    noura VIP lid

    27 apr 2006
    8.819
    0
    0

    whahaha ik heb geen flauw idee hoe ze ze maakt, ik ben goed in het opeten ervan.
    maar geef haar een wortel, ui en wat vlees, en ze kan er van allerlei lekkers van maken. soms wou ik dat ik zo`n keukenwonder was

    ik maak wel eens iets heel simpels in de avond wat de kids lekker vinden. je neemt bloem, zout, water en pure olijfolie. hier maak je een deegje van. uitrollen tot dunne lap en dan kleine vierkantjes ervan snijden.
    dit bak je in een laagje zonnebloem olie tot het knapperig is.
    en dan heb je hele lekkere knabbeltjes.
    het klinkt te simpel voor woorden maar is echt lekker.
     
  9. nienke70

    nienke70 Fanatiek lid

    16 aug 2006
    1.149
    0
    36
    ik zie dat er hier meiden zijn die ook wel van gevulde eieren houden, hierbij een tip om ook eens uit te proberen.

    gooi er eens een lepel sandwichspread naturel door en kerriepoeder, maak het smeuig met een lepel mayonaise en je heb weer eens een hele andere smaak.
     

Deel Deze Pagina