Mijn babyfoon heeft het begeven en ben aan het kijken naar een nieuwe. Nu heb ik er 2 gezien en wil weten wat jullie ervaring is...
Aan mijn antwoord heb je wellicht niets omdat ik niet kan kiezen uit de bovenste twee daar wij er geen ervaring mee hebben. Wij hebben echter de DBX-88 en zijn super blij met deze babyfoon je hoort alles (je hoort je kindje gewoon ademhalen). We hadden eerst een goedekopere nou dat was echt een drama steeds kraken etc. Nee wij zijn super blij met deze keuze! Succes met uitzoeken
ben op kieskeurig aan t neuzen geweest en de 88 spreekt mij ook wel aan... de 99 is nu als aanbieding bij abonnement op ouders van nu ( 15 euro kost ie dan) er staat bij dat ie 149 euro winkelwaarde heeft.. maar op kieskeurig kom ik heel wat lagere prijzen tegen! Daar even neuzen loont, denk ik dan ,zeker
Ik heb de alecto dbx-88 De latere versies ken ik niet, maar dit is dus een SUPER goede, heb hem nu 3,5 jaar en werkt perfect!
Ik was ook heeeeel erg aan het twijfelen welke ik moest nemen.... Mij werd de Alecto DBX-88 aangeraden... en die heb ik ook maar gehaald Als ik zie wat ie allemaal kan en hoe de reacties van iedereen zijn is dit een heel goede en gebruiksvriendelijke! De versies die jij noemt ken ik zelf niet... Maar ik weet wel dat als er een camera bijin zit ze minder goed zijn! Ik heb dus expres voor een gekozen zonder camera!
Heb er geen ervaring mee, maar had zelf ook op internet gezocht naar ervaringen met de 99 vanwege de actie bij Ouders van nu. Weet niet meer goed waar het was, maar kwam een aantal vrij negatieve reacties tegen omdat er een fout in het apparaat blijkt te zitten.
Zo'n fout is het niet, het is alleen niet gemeld in de gebruiksaanwijzing. De ontvanger kan een beetje moeilijk doen als hij in het station staat wanneer je hem aanzet. Dus uot het station, aanzetten en erna er weer in..
Ik heb de DBX 99 gekocht, nog niet ingebruik, maar ik vond de reviews prima op kieskeurig etc. Die van de 88 zijn iets beter, maar ik wilde graag de nieuwere versie En ik heb hem voor 77,00 euro (excl. verz.kosten) via internet gekocht. In de winkels is ie idd boven de 100 euro.
Heb nog even gekeken naar die actie, dat is de goedkoopste prijs die ik ervoor kan vinden! En Ouders van Nu kocht ik toch altijd al los... Dus ik denk dat ik er wel uit ben!
hier de 82 met een 83 en zijn erg enthousiast. we hadden een avent dect en die is qua geluid nog wel wat helderder, maar omdat deze dect is, is deze niet uit te breiden met een tweede unit. zo kwamen we bij alecto terecht en voor een neit dect vind ik em super!
wij hebben de 99. ik weet niet of de 95 het ook heeft, maar de 99 heeft een volumealarm en dat is echt ideaal als je een onrustige baby hebt. I kreunde in het begin als een oud vrouwtje als ze net sliep. ik kon dan niet slapen, maar met volumealarm kon ik prima slapen
Wij zijn ook nog zoekende naar een babyfoon en gezien de reacties hierboven gaan we maar eens kijken naar een Alecto DBX-88