gevonden had er 3x overheen gelezen.. -=] lennklomp.kidzsite.nl [=- Bij dagboek staan de verhalen.. door omstandigheden tijdje niks kunnen neerzetten, maar ben weer volop bezig met de update haha
wat voor programma gebruiken jullie op pc om te schrijven? ik weet niet of ik ga beginnen hoor , mij nederlands is niet heel goed ,maar kan nog altijd proberen
Ik doe alles in word. Die heeft spellingscontrole want ook mijn nederlands is geen 10. Door dat word het meteen corrigeerd leer je wel beter nederlands merk ik. Soms schrijf ik hele stukken zonder enig foutje.
Ik gebruik meestal word of kladblok. Mijn Nederlands is ook niet als de beste.(dan is het toch makkelijk dat je man leraar is en daarin wel goed is) ik laat mijn verhalen altijd doorlezen door mijn man en die zorgt ervoor dat de leestekens op de juiste plekken komen te staan. Nu ik een tijdje bezig ben lukt het me steeds beter om zelf de leestekens toe te voegen. Groetjes Sabrina
Mocht je een boek gaan uitgeven gaat de uitgeverij corrigeren, dus dat is wel een groot voordeel. Wel fijn dat je man dat voor je wilt doen Sabrina
Sabrina Hier nog zo'n NL nitwit de d's en t's gaat ook steeds beter.. vaak nog wel even nadenken maar uiteindelijk lukt het wel.. Gaat ook steeds beter.. het is idd erg goed voor je Nederlandse taal haha
ik woon hier 12 jaar dus mij nederlands is echt niet goed haha maar ik zou het ook niet uitgeven ,maar zwizo eentje voor mij kinderen (die later kunnen lezen en waarheid weten)
Ik vind soieso dat als je een boek schrijft of een site bijhoudt het meteen uitgegeven moet worden.. Sommige dingen hoeft een ander gewoon niet te lezen.. Tenminste, niet half nederland bij wijze van
goed zeg, dat jullie je hier gaan verenigen! mag deze schrijfster in hart&vingers alleen een goedbedoeld tipje geven dan? een extra 'S' in de titel! schrijf(klets)plezier!