De Oempaloempa's gaan op roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 6 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Moet toch niet gekker worden. Sta rustig onder de douche en bedenk me ineens dat Dido vandaag zou testen. Als een gek afdrogen en aankleden en naar beneden. Hihi denk dus best aan jullie!

Spannend Dido!

Hier een dagje Hellendoorn. Hopelijk vanavond eindelijk tijd om even bij te lezen!
    Fijne dag meiden!

2. mgbk

mgbk Niet meer actief

Hmm Dido idd...foto!
    Mn hart klopt er ook van.
    Kom straks nog ff spieken. Ga nu snel douchen en dan mn ma ophalen om een dagje te shoppen. Morgen vier jaar samen. Nog leuke tips voor een kleinigheidje? Heb al parfum gekocht maar wil eigenlijk nog iets kopen.

Haha Mamsie lees nu je reactie. Haha. Hoezo bffs?

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ai dido....temp omlaag is niet goed :(

4. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    aïe temp omlaag is idd geen goed teken, maar een licht streepje en geen ongi... dus alles kan

5. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Maar hoeveel is de temp omlaag?

@Mgbk, iets wat je man graag eet? Ik weet dat ik de mijne daar altijd een enorm plezier mee doe :D

6. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Zo dat gedoe met de NS is geregeld, binnen 2 werkdagen krijgen we ons geld weer terug gestort. Toch bijna €2000,- dus ben erg blij!
    Met Misty gaat het steeds iets beter, dus ook daar heb ik niet zoveel stress meer voor.
    Nu alleen nog hopen dat de vader van die vriendin vandaag goed nieuws krijgt. Hij had om 9.00 uur een gesprek in het ziekenhuis over de uitslag...

Lov, leuk hoor je meisje alweer naar groep 2!

MamsieM, haha echte bff's inderdaad:p Veel plezier in Hellendoorn!

Mgbk, moeilijk hoor! Wij waren 5 augustus 7 jaar samen en hebben elkaar niks gegeven:) Wel lekker eten gehaald 's avonds. Ben ook slecht in cadeautjes verzinnen. Heeft je man niet een hobby of is hij ergens echt gek op? Misschien een tegoedbon om binnenkort iets leuks te gaan doen? Ben zelf gek op leuke uitjes, vind ik vaak leuker dan een cadeautje krijgen.
    In ieder geval natuurlijk gefeliciteerd alvast met jullie 4-jarig samenzijn en fijne dag vandaag!

Dido, hoop zo enorm voor je dat je maar een lichte temperatuursdaling had en dat je gewoon zwanger bent!

7. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

He Dido... weet eigenlijk niet wat ik moet ik zeggen... joepie voor een licht streepje of balen van je temp.
    We wachten op de foto!
    Hoe was het bij de acupunctuur?

Lizzie, hoe laat mag je??

Mgbk, geen idee... wij zijn nooit zo van de cadeautjes! Jullie zijn vrij toch? Iets leuks doen in de omgeving? Shopse met je ma!
    Niet teveel kopen he, want anders pas je er straks niet meer in!

Mamsie, haha!

Lov, jeetje eerste schooldag alweer! Hoe vonden ze het om te gaan? Wij hebben nog 3 weken...

Eda, werkse!

8. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Lies, fijn dat het met Misty beter lijkt te gaan! En super dat het met de NS is geregeld! Das een boel geld zeg...

Liefoe, hoe was de Efteling? Zag dat je dochter al een tijdje droog is 's nachts, super zeg! Hopelijk vandaag een dikke pluim bij de blaas kiné!

9. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Hey aapie misschien verrassen met een knaller ovu??:D

10. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Lies van dat misty al wat beter is.....spannend van de vader van je vriendin meid!
    Sorry maar ik denk dat ik het ns verhaal gemist heb??

Mamavandj jeetje heerlijk nog drie weken!

Hier ben ik moe en heb van die zeurderige benen......

11. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @mgbk Wij gaan meestal uit eten op onze dag

@lies maar je gaat niet meer met de trein reizen?

@lizzie ja hoe laat mag je?

12. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Lies fijn dat je centen weer terug zijn. Is zo veel geld!! En heel fijn dst misty weer een beetje opgeknapt is.
    En hoop.dat je vriendin haar vader goed nieuws heeft gehad.

Dido. Hmmm ik had zo gehoopt en geduimt voor iets anders. :(

Lov. Had ze er zin in?? Eerste nieuws wat ze verteld op,school is dat ze grote xus wordt. ;)

Hier. De echo is om 13.40. En ik vind het toch wel spannend.
    Laat zo snel mogelijk iets weten.

Sorry als ik iemand vergeet. Net wakker. Bloos, bloos. ;)

13. mgbk

mgbk Niet meer actief

Haha mamadj, daar heb je een punt.
    Lies das idd veel geld! Fijn dat t geregeld is. En van misty is ook goed nieuws.
    Mamsie fijne dag.ik duim voor goed nieuws voor je vriendin.
    Lov was je meisje weer blij om naar school te gaan?
    Losje das nog s een goed idee dat kado! Dames bedankt vd tips.hij heeft heel veel hobbys en vindt héél veel leuk, vooral mij. WHaha.
    Ik zal s ff rondneuzen in de stad. Idd miss lekker uit eten of koken of tja de keuze is reuze! Miss leuke kleren. Hmm...
    Lizzie succes by de controle!
    Bouwjaar hoe is het meis?

14. mgbk

mgbk Niet meer actief

Aapie doe lekker rustig aan vandaag!

Dido meis ik zit gewoon te bidden dat je temp niks zegt! Hoop dat baardmans boven zo lief is om nou eindelijk s naar me te luisteren!!

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou het was druk en chaotisch en dan wordt ze verlegen hahah....dus ze was even stil.
    Het is even wennen voor haat, de eerste keer overgaan....zitten nog wel alle kindje in de klas enz...

Maar dat is nu allang weer goed :D ze i gek op school!!

Pffff heb de auto uitgezogen....wat een rotwerk altijd he.
    Dalijk even wat positiekleding scoren .... En dan is het bijna alweer tijd om de oudste te gaan halen.

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Lizzie succes meid!!
    Valt nog mee de tijd he.

Dido ben toch wel erg benieuwd naar je testje

17. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Hi meiden,

Lief dat jullie allemaal zo meeleven. Sorry dat ik deze ochtend zo weinig van me laat horen. Ik was zo moe dat ik veel te laat uit m'n bedje ben gegaan, dus me enorm moet haasten omdat ik om 8 uur bij de acupunctuur moest zijn. Ook geen foto's gemaakt van de test, maar ik denk dat ik te graag een lijntje wil zien. Als ik vanmiddag thuis ben zal ik eens kijken hoe de test er bij ligt. Maar eigenlijk zegt de temperatuur me genoeg. Was vanochtend 36,47 graden. Dat is voor mij de temperatuur die normaal is vóór mijn eisprong. Dus denk vannacht of morgenochtend ongesteld te worden. Betekent aan de ene kant dat ik met ovu's heel goed m'n eisprong kan voorspellen en aan de andere kant dat we het dus precies op de goede momenten hebben gedaan en toch ook deze ronde niet raak. Nu weet ik dat dat geen garantie geeft, maar gewoon balen omdat het hiervoor zo makkelijk ging en nu toch (al) weer door naar de 5e ronde....pfff...af en toe heb ik er zo genoeg van. Dan denk ik laat maar...het hoeft van mij niet meer. Maar goed...over een paar dagen denk ik er vast weer heel anders over. Betekent ook dat de ovu's op vakantie meegaan en we hopelijk kunnen zeggen dat ons kindje in het buitenland is verwekt...

@lizzie en lief Veel succes vandaag!

18. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Heee meiden,

Didoooo ahhh ik had een knaltest van je willen zien. Ik duim zo erg dat je temp niks zegt en dat je een mooi tweede streepje hebt. Hoop dat je snel een foto kunt laten zien.

Lies wat fijn dat je het geld terug hebt gekregen, behoorlijk bedrag! En wat fijn dat het beter gaat met je beestje. Ik hoop dat die man ene goede uitslag heeft gekregen.

Mgbk heel veel plezier met shoppen. Ben jaloers.. ik houuu van shoppen ;) Hmm een leuk kadootje.. ik maak wel eens een pakketje met van alles erin wat een beetje bij elkaar past. Bijv een pakketje voor een relax avond oid. Succes!

Lov ook wel weer fijn toch, je meisje naar school? Ik denk dat ze in de kring vast hel trots verteld dat ze grote zus wordt.

Lizzie heel veek succes straks. Ik hoop dat er geen breukje meer te zien is en dat je lekker kunt genieten van de kleine!

Liefoe jij ook heel veel succes straks. Eens kijken hoe het met jullie meisje gaat!

Sorry als ik iemand vergeet.

Fijne dag allemaal!

19. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Grrr dido wat balen zeg.. die temp is wel heel erg gezakt dan.
    Ik snap helemaal hoe je je voelt. Als je weet dat je het op de goede momenten hebt gedaan en dat het dan toch weer niet raak is.. dat is zo k*t.
    Hele dikke knuffel X

20. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Dido een hele dikke knuffel meid! XXX

Deel Deze Pagina