De Picknicktafel

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lente67, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lente67

    lente67 Niet meer actief

    Hihi, voor alle meiden waar we zoveel lief en leed mee hebben gedeeld en waarbij het altijd goed toeven is aan de Picknicktafel.
    Voorlopig zitten we nog bij de vruchtbaarheidsbehandelingen maar in 2011 wordt dit onze nieuwe stek.
    Welkom meiden:)
    * Zet alvast een oude Picknicktafel in de grondverf*

    xxx
    Lente
     
  2. Kaaat

    Kaaat Fanatiek lid

    5 nov 2010
    4.034
    924
    113
    Vrouw
    Jeeeeh vet cool!!:) 2011 Here we come!!:D
     
  3. Pink38

    Pink38 Fanatiek lid

    21 okt 2010
    1.056
    0
    0
    NULL
    NULL
    *Snuift de geur op van de grondverf en constateert dat Lente goed bezig is!* ;)
     
  4. clowntje

    clowntje Actief lid

    21 apr 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    Goed plan, 2011 wordt ons jaar. Geef maar door wanneer de picknicktafel verhuisd moet worden , help ik even verhuizen. Want ik mag weer gewoon tillen. De vuurkorf moet natuurlijk ook mee. Ik bestel alvast een barbecue of buitenkeuken voor het voorjaar. En schrijf even naar rob's grote tuinverbouwing om de omgeving lekker op te fleuren. Een verwarmd zwembad is denk wel een goed idee, zwanger of niet.
     
  5. Kaaat

    Kaaat Fanatiek lid

    5 nov 2010
    4.034
    924
    113
    Vrouw
    Helemaal met je eens Clowntje een mooi grote buitenkeuken.. En Verwarmd zwembad zowieso.. Natuurlijk.. :D:D
     
  6. sloppyslayer

    sloppyslayer VIP lid

    10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik zeg een jacuzzi :) en alcoholvrije champagne :D
     
  7. lente67

    lente67 Niet meer actief

    Wat een leuke ideeën allemaal:) Is er nog ruimte voor een sauna:p
    en natuurlijk een dompelbad :$ Brrrrrr.....krijg nu al kippenvel:D

    xxx
    Lente
     
  8. Kaaat

    Kaaat Fanatiek lid

    5 nov 2010
    4.034
    924
    113
    Vrouw
    Volgens mij is er ruimte voor alles!!! :):) We moeten maar een bouwtekening gaan maken..:)
     
  9. sloppyslayer

    sloppyslayer VIP lid

    10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    kom ff kijken hoe het staat met onze picknick tafel, maar volgens mij gaat het al heel goed hoor!

    Ik heb een heel bord vol met heerlijk geurende oliebollen en appelflappen meegebracht!
     
  10. Kaaat

    Kaaat Fanatiek lid

    5 nov 2010
    4.034
    924
    113
    Vrouw
    Zet allemaal mooie kaarsjes op onze prachtige picknicktafel!!! :D:D:D
     
  11. La femme Nikita

    La femme Nikita Fanatiek lid

    21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Hey Meiden...heb de grote opening gemist, maar wat leuk dat we open zijn...:)

    2011 wordt gewoon ons jaar...daar ga ik keihard vanuit...

    Sauna, jacuzzi en zwembad klinkt allemaal heel verlokkelijk, en we zullen veel plezier hebben hier...

    *dekt de tafel met een mooi zelfgehaakt tafelkleed, en heeft warme zelfgebreide sokken in de aanbieding voor iedereen met koude voeten*
     
  12. Pink38

    Pink38 Fanatiek lid

    21 okt 2010
    1.056
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo voorzichtig kom ik weer onder de levende mensen... en ik denk dat ik hier maar ga beginnen te schrijven...

    Het andere topic kan ik nog niet lezen... te confronterend... En alhoewel ik ontzettend blij ben voor de zwangeren daar en het ze ontzettend gun kan ik het gewoon nog niet opbrengen... Ik hou het niet droog...

    Ik heb ook nog nooit zoo erg gebloed... Het is echt niet normaal meer... voel het gewoon stromen... nog steeds... En het is nu dus al de 4e dag...
    Maandverbandjes zijn gewoon doorweekt...

    Maandag toch maar eens even vragen. Ik weet wel dat het kan, maar het moet niet te lang duren natuurlijk...
     
  13. La femme Nikita

    La femme Nikita Fanatiek lid

    21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Lieve Pink, fijn dat het weer een beetje beter met je gaat, en je je hier heel voorzichtig weer laat zien...

    Ik hoop dat de bloeding snel stopt, ik moet wel zeggen dat ik dat deze keer ook heb gehad, was behoorlijk verbaasd dat zelfs na helemaal geen zwangerschap de ongie zo hevig kon zijn...

    Ik stuur je nogmaals een dikke knuffel, en laat je hier gewoon zien zodra je er behoefte aan hebt...♥♥
     
  14. lente67

    lente67 Niet meer actief

    *omhelst Wijze Pink en trekt met een zucht van verlichting de heerlijk zelfgemaakte sokken van Nikita aan*

    Ga eens op zoek naar recepten voor zelfgemaakte glühwijn.
    Of heeft iemand nog een lekker recept liggen?
    Binnenkort maar een een kerstborrel organiseren hier om het jaar gezellig met zijn allen af te sluiten met voor de liefhebbers alcoholvrije cocktails.

    *pakt even de agenda erbij en ziet dat 21 december nog open staat*

    Tot op de borrel:)

    xxx
    Lente
     
  15. sloppyslayer

    sloppyslayer VIP lid

    10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Lente: Wat een leuk idee om een kerst borrel te houden..........maar uhhh ik kan 21dec niet want dan ben ik nog in wenen ;) Ik ga van 17-22dec daarnaar toe :D
     
  16. lente67

    lente67 Niet meer actief

    #16 lente67, 13 dec 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 dec 2010
    Oooo wat romantisch om in deze tijd naar Wenen te gaan. Nou dan schuiven we de kerstborrel toch op

    23 december vanaf 16.00 uur tot ........... een gezellige Amerikaanse Kerstborrel.

    Waar: de Picknicktafel
    Wie: alle vriendinnen van de nov/dec topic
    drescode: glam en glitter

    Tot dan lieverds xxx
    Lente
     
  17. Kaaat

    Kaaat Fanatiek lid

    5 nov 2010
    4.034
    924
    113
    Vrouw
    Ik zal er zijn Lieve Dames,, Ga alvast online shoppen voor een glam en glitter jurkje..:):D
     
  18. sloppyslayer

    sloppyslayer VIP lid

    10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Leuk!!! Ik ga ook vast een mooi jurkje scoren :D
     
  19. La femme Nikita

    La femme Nikita Fanatiek lid

    21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    wat een leuk idee....ben ook van de partij en heb vandaag al een nieuwe nette zwarte broek gekocht...voor 12 Euro...kun je niet echt laten hangen hé, zelfs als je hoopt over een maand of 3 er niet meer in te passen....
     
  20. clowntje

    clowntje Actief lid

    21 apr 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    Lente, ik meld me bij deze aan voor 23 december. Zet ook even een mooie kerstboom neer van 5 meter hoog met veel lichtjes in deze donkere dagen. Iemand nog muziek suggesties?
     

Deel Deze Pagina